Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان، محمد قنبری گفت: در راستای حفاظت از کشاورزی بخش شهداد در پاسگاه سیرچ پست قرنطینه گیاهی ایجاد می‌شود.

وی افزود: هر ساله از اواخر بهمن ماه تا اواسط فروردین ماه پست قرنطینه گیاهی در گذرگاه‌های جاده‌ای برقرار می‌شود و هدف از برقراری این پست‌های قرنطینه‌ای جلوگیری از عبور نهال‌های بدون برچسب و غیر مجاز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: نهال‌هایی که برچسب دارند زیر نظر کارشناسان جهاد کشاورزی کنترل می‌شود تا امکان انتقال آفات و بیماری‌ها از شهری به شهر دیگر یا از استانی به استان دیگر به صفر رسیده و یا حداقل کاهش یابد.

کد خبر 5147702

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد قنبری جهاد کشاورزی کرمان کاشت نهال و درخت ویروس کرونا بوشهر خطبه های نماز جمعه کرمانشاه شیوع کرونا آمار کرونا شیراز چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شهرکرد مجلس شورای اسلامی اردبیل لیگ برتر فوتبال ایران عکس استانها راهپیمایی 22 بهمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۲۱۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرضه سیب زمینی ایرانشهر به بازار مصرف


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، فیاضی مدیر جهاد کشاورزی ایرانشهر گفت: متوسط برداشت سیب زمینی در هر هکتار از زمین‌های کشاورزی ایرانشهر ۴۰ تن است و پیش بینی می‌شود از سطح زیر کشت بیش از ۲ هزار تن محصول برداشت شود.
وی افزود: کاشت سیب زمینی در ایرانشهر در دیماه آغاز و کار برداشت این محصول نیز اردیبهشت انجام می‌شود.
مدیر جهاد کشاورزی ایرانشهر تصریح کرد: سانته و آریندا ارقام سیب زمینی کشت شده در اراضی کشاورزی شهرستان ایرانشهر است.

دیگر خبرها

  • خرید ۵۳۰ تن گوشت مرغ منجمد در استان قزوین
  • عرضه سیب زمینی ایرانشهر به بازار مصرف
  • کشاورزان خوزستانی گندم را به مراکز سرپوشیده تحویل دهند
  • تحقق جهش تولید و افزایش اشتغال با ایجاد زنجیره ارزش محصولات کشاورزی
  • انتصاب رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران
  • انتقال گندم از مراکز روباز به مراکز استاندارد در خوزستان
  • کشاورزی در ماه و مریخ: مزرعه‌داری در ورای مدار زمین، امکان‌پذیر است
  • ۱۵ تغییر کاربری غیرمجاز در آمل قلع و قمع شد
  • ۳۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان کاشمر سند دار شد 
  • امحاء۲۰۰ کیلوگرم گوشت منجمد فاسد در آمل