Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری استان خراسان رضوی طی دستوری از مسئولان قضایی شهرستان تایباد خواست با حساسیت، اقدامات لازم قضایی در خصوص ساماندهی مسائل پس از حادثه منطقه اقتصادی دوغارون را به انجام برساند. خبرگزاری میزان - غلامعلی صادقی، رئیس کل دادگستری استان خراسان رضوی طی دستوری از رئیس حوزه قضایی و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تایباد خواست با حساسیت؛ اقدامات لازم قضایی در خصوص ساماندهی مسائل پس از حادثه منطقه اقتصادی دوغارون را به انجام برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس کل دادگستری استان خراسان رضوی گفت: از مسئولان قضایی محلی خواسته شد با هدف پیشگیری از هرگونه جرم و تا عادی شدن وضعیت منطقه نظارت مستمر و مؤثری را بر حُسن اجرای امور اعمال کنند.

رئیس دادگستری تایباد نیز گفت: نظر به وقوع انفجار و آتش سوزی در منطقه اقتصادی دوغارون؛ با قید فوریت همراه دادستان و سایر مسئولان شهرستان تایباد در محل حادثه حضور یافتیم و در همین راستا جلسه شورای تأمین و جلسه ستاد بحران همراه مسئولان استان خراسان رضوی و والی شهر هرات افغانستان در محل برگزار شد.   بیشتر بخوانید: انتقال ۸۹ نفر محکوم افغانستانی به کشور متبوعشان وی گفت: در این جلسه ابعاد و چگونگی حادثه مورد بررسی قرار گرفت و تدابیر و تصمیمات و هماهنگی‌های لازم در هر دو کشور در جهت کنترل و نظارت اوضاع صادر شده است.

بر این اساس دستورات قضایی در جهت جلوگیری و پیشگیری از وقوع جرائم احتمالی از جمله در موارد ذیل صادر شد:

۱- خروج، تخلیه و ساماندهی کامیون‌های مستقر در محل حادثه و انتقال آن‌ها به پارکینگ‌ها و محل‌های امن

۲- درخواست کمک هوایی و زمینی از شهرستان‌های اطراف با قید فوریت در جهت اطفاء حریق

۳- ایجاد ایستگاه‌های ایست و بازرسی انتظامی در مسیر جاده‌های منتهی به مرز در جهت کنترل تردد‌ها

۴- آماده سازی بیمارستان شهرستان جهت پذیرش مصدومان احتمالی و همچنین بیمارستان‌های شهرستان‌های همجوار

۵- هشدار و آماده باش به سازمان‌های امنیتی و مراجع انتظامی در جهت رصد اوضاع و هرگونه اقدام احتمالی تروریستی

انتهای پیام/ برچسب ها: دادگستری خراسان رضوی دوغارون انفجار

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادگستری خراسان رضوی دوغارون انفجار استان خراسان رضوی رئیس کل دادگستری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۲۰۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب ۵ قاضی و ۲۴ کارمند در دادگستری فلاورجان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ رییس کل دادگستری استان اصفهان در بازدید از حوزه قضایی شهرستان فلاورجان گفت: تا پایان سال گذشته به منظور تامین نیروی انسانی و تقویت حوزه قضایی شهرستان فلاورجان، ۵ قاضی و ۲۴ کارمند جذب شدند.
حجت‌الاسلام اسداله جعفری همچنین آمار صلح و سازش در پرونده‌های شورای حل اختلاف فلاورجان را ۲۷ درصد دانست و افزود: این آمار با توجه به فرهنگ مهرورزی و نوع دوستی مردم منطقه رضایت بخش نیست و باید با برنامه ریزی و تقویت اعضای شورا‌های حل اختلاف این حوزه بهبود یابد.
وی ادامه داد: در بازدید از حوزه‌های قضایی شهرستان‌ها روند ارائه خدمت به مراجعان، با حضور معاونان و مسئولان استانی به طور دقیق بررسی و سپس در جهت رفع مشکلات تصمیم‌گیری می‌شود.

دیگر خبرها

  • واحدهای آلاینده سمنان زیر ذره‌بین دستگاه قضا
  • دادگاه‌های صلح در تهران ایجاد شود
  • جذب ۵ قاضی و ۲۴ کارمند در دادگستری فلاورجان
  • دستور استاندار خراسان رضوی بر راه اندازی تیمارگاه حیات وحش در استان
  • وصول عوارض آلایندگی محیط‌زیست در استان سمنان پیگیری شود
  • سارق دامهای سنگین در دام پلیس نور
  • پیگیری انتقال مدیریت زندان قزلحصار از تهران به استان البرز
  • کشف بیش از ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرز دوغارون
  • پیگیری قضایی ضاربان پرستار در بیمارستان چالوس
  • اعلام حمایت قاطع دستگاه قضایی استان کرمانشاه از طرح نور فراجا