Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه گفت : باید فرمانداری پاوه، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی با حضور رئیس کل دادگستری استان و استانداری راهکاری برای اعتمادسازی متقاضیان و جلب اعتماد آن‌ها بیابند تا سهم آورده خود را پرداخت کنند.

او با بیان اینکه هشت متقاضی از ۱۹۱ واحد، سهم آورده خود پرداخت کرده اند، گفت : با توجه به ارزش افزوده‌ای که واحد‌های مسکونی پیدا کرده اند باید مردم را توجیه و آگاه کرد سهم آورده خود را بپردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازوند با اشاره به اینکه ۸۰ درصد مسکن مهر پاوه ساخته شده افزود: باید طبق برنامه تا اردیبهشت ماه سال آینده همه واحد‌ها به مردم تحویل داده شود.

او افزود: از ۴۰۰ واحد مسکونی مسکن مهر پاوه، ۱۹۲ واحد تکمیل و به متقاضیان تحویل داده شده است و ۱۹۱ واحد نیز با ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و طبق قول مسئولان و پیمانکاران باید تا اردیبهشت ماه به مردم تحویل داده شود.

استاندار کرمانشاه برای حل مشکلات مسکن مهر پاوه از راه و شهرسازی و اداره کل استاندارد استان خواست، نسبت به استانداردسازی ۱۲ آسانسور ۱۹۲ واحد تحویل داده شده تا ۲ هفته آینده اقدام کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت: برای تکمیل مسکن مهر پاوه ۱۳ میلیارد تومان تامین اعتبار شده است.

شریفی ادامه داد: پیمانکاران به دلیل تورم و گرانی مصالح و پرداخت نکردن سهم آورده مردم با مشکل شدید نقدینگی مواجه هستند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه با اشاره به شکایت متقاضیان مسکن مهر پاوه نسبت به تعاونی‌های پروژه به دادگستری گفت: یکی از مهم‌ترین مشکلات مسکن مهر پاوه بحث حقوقی است و متقاضیان برای حل مشکلات باید به اتاق تعاونی شکایت کنند تا سریع کار‌ها پیش برود .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه مسکن مهر قیمت مسکن بازار مسکن مسکن مهر پاوه تحویل داده سهم آورده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۱۸۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۳۴ هزار فقره تسهیلات اشتغالزایی به متقاضیان

به گزارش خبرگزاری مهر، سید عباس حسینی مدیرعامل بانک مسکن، گفت: در راستای توانمندسازی و خودکفایی مددجویان نهادهای حمایتی و افزایش اشتغالزایی کشور، ۳۴ هزار و ۱۲۴ نفر از معرفی شدگان نهادهای حمایتی، تسهیلات اشتغالزایی مجموعاً به مبلغ بیش از ۲۶ هزار میلیارد ریال پرداخت شده است.

وی با تأکید بر ضرورت و اهمیت توانمندسازی مالی مددجویان نهادهایی همچون کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی و اولویت این امر در سیاستگذاری‌های کلان بانک مسکن، افزود: تمرکز هدفمند بر اشتغال این طیف ارزشمند جامعه، موجب افزایش پویایی و نشاط اجتماعی، رشد اقتصادی می‌شود.

کد خبر 6099662 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • تحویل واحدهای نهضت ملی مسکن در زنجان شتاب می‌ گیرد
  • وام ۴۰ تا ۳۰۰ میلیون تومانی برای مستاجران
  • جزئیات پرداخت وام ۴۰ تا ۳۰۰ میلیون تومانی ودیعه مسکن | وام ۳۰۰ میلیون تومانی به چه کسانی تعلق می گیرد؟
  • جزئیات پرداخت وام ۴۰ تا ۳۰۰ میلیون تومانی ودیعه مسکن
  • بانک‌ها تا پایان اردیبهشت نسبت به پرداخت تسهیلات مسکن اقدام کنند
  • پرداخت ۳۴ هزار فقره تسهیلات اشتغالزایی به متقاضیان
  • موضوع مسکن کارکنان نیروی انتظامی استان بررسی شده است
  • ساخت ۱۲۸ هزار مسکن مهر بدون آورده متقاضیان+ فیلم
  • ساخت ۱۲۸ هزار مسکن مهر بدون آورده متقاضیان
  • ساخت ۵۲۵۰ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی