Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگو و معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس گفت: پول «ماریو بودیمیر» را پرداخت کردیم و منتظر هستیم پول به حساب او بنشیند.

«ابراهیم شکوری» امروز (دوشنبه) در گفت و گوی رادیویی اظهار داشت: پرونده بودیمیر بسیار بزرگ و سنگین است اما نکته مثبت،  اتحاد در خانواده پرسپولیس است تا از این مشکلات عبور کنیم. بودیمیر پرونده ۱۵ میلیاردی دارد که پول او در حال پرداخت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تهیه این پول و انتقال آن با توجه به تحریم‌ها، ۲ موضوع مهم بود و طبق اعلام وکیل بودیمیر ۳۱۵ هزار یورو به حساب او نشسته است. مابقی پول هم پرداخت شده اما کمی زمان‌بَر است تا به حساب او بنشیند. مشکلی از بابت این پرونده وجود ندارد و توانستیم با کمک خانواده پرسپولیس از این پرونده هم سر بلند بیرون آییم.

وی در مورد اینکه باشگاه در حالی که پولی در حسابش نبوده، چگونه توانسته هم «مهدی ترابی» را جذب کند و هم پول «ماریو بودیمیر» را بپردازد، گفت: کسانی که این صحبت‌ها را مطرح می‌کنند اگر کمی با شرایط درآمدزایی آشنا باشند می‌دانند که پرسپولیس به عنوان قهرمان چهار دوره فوتبال ایران و نایب قهرمان ۲ سال فوتبال آسیا چه از نظر ارزی و چه از نظر ریالی درآمدهایی داشته است. شاید پرسپولیس جزو معدود باشگاه‌هایی بوده که توانسته برای ایران ارز آوری داشته است. با توجه به هواداران میلیونی،  این که درآمد ما نسبت به سایر باشگاه‌ها بیشتر باشد طبیعی است و اگر غیر از این باشد باید شک کنیم.

شکوری همچنین خاطرنشان کرد: تاکنون نتوانسته‌ایم پاداش آسیایی را دریافت کنیم، اما با رایزنی «جعفر سمیعی» مدیرعامل و «مجید صدری» رییس هیات مدیره و سایر اعضای هیات مدیره توانستیم این مشکل را حل کنیم و هواداران از عملکرد مدیریت راضی هستند. مدیران فعلی باشگاه روزی ۱۸ ساعت تلاش می‌کنند تا این مشکلات حل شود. موضوع مهم این است که مدیریت باشگاه در کنار هواداران و بازیکنان، مشکلات را مدیریت می‌کنند و این آرامش حاصل تلاش یک گروه بزرگ است.  حضور در فینال آسیا نه تنها برای پرسپولیس بلکه برای کشور درآمد ارزی ایجاد کرده است و این جای تقدیر دارد. هواداران ما را حمایت و کمک کنند که به آن نیاز داریم.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس اضافه کرد: نتایج تیم هم بسیار خوب بوده،  اما تا پایان فصل کار سختی در پیش داریم. در مورد مبالغ باید بگویم که باشگاه پرسپولیس و استقلال به عنوان باشگاه‌هایی که هواداران میلیونی دارند کمک زیادی دریافت می‌کنند. باشگاه استقلال و پرسپولیس  باشگاه هایی که نه خصوصی هستند و نه دولتی هستند و نه ردیف بودجه دارند.

محرومیت گادوین منشا

وی در مورد ربط دادن محرومیت «گادوین منشا» بازیکن گل‌گهر به پرسپولیس، گفت: نمی‌خواهم در مورد این مسائل صحبت کنم. اگر به گذشته پرسپولیس نگاه کنیم، منشاء زمانی که در پرسپولیس بود به خاطر مدل مویش تذکر کتبی گرفته بود. سیستم فوتبال دارای ارکان قضایی است. کاملا تابع قوانین و فدراسیون فوتبال هستیم و قضاوت را به مردم می‌سپاریم. از مطرح شدن این حرف‌ها تعجب می‌کنم.

بیشتر بخوانید:

منشا در چه صورت می‌تواند مقابل پرسپولیس بازی کند؟

شکوری در مورد اتفاقات حاشیه‌ای که از سوی هواداران ۲ تیم رخ داده، گفت: «جعفر سمیعی» روز گذشته و قبل از دیدار با پیکان به عیادت «احمد مددی» رفت. اگر رقابت و کری است در زمین مسابقه و در چارچوب و قائده است. پیگیر وضعیت «احمد مددی» و «حنیف عمران‌زاده» بودیم. از هواداران درخواست کردیم فقط باشگاه خودشان را تشویق کنند. قدرت ما در آرامشی است که وجود دارد. هر موردی باشد از طریق قانون پیگیری می‌کنیم. هواداران را به آرامش دعوت می‌کنم.

وی در پاسخ به سووالی در مورد نگرانی هواداران در رابطه با پیروزی‌های یک بر صفر این تیم اظهار داشت: شرایط اینگونه‌ هم که مطرح می‌شود، نیست. خودم قبل از اینکه به باشگاه بیایم هوادار این تیم بودم. ۴ پیروزی متوالی کسب کردیم. با توجه به فشردگی بازی‌ها پس از فینال آسیا، تیم نتایج خوبی گرفته و باید از همه بازیکنان، کادر فنی و هواداران تشکر کنیم که تلاش می‌کنند. پیام‌هایی که ما می‌گیریم مثبت است. بازیکنان پرسپولیس جزو بهترین‌های ایران و آسیا هستند.

بیشتر بخوانید:

آخرین اخبار از نقل و انتقالات پرسپولیس

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: باشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۱۹۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگی مقابل پرسپولیس: همه کاره در شب تاریخی(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، شروین بزرگ، مهاجم آلومینیوم اراک از ابتدای فصل انتقادات زیادی را تحمل می‌کرد و کادرفنی و هواداران آلومینیوم انتظار گل‌های بیشتری از او داشتند.

این مهاجم مقابل پرسپولیس در جام حذفی نیز نیمکت نشین بود اما در دقایق پایانی و وقتی آلومینیوم با دو گل عقب بود به زمین فرستاده شد. جالب اینکه در زمان ورود او به زمین بسیاری از هواداران آلومینیوم از این تعویض ناراضی بودند.

با این حال شروین بزرگ پاس گل اول را به لیموچی داد و با گلزنی بازی را به وقت‌های اضافه کشاند. همچنین او با زدن گل سوم در وقت‌های اضافه دوباره اختلاف را به حداقل رساند و امید را به اردوی اراکی‌ها بازگرداند.

این بازیکن که در مس کرمان هم شاگرد مجتبی حسینی بوده، در دو دوره بهترین گلزن جام حذفی شده و حالا مهارت خود در گلزنی را مقابل پرسپولیس در یک هشتم نشان داد. مجتبی حسینی نیز از تلاش و خستگی ناپذیری او برای رسیدن به این روز تقدیر کرد.

دیگر خبرها

  • تقاضای ویژه از علیرضا بیرانوند پیش از جدال با سپاهان
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به یک شایعه
  • اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره یک شایعه
  • اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره بلیت فروشی
  • آقای گل پرسپولیس و پیش‌بینی جالب تیم قهرمان!
  • توضیحات پرسپولیس در مورد بلیت فروشی
  • ناکامی سورپرایز شجاعی در کلین‌شیت
  • اعجاز سنگ نمک را بدانید تا از بلای مختلف و انرژی‌های منفی به دور باشید | خود را به آرامش دعوت کنید
  • درس بزرگ اراکی‌ها به فوتبال ایران
  • بزرگی مقابل پرسپولیس: همه کاره در شب تاریخی(عکس)