Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-03@22:26:05 GMT

انهدام باند سارقان منزل در تهران

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۱۹۰۵۲

انهدام باند سارقان منزل در تهران

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ از انهدام باند 5 نفره سارقان منزل خبر داد و گفت: از مخفیگاه متهمان مقدار فراوانی اموال مسروقه به ارزش 30 میلیاردریال کشف شد.

به گزارش ایران انلاین  سرهنگ کارآگاه "علی کنجوریان" اظهار داشت: با وقوع چند فقره سرقت منزل مشابه، کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت منزل پایگاه ششم پلیس آگاهی، شناسایی و دستگیری سارقان را در دستور کار قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه در تحقیقات پلیسی و مراجعه به محل های سرقت مشخص شد، سرقت ها توسط اعضای باند 5 نفره سارقان حرفه ای انجام شده است، افزود: در گام  بعدی از تحقیقات پلیسی اعضای باند شناسایی و مشخص شد که سرکرده این باند تاکنون دو مرتبه روانه زندان شده است.

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران ابراز داشت: با شناسایی مخفیگاه متهمان، نتیجه تحقیقات انجام شده به مرجع قضائی دادسرای ناحیه 34 تهران منعکس و دستور دستگیری متهمان اخذ شد.

این مقام انتظامی اظهارکرد: تیمی از  کارآگاهان به مخفیگاه سارقان اعزام و ضمن دستگیری اعضای این باند، موفق شدند در بازرسی از این مکان، مقادیر فراوانی اموال و لوازم سرقتی کشف کردند.

سرهنگ کنجوریان اضافه کرد: با توجه به اموال کشف شده تاکنون 8 تن از مال باختگان شناسایی و شکایت های آنها برای رسیدگی توامان تجمیع شده است.

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی در پایان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از 30 میلیارد ریال برآورد کرده اند، گفت: متهمان با صدور قرار مناسب برای کشف زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان این پایگاه قرار دارند.

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: پایگاه ششم پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۱۹۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف پنج دستگاه خودرو سرقتی از مخفیگاه باند سارقان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان گفت: در پی وقوع چند فقر سرقت خودرو در این شهرستان بررسی موضوع برای شناسایی و دستگیری عامل این سرقت‌ها در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.
هادیان افزود: با بررسی‌های میدانی و کار دقیق اطلاعاتی ماموران انتظامی در کلانتری ۱۱ و پلیس آگاهی این فرماندهی در نهایت هویت ۲ عامل اصلی این سرقت‌ها شناسایی و از مخفیگاه این باند پنج دستگاه خودرو مسروقه کشف شد ومتهمان به مراجع قضایی تحویل شدند.

دیگر خبرها

  • باند سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند
  • باند سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند / ۱۵ فقره سرقت به ارزش ۱۰ میلیارد تومان
  • کشف پنج دستگاه خودرو سرقتی از مخفیگاه باند سارقان
  • انهدام ۲ باند سرقت و کشف ۶۱ فقره سرقت منزل در زنجان
  • انهدام ۲ باند سارقان و کشف ۶۱ فقره سرقت منزل در زنجان
  • سارقان اموال ٣٠٠ میلیارد ریالی در البرز دستگیر شدند
  • سرقت خودرو در پوشش مسافر
  • انهدام ۳ باند سرقت احشام در لرستان
  • باند سارقان خودرو در نهاوند منهدم شد
  • انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند