Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@09:09:40 GMT

دستگیری ۸۱ سارق و مالخر در البرز

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۱۸۴۴۱

دستگیری ۸۱ سارق و مالخر در البرز

سردار عباسعلی محمدیان روز دوشنبه در حاشیه نمایشگاه  کشفیات پلیس البرز در جمع خبرنگاران اظهار داشت :  از مجموع  دستگیر  شدگان  ۷۶ سارق  و  پنج  نفر  مالخر  بودند  که  با  دستگیری آن ها ۲۲ باند سرقت نیز متلاشی شد.

وی اضافه کرد: عمده جرائم این  متهمان  سرقت خودرو، تجهیزات داخل خودرو، سرقت به عنف، قاپ زنی ، سرقت اماکن عمومی ، سرقت منازل ، سرقت مدرسه و آموزشگاه ها جعل و کلاهبرداری و حوزه جنایی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردارمحمدیان گفت که با دستگیری این متهمان ۱۸ دستگاه خودرو ، تعدادی سلاح سرد ،تعدادی تلویزیون، بدلیجات، لپ تاپ،  گوشی تلفن همراه، ضبط و باند و لوازم خانگی کشف شد. 

وی خاطرنشان کرد: ارزش اموال سرقتی کشف شده بیش از ۱۰ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان برآورد شده است .

سارقان حرفه ای به مرخصی نمی روند 

دادستان عمومی و انقلاب استان البرز نیز دراین حاشیه این نمایشگاه گفت که طبق برنامه ریزی مقررشد که به سارقان حرفه ای و سابقه دار که در زندان به سر می برند تا پایان فروردین ماه سال آینده مرخصی  داده نشود.

حسن مددی  افزود: بیشتر سارقان دستگیر شده حرفه ای و سابقه دار هستند که دستگاه قضایی و نیروی انتظامی اجازه جولان به آن ها را نخواهد داد.

وی خاطرنشان کرد که سارقان بدانند که از این به بعد تمام آنها و کسانی که با تهدید به جان و مال مردم تجاوز می کنند، هیچ چشم پوشی نخواهد شد.

مددی گفت: دستگاه قضایی تحمل نخواهد کرد که این قبیل افراد مانند سارقان جرات و جسارت پیدا کنند که و امنیت جانی و مالی آن ها  را به خطر بیاندازند،سارقان  بدانند که دستگاه قضایی و دادستانی پای این قضیه ایستاده و با همکاری نیروی انتظامی با این قبیل افراد برخورد قاطع قانونی خواهد داشت.

وی با بیان اینکه مردم باید امنیت، آرامش و آسایش داشته باشند افزود: جزای به خطر انداختن امنیت مردم به خطر انداختن آرامش  سارقان است و دستگاه قضا در این خصوص هیچ گونه تعارفی ندارد.

مددی گفت: به سارقان حرفه ای، کسانی که رفتارهای خشن دارند  هشدار می دهیم که دستگاه قضایی از این به بعد با همکاری نیروی انتظامی به شدت با آنها طبق قانون برخورد و  هیچ حد و مرزی برای مقابله با این افراد نخواهیم داشت.

برچسب‌ها البرز سرقت دادستانی کل کشور فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: البرز سرقت دادستانی کل کشور البرز سرقت دادستانی کل کشور فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران اخبار کنکور نیروی انتظامی دستگاه قضایی حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۱۸۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان سابقه‌دار در طرح «امنیت محله محور» در اسفراین

ایسنا/خراسان شمالی فرمانده انتظامی اسفراین از اجرای طرح امنیت محله محور با محوریت مقابله با جرائم سرقت و دستگیری هشت نفر سارق سابقه دار و کشف ۱۴ فقره انواع سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد روهنا اظهار کرد: در راستای مطالبات مردم و به منظور برقراری امنیت و آرامش و مقابله با جرائم سرقت در مناطق جرم خیز و آلوده، طرح امنیت محله محور پلیس با استفاده از توان حداکثری نیروها طی ۴۸ ساعت در سطح شهرستان اسفراین به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی افزود: در اجرای این طرح با تلاش شبانه روزی پلیس های تخصصی، هشت نفر سارقان سابقه‌دار شناسایی و طی هماهنگی قضایی در عملیات های جداگانه دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند.

این مقام انتظامی در ادامه بیان کرد: در تحقیقات و بازجویی های فنی و پلیسی، متهمان به ۱۴ فقره انواع سرقت شامل اماکن خصوصی، دولتی، سیم و کابل های برق، منزل و... در این شهرستان اعتراف کردند.

سرهنگ روهنا با اشاره به موفقیت آمیز بودن اجرای طرح در سطح شهرستان، تصریح کرد: در اجرای این طرح، ۲۰۰ گرم مواد مخدر تریاک، یک قبضه سلاح شکاری غیرمجاز و مقادیر زیادی اقلام ممنوعه کشف و ضبط شد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی استان، فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین با اشاره به اینکه متهمان پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه و قانون گریزی، موضوع را با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان و کشف ۱۹ فقره سرقت در خرم آباد
  • انهدام باند سارقان احشام در چهارمحال و بختیاری
  • سارقان مشاعات ساختمانی در اسفراین دستگیر شدند
  • دستگیری باند سارقان مشاعات ساختمان در بندرانزلی
  • دستگیری سارق مامورنما با ۸ فقره اخاذی در مشهد
  • بازداشت پنج سارق حرفه ای در خرمشهر
  • دستگیری ۵ سارق در خرمشهر
  • دستگیری سارق احشام و کشف ۴۸ رأس دام سرقتی در اسدآباد
  • نصب پابند الکترونیک برپای ۳۰۰ سارق در غرب تهران
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در طرح «امنیت محله محور» در اسفراین