Web Analytics Made Easy - Statcounter

سه سال از پرواز بی‌بازگشت ۳۷۰۴ تهران به یاسوج می‌گذرد؛ پروازی که غمی بزرگ بر دل دنانشینان گذاشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس؛ 29 بهمن 1396؛ دنا در صدر اخبار قرار گرفت، روزی که آسمان مرکز کهگیلویه و بویراحمد غمی بزرگ را شاهد بود و دنا می‌خواست مقصر اصلی سقوط پرواز 3704 شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ATR72 در مسیر پروازی به ۳۰ متر پایین‌تر از نوک قله در پازن پیر دنا برخورد کرد و شدت برخورد به گونه‌ای بود که قربانیان حادثه در زیر برف مدفون شدند و چند روزی طول کشید تا اجساد آنها کشف شود.

4 تیر ماه سال 97 پایان عملیات جست و جوی پیکر جان باختگان اعلام شد یعنی 4 ماه گذشت تا  داستان هواپیمای تهران-یاسوج تمام شود آنهایی که 29 بهمن در این هواپیما نشستند هیچ گاه فکر نمی کردند چهار ماه طول بکشد تا به مقصد برسند، بعد از گذشت 4 ماه و سه روز 65 پیکر جان باخته سانحه هوایی تهران یاسوج در خاک آرام گرفتند.

حالا بعد از 3 سال از آن ماجرا 65 خانواده داغدار عزیزانشان هستند و تعدادی از این خانواده ها ساکن استان هستند و می طلبد که مسئولان استانی فارغ از احکام صادر شده و روند دادگاه از این عزیزان در آستانه سالروز سقوط آسمان در دنا دلجویی و از نزدیک با آنها گفتگو کنند.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۲۰۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر بارش ماهی از آسمان یاسوج؟

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 7 پس از طوفان شدید یاسوج، تصاویری از بارش ماهی از آسمان یاسوج منتشر شده است. بارش جانوران یا حیوانات | raining animals، پدیده نادر در تغییرات آب وهوایی است که به‌طور علمی مورد آزمایش قرار نگرفته‌است، ولی تئوری‌هایی همچون انتقال ماهی و قورباغه توسط گردباد در مسافت طولانی و رهاسازی آن درهوا برای توجیه پدیده از طرف گروهی از دانشمندان داده شده‌است. از موارد جدید این رخداد به بارش ماهی در طول یک ماه در ژاپن در سال ۲۰۰۹ اشاره کرد. با این حال شواهدی از احتمال ساختگی بودن این اتفاق در ویدیوی یاسوج قابل مشاهده است. باید منتظر توضیح مسئولین بود. این ویدیو را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • سفر گروه فوق تخصصی جراحی ابن سینا به یاسوج
  • تصاویر بارش ماهی از آسمان یاسوج؟
  • عزاداری یاسوجی‌ها در سالروز شهادت امام صادق(ع) + فیلم
  • برپایی آیین‌ سوگواری شهادت امام جعفرصادق (ع) در یاسوج
  • ۳ کشته و ۲ مصدوم در تصادف محور یاسوج به بابامیدان
  • بازگشت پرواز تهران - خرم آباد
  • شرایط جوی پرواز تهران - خرم آباد را مجبور به بازگشت کرد
  • بازگشت پرواز تهران ـ خرم‌آباد ‌به مبدأ در پی شرایط بد جوی
  • پرواز تهران - خرم‌آباد به فرودگاه مهرآباد بازگشت
  • مصدومیت ۱۷۴ نفر در تصادفات رانندگی کهگیلویه و بویراحمد