Web Analytics Made Easy - Statcounter

ماموستا «عبدالرحمان مرادی» روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا؛ به حدیثی از پیامبر اکرم (ص) اشاره کرد که می‌فرماید: «حرمت انسان مؤمن نزد الله از کعبه معظمه بالاتر است» و افزود: لذا مسلمین در آداب معاشرت و رفتارهای اجتماعی بسیار باید دقت داشته باشند و اهل توهین، تحقیر، غیبت، افترا و بدزبانی نباشند تا عملا مورد رضایت الله رب العالمین قرار بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد که از نبی مکرم اسلام علیه الصلاه والسلام توصیه داریم که اخلاق نیکو انسان را به درجات صائمین و قائمین نایل می گرداند و برعکس بداخلاقی و بدزبانی و توهین سبب ضعف ایمان و ناامنی اخلاقی و اجتماعی خواهد بود بخصوص که این توهین و اهانت‌ها نسبت به بزرگان صورت بگیرد.

این روحانی اهل سنت در ادامه گفت: در ۲۲ بهمن روز بزرگ ملت قهرمان و انقلابی ایران اسلامی شاهد شعارهایی موهن در بعضی جاها بودیم که نسبت به رییس جمهوری و منتخب مردم صورت گرفت که بنابه توصیه اکید مقام معظم رهبری مبنی بر حرام بودن هتک حرمت و تفاوت قایل شدن میان انتقاد و هتک حرمت توصیه فرمودند که این زمان بیشتر از گذشته نیاز به همکاری و اتحاد هست.

ماموستا مرادی افزود: رهبر معظم انقلاب همچنین فرمودند: «هتک حرمت در میان مردم حرام بوده و نسبت به مسوولان بیشتر حرمت دارد، اما انتقاد سازنده با هتک حرمت فرق دارد و این نوع برخوردها روشی غیرصحیح و ناصواب است.

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب بر اینکه روش ما باید اسلامی و قرآنی باشد و نقد اشکالی ندارد اما نباید همراه با توهین صورت بگیرد، تاکید داشتند، افزود: لذا بر ما و جامعه اسلامی لازم است در همه حال حد وسط و تعادل را رعایت کنیم و همیشه و در هر حال زبان و سخن خود را از ناپاکی حفظ کنیم.

برچسب‌ها توهین به رییس جمهوری اهل تسنن پیامبر اکرم کرمانشاه رهبر معظم انقلاب پروندهٔ خبری اهانت به رییس جمهور در سالگرد انقلاب

منبع: ایرنا

کلیدواژه: توهین به رییس جمهوری اهل تسنن پیامبر اکرم توهین به رییس جمهوری اهل تسنن پیامبر اکرم کرمانشاه رهبر معظم انقلاب اخبار کنکور هتک حرمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۲۰۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| ماجرای حضور رهبر انقلاب در خانه شهید شیرودی | خبر مهمی که رهبر انقلاب از رادیو شنید

دریافت 9 MB

به گزارش همشهری آنلاین‌، آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب در خاطراتش شفاهی شان از حضور در خانه شهید شیرودی و صمیمت او با شهید کشوری می گویند و به شبی اشاره می کنند که امام خمینی فرمان برکناری بنی صدر را می دهد.

کد خبر 847514 منبع: مهر برچسب‌ها شهید - شهدای گمنام امام خمینی خبر ویژه شهید رهبر معظم انقلاب ابوالحسن بنی صدر

دیگر خبرها

  • ضرورت توجه به سلامت روانی، اخلاقی و اجتماعی در کنار سلامت جسم
  • ماجرای دریافت انگشتر مقام معظم رهبری توسط یک کارگر
  • فیلم| ماجرای حضور رهبر انقلاب در خانه شهید شیرودی | خبر مهمی که رهبر انقلاب از رادیو شنید
  • سلامت روانی، اخلاقی و اجتماعی از وجوه مهم سلامت
  • همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی رهبر معظم انقلاب چهارشنبه در قم 
  • هویت پوشالی صهیونیست‌ها در مقابل ایمان و قدرت موشکی ایران فروریخت
  • در جلسه رادان با اعضای جامعه مدرسین چه گذشت؟
  • ثبت ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار بیمه شده جدید
  • ۱+۵ موضوع مهمی که باید هدف «جهاد تبیین» قرار گیرد
  • خانواده‌های شهدا سنگربان انقلاب هستند