Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهرداد سلگی از نمونه برداری میکروبی و شیمیایی کارشناسان از آب های شرب ۴ بخش شهرستان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر همدان، مهرداد سلگی، رئیس اداره محیط زیست شهرستان نهاوند در گفت و گو با عصر همدان، گفت: کارشناسان اداره حفاظت محیط زیست این شهرستان از چاههای آب شهر نهاوند، فیروزان، برزول و گیان جهت آزمایشهای شیمیایی و میکروبی نمونه برداری کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: این نمونه برداری ها به دلیل پایش و به منظور نظارت و آگاهی از روند تغییرات کیفی در مقاطع زمانی مختلف توسط کارشناسان انجام می شود.

سلگی بیان داشت: همچنین در جهت کنترل هر چه بهتر منابع آلاینده و بهبود کیفیت منابع آبهای زیرزمینی، کارشناسان این اداره جهت تشخیص آزمایش های میکروبی و شیمیایی از چاههای آب شرب شهرهای این شهرستان نمونه برداری کردند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست نهاوند در بخش دیگری از سخنانش گفت: گشت و کنترل مناطق شکار ممنوع روستای تازناب توسط محیط بانان اداره حفاظت محیط زیست شهرستان نهاوند انجام می شود.

وی ادامه داد: با توجه به گزارش همیاران محیط زیست مبنی بر تیراندازی غیر مجاز در داخل منطقه شکار ممنوع روستای تازناب محیط بانان اداره حفاظت محیط زیست به منطقه اعزام شدند.

سلگی افزود: مامورین ما پس از گشت و کنترل و دوربین کشی از منطقه گزارش شده یک نفر مورد مشکوک در ارتفاعات تازناب را مشاهده کردند که پس از تعقیب فرد مذکور متوجه حضور مامورین در داخل منطقه شده و بلافاصله از منطقه متواری و خارج شد.

وی همچنین از گشت و کنترل کارشناسان جهت پیشگیری از صید غیرمجاز ماهی در منطقه گاماسیاب خبر داد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان نهاوند گفت: این گشت و کنترل در منطقه رودخانه های گاماسیاب، بابارستم و مرادآباد جهت پیشگیری از صید غیرمجاز انجام شد و به افراد مشکوک هشدارهای لازم داده شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: اداره حفاظت محیط زیست شهرستان نهاوند نمونه برداری گشت و کنترل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۲۰۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آشنایی دانش آموزان مهابادی با آموزه های زیست محیطی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، فاروق سلیمانی گفت: در راستای فرهنگ سازی و اشاعه فرهنگ زیست محیطی در بین دانش آموزان با همکاری اداره آموزش و پرورش در هفته زمین پاک برنامه های زیست محیطی در مدارس شهر و روستای این شهرستان برگزار می گردد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست مهاباد هدف از این آموزشها را آگاهی بخشیدن و نهادینه شدن فرهنگ حفاظت از محیط زیست در کودکان عنوان کرد و گفت: این آموزشها با موضوعات زیست محیطی در خصوص مدیریت پسماند، تفکیک از مبدا ، بازیافت، خطرات پلاستیک و کیسه های پلاستیکی برای دانش آموزان ارائه می شود.

دیگر خبرها

  • توقیف ۵۲ دستگاه حفاری غیرمجاز در لرستان
  • حفاظت از لاک‌پشت‌های دریایی در بوشهر/برداشت بارناکل غیرقانونی است
  • آبگیری ٩٠ درصد تالاب قره گل بوکان
  • توقیف ۲۰ خودرو تخلیه غیرمجاز نخاله‌های ساختمانی در پردیس
  • توقیف ۲۰ خودرو متخلف تخلیه غیرمجاز نخاله‌های ساختمانی در پردیس
  • رفع تصرف اراضی ملی در گشت رودخان
  • آشنایی دانش آموزان مهابادی با آموزه های زیست محیطی
  • پسماند و پساب مشکل اصلی شهرهای ساحلی
  • دستگیری صیادان غیر مجاز ماهی در باغملک
  • مشاهده پلنگ در حاشیه محدوده آب چمن روستای مشهد/جای نگرانی نیست