Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون دادستان عمومی و انقلاب شهرکردبا بیان اینکه باتوجه به اینکه نگهداری دام در منطقه مسکونی تهدید علیه بهداشت عمومی است و باتوجه به شیوع بیماری کرونا و بیماری‌های دیگر افزود: بنابراین دادستان تصمیم گرفت که در این موضوع ورود داشته باشد و موضوع را به‌طور جدی پیگیری نماید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عسگری معاون دادستان عمومی و انقلاب شهرکرد ظهر امروز در حاشیه رسیدگی به وضعیت بهداشتی و نگهداری احشام در منازل در محله 32 در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: سالیان سال است که اهالی این محله اقدام به نگهداری دام و احشام می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه باتوجه به اینکه نگهداری دام در منطقه مسکونی تهدید علیه بهداشت عمومی است و باتوجه به شیوع بیماری کرونا و بیماری‌های دیگر افزود: بنابراین دادستان تصمیم گرفت که در این موضوع ورود داشته باشد و موضوع را به‌طور جدی پیگیری نماید.

عسگری ادامه داد: دادستان دستور دادند که کار به‌طور جدی پیگیری شود و قریب به هفت ماه است که اخطار به اهالی ابلاغ شده که خودشان نسبت به خروج دام‌ها اقدام نمایند و حتی دادستان دو ماه به اهالی مهلت دادند اما متاسفانه این موضوع محقق نشد و با وجود شاکی خصوصی در این زمینه ما تصمیم گرفتیم امروز به‌طور قهری نسبت به خروج دام اهالی اقدام نماییم.

معاون دادستان عمومی و انقلاب شهرکرد خاطرنشان کرد: بحث قرارگیری زمینی برای نگهداری دام برای این اهالی درحال پیگیری است و زمینی برای این منظور درنظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: نگهداری دام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۱۹۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عاملین نزاع و درگیری خیابانی در میاندوآب دستگیر شدند

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان میاندوآب گفت: عوامل نزاع و درگیری با سلاح سرد در میاندوآب دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، جهانگیر مسعودی شامگاه _شنبه هشتم اردیبهشت_ در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی وقوع نزاع و درگیری در خیابان امام و اخلال و ایجاد ناامنی در بازار و انتشار کلیپ آن در فضای مجازی، بنا به حساسیت موضوع، تمامی عوامل نزاع شناسایی و رسیدگی سریع و خارج از نوبت به آن در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به دستگیری متهمان افزود: در این رابطه دو نفر از عوامل اصلی نزاع دستگیر شدند که یکی از آنها نیز از اراذل و اوباش باسابقه است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان میاندوآب گفت: دو نفر دیگر این نزاع نیز شناسایی شده و در دستور کار پلیس برای بازداشت سریع قرار گرفته است.

کد خبر 748566

دیگر خبرها

  • آرزو‌های شیرین برای محله‌ای در دروازه تاریخ /دروازه ری در انتظار لباس نو
  • عاملین نزاع و درگیری خیابانی در میاندوآب دستگیر شدند
  • در این روستا یک شب در سال همه کوفته می خورند | مراسم «اوکوز قوربانی» در روستای اسفنجان شهرستان اسکو
  • دستور دادستان فردیس برای ساماندهی یک پارک
  • توسل به ابزار تحریم خللی در عزم ایران ایجاد نمی‌کند/ جانفشانی سپاه نبود تروریسم داعش امنیت جهان را تهدید می‌کرد/ رویکرد دوگانه پارلمان اروپا نسبت به حمله به کنسولگری ایران مایه تأسف است
  • توسل به ابزار تحریم خللی در عزم ایران ایجاد نمی‌کند/ رویکرد دوگانه پارلمان اروپا نسبت به حمله به کنسولگری ایران مایه تأسف است/ جانفشانی سپاه نبود تروریسم داعش امنیت جهان را تهدید می‌کرد
  • آرزوهای شیرین برای محله‌ای در دروازه تاریخ / «دروازه ری» در انتظار لباس نو
  • مالاریا مهم ترین بیماری انگلی تهدید کننده سلامت بشر در دنیا+ فیلم
  • حفاران تونل در کوه برای کشف عتیقه در عجب شیر دستگیر شدند
  • نبود تیر برق در محله ای از روستای اوغلی تبریز