Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز، گفت: در راستای افزایش امنیت اموال مردم استان ممنوعیت مرخصی برای سارقین حرفه‌ای به زندان‌های استان البرز تا پایان فروردین ابلاغ شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، حسن مددی با بیان اینکه در استان البرز میزان ارتکاب به جرم سرقت در رتبه‌های بالای کشوری قراردارد، اظهارداشت: با هماهنگی با نیروی انتظامی مقرر شد با هماهنگی دستگاه قضایی یک قرارگاه رسیدگی به جرائم خاص در استان تشکیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سارقان مسلح جاده‌ای در سراوان دستگیر شدندانهدام باند بزرگ سارقان ادوات ریلی در استان مرکزی/ 21تن ادوات ریلی کشف و ضبط شد + فیلمسارقان طلافروشی بازار سیرجان 3 نفر بودند + فیلم

وی با بیان اینکه این جرائم شامل سرقت و زورگیری که جزء جرائم خشن هستند از مرحله تعقیب و تحقیق، رسیدگی و پیگیری تا صدور حکم و اجرا در این قرارگاه اجام می‌شود، افزود: متهمین و مجرمینی که دارا سوابق متعدد در این بخش هستند را تعقیب و مجازات قانونی بدون توجه به نهادهای ارفاقی برای آنها اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه دومین مرحله اجرای طرح را در انتهای بهمن ماه شاهد هستیم، بیان کرد: امروز 76 سارق حرفه‌ای فعال در باندهای سرقت و 5 مالخر دستگیر شدند.

 دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز با اشاره به اینکه ارزش اموال مسروقه که از این سارقین دریافت شد 11 میلیارد تومان است، تصریح کرد: پرونده قضایی برای این افراد تشکیل شده و قرارهای متناسب برای این افراد بنا به سابقه آنها صادر می‌شود.

وی با بیان اینکه در احکام سارقین نباید ارفاق شود، خاطرنشان کرد: در راستای افزایش امنیت اموال مردم استان ممنوعیت مرخصی برای سارقین حرفه‌ای به زندان‌های استان البرز تا پایان فروردین ابلاغ شد.

وی عنوان کرد: با اجرای این طرح‌ها قصد بر نا امن کردن استان برای فعالیت این باندهای حرفه‌ای سرقت شویم.

انتهای پیام/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان البرز حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۱۹۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارقان اموال ٣٠٠ میلیارد ریالی در البرز دستگیر شدند

سردار حمید هداوند گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت از شرکت صنعتی در اشتهارد و به سرقت رفتن اموالی به ارزش ۳۰۰ میلیارد ریال، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی محل وقوع سرقت و با استفاده از اقدامات فنی و پلیسی، ۲ نفر در این رابطه که از مدیران و کارکنان این شرکت صنعتی بودند، شناسایی و پس از چندین روز کار عملیاتی محل اختفاء متهمان کشف شد.

فرمانده انتظامی البرز اضافه کرد: ماموران پس از اطمینان از حضور متهمان در محل ردزنی شده، به محل اختفاء آن ها اعزام و در یک عملیات غافلگیرانه نامبردگان را دستگیر کردند.

هداوند بیان کرد: با اعتراف متهمان به جرم خود، با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • بازداشت بیش از ۱۵۰ سارق مغازه و مالخر حرفه‌ای طی ۳ روز در کشور
  • بازداشت ۱۵۰ سارق مغازه و مالخر حرفه‌ای طی ۳ روز در کشور
  • سارقان اموال ٣٠٠ میلیارد ریالی در البرز دستگیر شدند
  • (تصاویر) دستگیری سارقان حرفه‌ای خودرو
  • بخشنامه ممنوعیت دریافت هر نوع هدیه توسط کارکنان دولت به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شد
  • اعمال محدودیت‌های تردد در جاده چالوس
  • انهدام باند سرقت حرفه‌ای سیم و کابل برق در فرخ شهر
  • دستگیری سارقان زورگیر خیابان فرشته+ فیلم
  • دستگیری سارقان زورگیر باهوشیاری پلیس +فیلم
  • ممنوعیت فروش لباس‌های نامتعارف در واحد‌های تجاری