Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، در این کلیپ ۴۱ ثانیه‌ای، جوانی با چاقوی آغشته به خون در دست بالای سر فردی میانسال که غرق در خون روی زمین افتاده، نشسته است و  خطاب به مردم اعلام می‌کند که با پلیس تماس بگیرند تا برای دستگیری او اقدام کنند.

برخی از کاربران از انتشار این فیلم در فضای مجازی ابراز انزجار و برخی دیگر آن را ساختگی و ناباورانه توصیف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پایگاه اطلاع رسانی پلیس استان فارس گفت: ساعت ۱۳ و ۴۵ دقیقه پنجشنبه ۲۳ بهمن ماه ۹۹ ماموران پلیس شیراز از طریق تماس تلفنی شهروندان از وقوع یک قتل در خیابان تختی واقع در مرکز شهر شیراز مطلع شدند.

سرهنگ حمید افرامن افزود: ماموران پلیس در صحنه جرم حاضر شدند و مشاهده کردند که جوانی ۱۸ ساله به قتل پیرمردی ۶۲ ساله اقدام کرده است.

وی با بیان اینکه متهم به قتل که در صحنه جرم حاضر بوده دستگیر شد و اکنون در زندان به سر می برد، گفت: جسد مقتول نیز برای تکمیل تحقیقات تحویل پزشکی قانونی شیراز شده است.

افرامن بیان کرد: در پی بررسی‌ها مشخص شد که این متهم به قتل ۱۸ ساله به اختلالات روانی مبتلا است و همچنین سابقه بستری در مراکز درمانی را به این دلیل دارد.

وی ادامه داد: عامل قتل دچار اختلالات روحی و روانی است و هیچ ارتباطی تاکنون بین وی و مقتول مشاهده نشده و به نظر دلیل ارتکاب این جنایت نیز بیماری روانی قاتل است.

رئیس پایگاه اطلاع رسانی پلیس استان فارس گفت: فرد یا افرادی ناشناس به تهیه کلیپی از این ماجرا اقدام کرده‌اند که یکشنبه ۲۶ بهمن ماه ۹۹ در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی منتشر شد.

کد خبر 585165 برچسب‌ها استان‌ فارس پلیس - نیروی انتظامی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان فارس پلیس نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۱۹۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعویض قرآن دروازه ورودی شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، قرآنی که برفراز دروازه وردی شمالی شیراز معروف به دروازه قرآن گذاشته شده، منتخبی از برخی سوره‌های کلام الله وحی است.

دروازه قرآن یکی از شش دروازه اصلی شیراز بوده که در دوره عضدالدوله دیلمی ساخته و به دلیل وجود قرآن ۱۷ من مشهوری که در آن بوده، به دروازه قرآن معروف شده است.

قرآن ۱۷ من معروف دروازه قرآن، هم اکنون در موزه پارس شیراز نگهداری می‌شود و به گفته مسئولان سال‌ها به جای آن قرآن دیگری قرار داده می‌شد.

هم اکنون شهرداری قصد دارد هر سال یک قرآن را در دروازه قرآن قرار دهد و قرآن قبل را به بزرگان استان فارس اهدا کند.

دروازه قرآن در سال ۱۳۷۵ در فهرست آثار ملی ثبت شد.

این بنا بین دو کوه چهل مقام و باباکوهی در تنگه الله اکبر واقع شده است.

دیگر خبرها

  • اعتراف ربایندگان «یسنا» به جرم خود | اقدام مجرمین بعد از ربودن دختر ۴ ساله
  • تعویض قرآن دروازه ورودی شیراز
  • شانس بالای رم برای خرید آزمون؛ رونمایی از ۲ مشتری دیگر ستاره ایرانی
  • قاتل ۴۱ ساله در رشت دستگیر شد
  • «پدرخوانده» در چالوس دستگیر شد
  • دستگیری ۲ خواهر قاتل پدر در تهران
  • پلیس «پدرخوانده» را در یکی از شهرهای شمالی دستگیر کرد + جزئیات
  • راز قتل پیرزن ۸۲ ساله در فارس برملا شد
  • دستگیری ۳ قاتل فراری در ۳ عملیات ضربتی | عامل قتل با وینچستر دستگیر شد
  • قتل زن ٨٢ ساله و سرقت طلاهای او در این شهر