Web Analytics Made Easy - Statcounter

رخشانی مهر از سهم ۷۰۰ میلیارد ريالی مازندران از اعتبارات ملی برای پروژه های خیرساز خبر داد و گفت: امسال بیش از ۲۳ هزار میلیارد ريال در بین پروژه های خیرساز توزیع شد که سهم مازندران از این اعتبارات ۷۰۰ میلیارد ريال بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران از گلوگاه، «مهرالله رخشانی مهر» امروز (27 بهمن) در حاشیه آیین افتتاح مدرسه 6 کلاسه سعادت راه روشن روستای قلعه پایان گلوگاه  در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به توجه به توسعه و تجهیز مدارس با کمک و همراهی دولت و خیران،  امسال در مهرماه و ایام دهه فجر 14 هزار و 700 کلاس درس تحویل ادارات کل آموزش و پرورش استان‌های مختلف کشور شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون وزیر و رئیس سازمان تجهیز و نوسازی مدارس کشور افزود:  علاوه بر تحویل کلاس های درس در سال جاری، 180 پروژه ورزشی هم به بهره برداری رسید و در مجموع برای  این ساخت و سازها 38 هزار میلیارد ريال هزینه شده است.

 

وی با اشاره به حضور فعال خیران در ساخت و ساز مدارس و فضاهای آموزشی خاطر نشان کرد: از سال 99 تاکنون خیران  25 هزار میلیارد ريال در بخش مدرسه سازی کمک کردند.

 

رخشانی مهر گفت: در سال 98 تعهد خیران در مدرسه سازی15 هزار میلیارد ريال بوده است که شاهد رشد بیش از 10 هزار میلیارد ريال برای حضور خیران  در مدرسه سازی در سال جاری هستیم.

 

وی افزود: براساس اجرای طرح مشارکتی دولت و خیران در صورتی که پروژه آموزشی در مناطق روستایی و محروم با 30 درصد مشارکت خیران و در مناطق شهری با 50 درصد مشارکت خیران ساخته شود؛ سازمان نوسازی و تجهیز ادامه کار وارد عمل می شود.

 

معاون وزیر آموزش و پرورش همچنین با اشاره به برچیده شدن بخاری های نفتی از مدارس کشور یادآور شد: تقریبا" در مناطقی که  زیرساخت گازرسانی فراهم بود؛ پرونده مدارس نفتی بسته شده است و بخاری نفتی برچیده شد و تنها در برخی از مدارس که زیرساخت مناسب گاز ندارند؛ بخاری نفتی برپاست و بخاری های گازی هم تا سال آینده برچیده می شود.

پایان پیام/175

منبع: شبستان

کلیدواژه: روستای قلعه پایان گلوگاه معاون وزیر آموزش و پرورش هزار میلیارد ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۲۰۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسافت اصفهان – دهاقان نزدیک‌تر می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، شامگاه پنج شنبه، افتتاح و کلنگ زنی پروژه‌های عمرانی در سطح شهرستان دهاقان با حضور مصطفی خضری معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری اصفهان و مسئولان و شهرستانی برگزار شد.

در این مراسم پروژه مشارکتی احداث محور ارتباطی روستاهای شمال شهرستان دهاقان به مهیار به طول ۲۳ کیلومتر با هزینه‌ای بالغ بر ۲۵۰ میلیارد تومان کلنگ زنی شد.

این محور ارتباطی سبب کاهش ۲۰ دقیقه‌ای مسافت به اصفهان می‌شود و این نزدیکی از مطالبات مردم دهاقان جهت نزدیکی مسافت و راحتی در رفت و آمد به اصفهان بود.

در ادامه آئین بهره‌برداری از پروژه برق رسانی به منطقه آستانه، بودجان به طول ۱۰ کیلومتر با اعتباری حدود ۱۵۰ میلیارد ریال و کلنگ زنی برق رسانی به فاز ۲ این منطقه به طول ۵ کیلومتر بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال انجام شد.

هم‌چنین گلخانه فلفل دلمه‌ای در روستای دزج و واحد تولیدی طراحی و ساخت بخاری‌های گلخانه‌ای و مرغداری در شهرک صنعتی دهاقان با مساحت ۶ هزار و ۱۰۰ کیلومتر مربع و هزینه‌ای بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

کد خبر 6095464

دیگر خبرها

  • هزینه ۲۰۰ میلیارد ریالی دولت سیزدهم برای تجهیز هنرستان‌های بام ایران
  • برگزاری امتحانان نهایی دانش آموزان در ۱۱۰ حوزه امتحانی چهارمحال و بختیاری
  • جریمه ۳۸ میلیارد ریالی قاچاقچی هیزم
  • کمک ۸۵ میلیارد تومانی خیران و دولت به حوزه آموزش و پرورش بردسکن
  • کمک ۸۵ میلیارد تومانی خیران و دولت به آموزش‌وپرورش بردسکن
  • مسافت اصفهان – دهاقان نزدیک‌تر می‌شود
  • ۵۰۰بوکس سیگار قاچاق در اردبیل کشف شد/جریمه ۴ میلیارد ریالی قاچاقی
  • رشد اقتصادی اردبیل بالاتر از میانگین کشوری است
  • اعتبارات درمان ایثارگران ۱۰۰ درصد افزایش یافت
  • جریمه ۳۸ میلیارد ریالی قاچاقچی هیزم در یاسوج