Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس، طیبق اعلام ستاد خبری سی و هشتمین دوره جشنواره جهانی فیلم فجر، این رویداد از تاریخ ۵ تا ۱۲خرداد ۱۴۰۰ به دبیری محمدمهدی عسگرپور نویسنده، کارگردان و تهیه‌کننده سینما در تهران برگزار می‌شود.

جشنواره جهانی در این دوره، شیوه برگزاری ترکیبی را برگزیده و تاکنون نمایش فیلم‌های جشنواره به شکل فیزیکی و برگزاری بازار فیلم به شکل مجازی را در برنامه های خود درنظر گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در چارچوب مقررات منتشره، مدت ثبت‌نام فیلم‌های متقاضی شرکت در این رویداد سینمایی در درگاه اینترنتی جشنواره از ۲۷ بهمن تا ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ قید شده است.

همچنین صاحبان آثار تا روز ۲۷ اسفندماه سال جاری مهلت دارند نسخه فیزیکی فیلم خود را به دفتر جشنواره تحویل دهند.

این رقابت سینمایی در بخش‌های اصلی و جانبی برگزار خواهد شد و فیلم‌هایی که مراحل تولید را در سال های ۲۱-۲۰۲۰ میلادی به پایان برده باشند، امکان حضور در بخش‌های رقابتی اصلی شامل سینمای سعادت (مسابقه بین‌الملل) و جلوه‌گاه شرق (سینمای کشورهای آسیایی و اسلامی) را خواهند داشت.

متن کامل مقررات و شرایط شرکت در سی و هشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر در فایل پی دی اف پیوست خبر قابل مشاهده است.

 

* معرفی داوران بخش ملی جشنواره «موج»

بخش «ملی» چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم «موج» کیش توسط ۵ نفر از سینماگران شاخص سینما داوری شد.
کیانوش عیاری، تورج اصلانی، هومن سیدی، مهوش شیخ الاسلامی و محسن استادعلی آثار بخش «ملی» چهارمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم «موج» کیش را داوری کردند.
داوران، ۲۴ فیلم در بخش داستانی و ۱۷ فیلم در بخش مستند را مورد داوری قرار دادند. در این دوره از جشنواره فیلم «موج» کیش در کل ۴۱ فیلم داستانی و مستند حضور داشتند.
آرش رصافی، امید شمس، الهه نوبخت، بهمن ارک و کریم فائقیان مسئولیت انتخاب آثار بخش «ملی» چهارمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم «موج» کیش را برعهده داشتند.

چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم «موج» کیش به دبیری ابراهیم حصاری از تاریخ ۳۰ بهمن تا ۳ اسفند در جزیره کیش برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: جشنواره جهانی فجر جشنواره موج کیش جشنواره فیلم ابراهیم حصاری محمدمهدی عسگرپور جشنواره بین المللی فیلم جشنواره جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۲۰۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه در فومن

دریافت 15 MB کد خبر 6093487

دیگر خبرها

  • هشتمین جشنواره طنز و رسانه «طنز پهلو»
  • رونمایی از پوستر هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار
  • معرفی هیأت داوران جشنواره تئاتر «بچه‌های مسجد»
  • تصاویری از هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه در فومن
  • معرفی هیئت داوران جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد
  • معرفی هیأت داوران جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد
  • معرفی برگزیدگان هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه
  • نامزد‌های سومین دوره جشنواره پژواک معرفی شدند
  • داوران جشنواره کن معرفی شدند
  • اعضای هیئت داوران جشنواره فیلم کن معرفی شدند