Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@22:04:56 GMT

دانلود قسمت نهم سریال قورباغه

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۱۸۷۵۹

دانلود قسمت نهم سریال قورباغه

قسمت نهم سریال قورباغه در سایت دانلود قانونی حلال دانلود منتشر می‌شود.

به گزارش ایسنا،بنابراعلام حلال دانلود، قورباغه به نویسندگی، تدوین و کارگردانی هومن سیدی، محصول سال ۱۳۹۸- ۱۳۹۹ و نخستین سریال ساخته شده توسط هومن سیدی در شبکه نمایش خانگی است که هر دوشنبه توسط سایت دانلود قانونی حلال دانلود منتشر می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوید محمدزاده در قورباغه اولین بازی در سریال شبکه نمایش خانگی را تجربه می‌کند. سحر دولتشاهی، آناهیتا افشار، صابر ابر، مهران غفوریان، فرشته حسینی و هومن سیدی از دیگر بازیگران سریال قورباغه هستند.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: «من همیشه یه صندلی واسم کم بوده، کُتم واسم تنگ بوده، کفشام برام کوچیک بوده، ساعتم خواب می‌مونده و من ازش جلوتر حرکت می‌کردم، دنیا برای من جای کوچیکیه، احساس می‌کنم همه جا بستس و نمی‌تونم نفس بکشم، انگار همه ی این لحظه‌ها رو قبلاً دیدم، درختا، صدای آبشار، قورباغه‌ها، اونا رو زمانی می‌بینم که در حال مردنم.»

هومن سیدی و نوید محمدزاده پیش از این سریال در فیلم های سیزده، خشم و هیاهو و مغزهای کوچک زنگ زده با یکدیگر همکاری داشته اند و سریال قورباغه چهارمین تجربه مشترک آن‌ها به حساب می آید.

برای دانلود سریال قورباغه با حجم نیم بها به لینک زیر مراجعه کنید:

دانلود قسمت نهم سریال قورباغه

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانلود سریال قورباغه قسمت ۹ دانلود قسمت ۹ سریال قورباغه دانلود سريال قورباغه سریال قورباغه هومن سیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۱۸۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود شخصيت جديد «غرغر» به باغ شادونه

در قسمت جديد از برنامه، شخصیت جدیدی به نام «غرغر خان» وارد باغ شادونه می‌شود و لحظات شیرینی را به همراه خاله شادونه و بقیه شخصیت‌های باغ شادونه برای کودکان رقم می‌زند. 

گفتنیست در هر قسمت از «باغ شادونه» ماجرا‌های جدیدی اتفاق می‌افتد که مهارت‌های کودکانه و مفاهیم اخلاقی، دینی، فرهنگی و اجتماعی را در قالب داستان‌هایی شاد و هیجان‌انگیز به بچه‌ها آموزش می‌دهد. 

«باغ شادونه» کاری است از گروه کودک و نوجوان شبکه دو به تهیه‌کنندگی محسن مناجاتی، کارگردانی علی مختارزاده و اجرای ملیکا زارعی که جدیدترین قسمت آن پنجشنبه ۶ اردیبهشت حوالی ساعت ۱۷:۱۵ پخش و جمعه در همان ساعت تکرار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • شهر اسلامی را با درآمد حلال اداره می‌کنیم/ مسئله اصفهان‌ستیزی باید در سطوح عالی دنبال شود
  • تراکتور به شدت تشویق شد
  • امنیت شغلی یکی از مهم‌ترین نیازهای جامعه کارگری است
  • ورود شخصيت جديد «غرغر» به باغ شادونه
  • دانلود پدرخوانده فصل ۳ قسمت ۱ اول ( قسمت 1 فصل 3 پدرخوانده ) با حجم نیمه رایگان
  • آیا ارز دیجیتال حلال است؟
  • پایان‌ راز آلود قسمت ۱۰ سریال شوگون؛ فصل دوم حماسه پرطرفدار ژاپنی در راه است؟
  • سریال کره‌ای Hide؛ جاذبۀ معماهای تمام‌نشدنی
  • سریال ادامه‌دار VAR؛ قسمت بیست‌وسوم
  • دانلود سریال افعی تهران قسمت ۸ هشتم کامل