Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@14:29:38 GMT

اجرای ۴ مورد قلع و قمع ساخت و ساز غیرمجاز در بروجرد

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۲۰۰۰۷

اجرای ۴ مورد قلع و قمع ساخت و ساز غیرمجاز در بروجرد

به گزارش خبرگزاری مهر، بهرام میر دریکوند امروز دوشنبه در سخنانی اظهار داشت: در راستای انجام وظایف قانونی و به منظور حفظ و حراست از اراضی کشاورزی، زارعی و باغی به عنوان منابع ملی و حیاتی در تأمین امنیت غذایی و در راستای اجرای قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها، ۴ مورد رأی قطعی قلع و قمع صادره از مراجع قضائی اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یادآور شد: این تغییر کاربری‌ها شامل دیوار کشی، بنا، ساخت و ساز غیرمجاز، اسکلت فلزی و آلاچیق بود که با حضور نماینده دادستان بروجرد و همکاری و تعامل نیروی انتظامی، کارشناسان مربوطه رئیس اداره امور اراضی شهرستان بروجرد قلع و قمع شد.

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی لرستان خاطرنشان کرد: به موجب این احکام اراضی تغییر کاربری یافته منطقه گلدشت تخریب و بیش از ۵۰۰۰ مترمربع از اراضی اعاده به وضع سابق شد.

میر دریکوند با اشاره به اینکه فعالیت سود جویان در عرصه ساخت و ساز غیر مجاز زیاد شده است، از مردم خواست که برای حفظ و صیانت از اراضی کشاورزی با شماره تلفن ۱۳۱ که مختص گزارشات مردمی است تماس حاصل کنند.

کد خبر 5147578

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان جهاد کشاورزی لرستان بروجرد ساخت و سازهای غیرمجاز ویروس کرونا چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بوشهر خطبه های نماز جمعه راهپیمایی 22 بهمن شیوع کرونا کرمانشاه آمار کرونا مجلس شورای اسلامی شهرکرد شیراز عکس استانها دهه فجر اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۲۰۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح نور در راستای مطالبه مردمی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ طرحی موسوم به «نور» برای ترویج فرهنگ زیست عفیفانه و صیانت ازعفاف و حجاب، اجرای این طرح منطبق با خواست عمومی جامعه و مسئولان اجرایی است که ماموریت اجرای آن به فراجا سپرده شده است.

دیگر خبرها

  • عامل ۸۰درصد دسترسی غیرمجاز به حساب کاربری کاربران چیست؟
  • طرح نور در راستای مطالبه مردمی
  • دو بنای غیر مجاز در بهشهر قلع و قمع شد
  • واگذاری زمین و اجرای پروژه‌های مسکن در استان بوشهر سرعت می‌گیرد
  • ۲۹ هکتار از اراضی کشاورزی بخش قلعه‌نو آزادسازی شد
  • ممنوعیت تغییرکاربری غیرمجاز اراضی زراعی و باغی در چهارمحال و بختیاری
  • صدوراخطار توقف عملیات برای ۱۰ مورد ساخت و ساز غیر مجاز در تنگستان
  • ۲۷ فقره تغییر کاربری غیرمجاز در مزارع آمل تخریب شد
  • آزاد سازی ۳۵ هزار مترمربع از اراضی کشاورزی در اسلامشهر
  • آزادسازی سه هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان تبریز