Web Analytics Made Easy - Statcounter

سلطانعلی میر روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه بیش‌از ۲۰۰ مقاله به این همایش ارسال شده اظهارداشت: ۴۰ مقاله از میان مقالات ارسال شده برگزیده و روز سه‌شنبه در دانشگاه اسلامی واحد زاهدان ارائه خواهد شد.

وی با بیان اینکه روز چهارشنبه افتتاحیه همایش بین‌المللی قیام تاریخی عاشورا از دیدگاه اهل سنت با مشارکت سخنرانانی از کشورهای افغانستان، پاکستان، هندوستان، لبنان و سوریه خواهد بود افزود: امسال همایش از نظر کمیت و کیفیت و محتوا یکی از بهترین همایش‌هایی است که برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس دانشگاه آزاد سیستان و بلوچستان با تاکید بر اینکه مشارکت خوبی از کشورهای همسایه برای این همایش انجام شده خاطرنشان کرد: پیام این همایش وحدت و همدلی است.

 به گزارش ایرنا همایش ملی قیام تاریخی عاشورا از دیدگاه اهل سنت در چهار محور اصلی شامل محور اول همایش شخصیت و فضایل امام حسین(ع) از منظر اهل سنت (جایگاه امام حسین در منابع تاریخی اهل سنت، عاشورا در کلام اندیشمندان و بزرگان اهل سنت، تأثیرپذیری ادبا و هنرمندان از فرهنگ عاشورا و نقش سادات اهل سنت و فرهنگ عاشورا)، دومین محور اصلی قیام عاشورا و جامعه مدرن اسلامی( نقش و تاثیر جوانان اهل سنت در گسترش و تعمیق فرهنگ عاشورایی، جایگاه فضای مجازی و رسانه در تبیین فرهنگ عاشورا، نقش انتفاضه فلسطین و تاثیرپذیری از قیام عاشورا، تاثیر قیام عاشورا بر سبک زندگی اسلامی و بانوان و تبیین فرهنگ عاشورایی) محور سوم الگوگیری انقلاب اسلامی از قیام عاشورا( تقویت روحیه انقلابی و الگوبرداری از فرهنگ عاشورایی در تقابل با استکبار جهانی، نقش و کارکرد عاشورا در شکل‌گیری بیانیه گام دوم انقلاب، نقش و جایگاه شهدا اهل سنت در هشت سال دفاع مقدس، اهداف سیاسی اجتماعی فرهنگی قیام عاشورا و عاشورا و دفاع مقدس) محور چهارم تاثیر قیام عاشورا بر روابط و وحدت کشورهای اسلامی( عاشورا و فرهنگ مقاومت با محوریت سردار قاسم سلیمانی، تاثیر جلوه‌های اجتماعی و فکری قیام عاشورا و جهان اسلام، نقش عاشورا در بیداری اسلامی و عاشورا و وحدت اسلامی) است.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان دانشگاه آزاد اسلامی اهل سنت عاشورا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان دانشگاه آزاد اسلامی اهل سنت سیستان و بلوچستان دانشگاه آزاد اسلامی اهل سنت عاشورا اخبار کنکور فرهنگ عاشورا قیام عاشورا اهل سنت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۱۸۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛ نماینده ولی فقیه ئر استان لرستان گفت:مسجد پایگاه دین، اخلاق ،معنویت و بزرگترین مرکز  کسب آگاهی و والاترین کانون احیا و تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی است .
حجت الاسلام و المسلمین سید احمد رضا شاهرخی با تاکید بر اینکه مسجد باید محور و کانون همه فعالیتهای فرهنکی ،سیاسی و اجتماعی در حامعه باشند، فزود:بهره گیری از همه ی ظرفیتهای استانی را برای رونق مساجد و جذب جوانان مومن، نخبه و انقلابی خواستار شد .
فرمانده سپاه حضرت ابالفضل(ع) لرستان هم به هجمه ی گستره فرهنگی دشمن علیه ملت ایران و ارزشهای اسلام و انقلاب اسشاره کرد و گفت: مساجد باید محل رجوع مردم و مرکر حل مشکلات آنان باشد .
 سردار باقری افزود: یک هزار و ۸۰۰ پایگاه بسیج در استان وجود دارد و برنامه ریزی شده همه آنان را به مساجد منتقل کنیم .
مدیر کل صداوسیمای استان لرستان هم گفت: هویت بخشی به مساجد و تولید برنامه های مختلف فرهنگی، سیاسی ،اجتماعی واقتصادی با محور مساجد و استودیو گریزی را از سیاست های رسانه ملی برای محور قرار گرفتن مساجد عنوان کرد و افزود: آماده ایم تا پایان سال هر هفته بخشی از برنامه های تولید محتوا در صداوسیمای لرستان را در یکی از مساجد برگزار کنیم .  

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی



 

دیگر خبرها

  • اجرای همایش شورا‌های اسلامی شهر و روستا
  • همایش بین المللی اندیشه‌های قرآنی حضرت آیت الله خامنه‌ای در قم برگزار می شود
  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • برگزاری محفل شعر ارادت رضوی در هویزه
  • همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی رهبر معظم انقلاب چهارشنبه در قم 
  • همایش بزرگ هفته فرهنگ پهلوانی در قزوین برگزار شد
  • برگزاری همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای
  • نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم دینی رضوان آبان ماه برگزار می‌شود
  • همایش بین‌المللی نهج‌البلاغه و حمایت از فلسطین
  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی در هفتمین روز اردیبهشت