Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-29@12:44:35 GMT

برونو جزء سه بازیکن برتر اروپاست

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۲۰۸۶۸

برونو جزء سه بازیکن برتر اروپاست

آمار و ارقام همگی حاکی از آن هستند که هافبک پرتغالی تیم منچستریونایتد از زمان حضورش در این تیم تاثیر شگرفی داشته و شاید تبدیل به یکی از برترین بازیکنان جهان شده باشد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از آ اس، با گلزنی دوباره برای منچستریونایتد، عطش بی پایان برونو فرناندس، هافبک پرتغالی منچستریونایتد بیش از همیشه برای هواداران روشن شد، بازیکنی که از زمان حضورش در ترکیب شیاطین سرخ تحول بزرگی را در این تیم ایجاد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سبک گل‌هایی که فرناندس در بازی‌ها به ثمر می‌رساند بسیار لذت بخش است و تا همین لحظه بسیاری از هواداران فوتبال عاشق تأثیرگذاری او در جریان مسابقه و گل‌های او شده اند. البته باید توجه داشت که به عنوان یک هافبک تهاجمی، بازیسازی مسئله مهمتری است که برونو به خوبی به آن واقف است.

با نگاهی به آمار و ارقام به ثبت رسیده از زمان پیوستن برونو به تیم منچستریونایتد تاکنون، وی یکی از سه بازیکن برتر لیگ‌های اروپایی محسوب می‌شود و شاید تنها مسی و لواندوفسکی عملکرد بهتری نسبت به او داشته اند.

او از اول فوریه ۲۰۲۰ تا این لحظه در ۳۸ بازی به میدان رفته است که در جریان این بازی‌ها موفق به زدن ۲۲ گل و ارسال ۱۶ پاس گل نیز شده است. مجموع این آمار به همان عدد ۳۸ یعنی تعداد بازی‌های او می‌رسد که نشان می‌دهد برونو به طور میانگین در هر مسابقه‌ای که برای یونایتد به میدان رفته، یک گل برای این تیم به دست آورده است.

مسی و لواندوفسکی بر روی ۴۴ گل از زمان مشابه تا این لحظه تاثیرگذاشته اند که از لحاظ آماری کمی بهتر از برونو فرناندس محسوب می‌شود. این آمار و ارقام به خوبی ثابت می‌کنند که فرناندس یکی از برترین بازیکنان حال حاضر اروپا محسوب می‌شود و شاید حتی او جز سه بازیکن برتر جهان باشد.

کد خبر 475249

منبع: ایمنا

کلیدواژه: برونو فرناندس منچستر یونایتد منچستر لیونل مسی لواندوفسکی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۲۰۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاهی به آمار رویارویی ۲ تیم استقلال و تراکتور

رویارویی آبی‌های پایتخت و پرشورهای تبریز از جایگاه ویژه‌ای در فوتبال ایران برخوردار است که در ادامه نگاهی به آمار بازی این دو تیم خواهیم انداخت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، دو تیم فوتبال تراکتور و استقلال طی تقابلی از هفته بیست و پنجم لیگ‌برتر فوتبال از ساعت ۱۷:۰۰ _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در ورزشگاه یادگار امام (ره) به دیدار هم خواهند رفت.

تقابل این دو تیم جزو دیدنی‌ترین جدال‌های فوتبالی چند سال اخیر در لیگ‌برتر بوده است.

آبی‌های پایتخت و پرشورهای تبریز در طول تاریخ ۵۵ بار به مصاف یکدیگر رفته‌اند که ۲۷ بازی با برتری استقلال به پایان رسیده و تراکتور نیز در ۱۴ مسابقه پیروز بوده‌اند؛ ۱۴ دیدار از رویارویی‌های استقلال و تراکتور نیز با نتیجه مساوی به پایان رسیده است.

در مجموع این بازی‌ها ۱۴۹ گل بین دو تیم رد و بدل شده که ۹۱ گل سهم استقلال و ۵۸ گل سهم تراکتوری‌ها بوده است.

۳۱ بازی در چارچوب لیگ‌برتر برگزار شده که ۱۳ بازی را استقلال برده، ۱۰ مسابقه را تراکتور و هشت بار هم نتیجه مساوی به دست آمده است.

در جدال‌های لیگ‌برتری استقلال و تراکتور ۸۲ توپ از خط دروازه هر دو تیم عبور کرده که ۴۲ گل از آن استقلال و ۳۵ گل سهم تبریزی‌ها بوده است.

در طول تاریخ نیز این دو تیم در هفت ورزشگاه کشور رو در روی همدیگر قرار گرفتند که سهم ورزشگاه آزادی تهران ۲۵ بازی، ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز ۱۴ بازی، ورزشگاه تختی تبریز (باغشمال) ۹ بازی، ورزشگاه شهید شیرودی تهران دو بازی، ورزشگاه شهید سردار سلیمانی تبریز دو بازی و ورزشگاه‌های تختی تهران، ۲۲ بهمن اصفهان و امام رضا مشهد، هرکدام یک بازی بوده است.

کد خبر 749082

دیگر خبرها

  • نگاهی به آمار رویارویی ۲ تیم استقلال و تراکتور
  • برونو فرناندز پیروزی منچستریونایتد را دزدید (عکس)
  • پناه عجیب اریک تن هاخ به تاریخ؛ وقتی تیم‌سازی مفهومش را از دست می‌دهد
  • تن هاخ: منچستریونایتد در حال حاضر یکی از پویاترین و سرگرم کننده‌ترین تیم‌های لیگ برتر است
  • خلاصه بازی منچستریونایتد ۱-1 برنلی (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • خلاصه بازی منچستریونایتد و برنلی + فیلم
  • اونانا منچستریونایتد را از سهمیه اروپا دورتر کرد
  • ماتا: رشفورد در یورو احیا می‌شود
  • ساعت پخش بازی منچستریونایتد و برنلی امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ترکیب احتمالی منچستریونایتد برای بازی با برنلی