Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-27@16:35:37 GMT

خانواده بنیادی ترین نهاد حفظ و تربیت انسانهاست

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۲۱۱۲۵

خانواده بنیادی ترین نهاد حفظ و تربیت انسانهاست

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین در یزد؛ چمران بهارلوئی در جلسه بررسی مسائل خانواده بیان داشت: یکی از ویژگی های خانواده پویا، معرفت و آموزش مهارتهای زندگی برای رسیدن به اهداف متعالی است.
این مقام قضایی در رابطه با مهمترین عوامل فروپاشی خانواده اظهار داشت: علاوه بر مشکلات و مسائل مادی، عدم توجه به آموزه های قرآنی و سبک دینی که از مهترین دلایل از هم گسیختگی خانواده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود : بهزیستی ونهادهای زیر مجموعه آن مانند اورژانس اجتماعی ومشاوره های خانواده می توانند ونقش بسزایی درتعیین تکلیف اختلافات خانواده هاداشته باشند.
بهارلوئی به برخی از برنامه های نهادهای حل اختلاف و مراکزمشاوره رایگان اشاره و ابراز کرد: فعالیت این مراکز در چارچوب حمایت از نسوان و اطفال در مبحث طلاق،آموزش و اطلاع رسانی در خصوص محاسن و مشکلات فضای مجازی، مشاوره به خانواده ها در موضوع ترک اعتیاد، مباحث جرائم منافی عفت، ازدواج های سنین پایین به بهانه اخذ وام، حضور در مدارس و آموزش های لازم به دانش آموزان مخصوصاً دانش آموزان دختر، آموزش های سبک زندگی به زوج های نابالغ را در بر می گیرد.
وی از راه اندازی سامانه تصمیم خبر داد و خاطر نشان کرد: در سامانه تصمیم که به عنوان سامانه نوبت دهی طلاق طراحی و راه اندازی شده است، زوجین متقاضی طلاق باید مراحل جدیدی را جهت پیگیری درخواست خود طی نمایند.
لازم به ذکر است در شهرستان بافق برای زوجین متقاضی طلاق توافقی ، ثبت نام در سایت www.zaman.behzisti.netمربوط به سازمان بهزیستی با همکاری قوه قضاییه امکان پذیر شده است.

48

کد خبر 1486629

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۲۱۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات ثبت نام وام ازدواج در سامانه از زبان زوجین جوان تهرانی

آغاز زندگی مشترک برای زوجین جوان هزینه‌هایی را به دنبال دارد که گاهی با مشکلات مواجه می‌شوند. دولت به منظور کمک به جوانان تسهیلات ازدواج را برای آنها در نظر گرفت.

اما شهروند خبرنگار ما گفت در روز‌های اخیر با هر بار مراجعه به سامانه ثبت نام وام ازدواج با پیام عدم اعتبار بانک‌های استان تهران مواجه می‌شود و همین موضوع موجب شده تا موفق به ثبت نام و درخواست نشده است.

متن پیام شهروند خبرنگار
سلام و وقت بخیر، از ابتدای امسال هربار به سامانه تسهیلات قرض الحسنه ازدواج (وام ازدواج) رفتیم برای استان تهران اعلام می‌کند که هیچ بانکی در این استان دارای اعتبار نیست.  با شماره ۰۲۱۲۷۰۶ هم که تماس گرفتیم گفتند سایت مشکلی ندارد.  اگرچه که همان زمان سامانه جلوی بنده بود و دقیقا همین مشکل را داشت.  ما به این وام نیاز فوری داریم، اما کاری از دستمان برنمی آید.  لطفا شما پیگیری کنید.  

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • برگزاری بیش از ۱۵ هزار ملاقات بین فرزندان طلاق و والدین در سال ۱۴۰۲
  • اهدا کارت همیار پسماند به دانش آموزان لاهیجانی
  • روایت خزعلی از جنبش تعهد به خانواده
  • ۲۳ درصد پرونده های مشاوره طلاق در مازندران منجر به ساز شد
  • مشکلات ثبت نام وام ازدواج در سامانه از زبان زوجین جوان تهرانی
  • خزعلی: دشمن در جنگ نرم به دنبال سلب هویت و معنویت ما است
  • چرا اردستان معاونت آموزشی و پرورشی ندارد؟
  • نظام آموزشی اردستان، معاونت آموزشی و پرورشی ندارد
  • پیش بینی ۵۲ میلیارد اعتبار در حوزه عمرانی آموزش و پرورش رزن
  • آموزش شنا به ۴ هزار دانش‌آموز ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد