Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، اولین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس بعد از دیدار برابر پیکان در هفته پانزدهم لیگ برتر، در دو گروه در دو ورزشگاه مختلف پیگیری شد.

گروه اول بازیکنانی بودند که در ترکیب اصلی برابر پیکان به میدان رفتند. ریکاوری این نفرات به مدت ۳۰ دقیقه زیر نظر مربی بدنساز تیم، در ورزشگاه شهید کاظمی انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد حسین کنعانی‌زادگان مدافع  مصدوم پرسپولیس هم تمرینات اختصاصی خود را انجام داد.

دیگر بازیکنان پرسپولیس هم از ساعت ۱۲ در زمین پژوهشگاه نفت حاضر شدند و تمرین نسبتا سنگین ۷۵ دقیقه‌ای را پشت سر گذاشتند.

پاسکاری کوتاه، پاسکاری تحت فشار و پرس، شوت‌زنی به سمت دروازه و مینی فوتبال از برنامه‌های این گروه بود.

تیم فوتبال پرسپولیس که روز گذشته در هفته پانزدهم لیگ برتر برابر پیکان به یک گل به برتری رسید، در آخرین دیدار خود در نیم فصل اول در دیداری معوقه از هفته پانزدهم لیگ برتر روز جمعه مقابل گلگهر سیرجان قرار خواهد گرفت.

منبع: باشگاه پرسپولیس برچسب‌ها ورزشگاه شهید کاظمی محمدحسین کنعانی زادگان باشگاه پرسپولیس پرسپولیس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزشگاه شهید کاظمی محمدحسین کنعانی زادگان باشگاه پرسپولیس ورزشگاه شهید کاظمی محمدحسین کنعانی زادگان باشگاه پرسپولیس پرسپولیس اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۲۱۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش جدید سپاهان به حواشی بازی پرسپولیس

آفتاب‌‌نیوز :

مثل همیشه دیدار پرسپولیس و سپاهان تمام شده، اما حواشی این مسابقه مثل همیشه ادامه دارد و این‌بار هم فضایی هواداری فوتبال ایران به واسطه ویدیو‌های منتشر شده تحت تاثیر قرار گرفته و فضای جامعه فوتبال را ملتهب کرده است. 

در این شرایط، اما هم پرسپولیس و هم سپاهان برای کسب قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی در تلاشند و پرداختن به این حواشی سبب می‌شود که تمرکز لازم را برای بازی‌های سرنوشت‌ساز پیش رو نداشته باشند. 

در این بین سپاهان که باید آماده مصاف برابر استقلال خوزستان در ورزشگاه نقشه جهان بشود، دو روز پس از دیدار برابر پرسپولیس عکس‌هایی از مصاف شاگردان مرایس در ورزشگاه آزادی منتشر کرده و نوشته است: «فارغ از تمام حواشی تو آرام باش و پیش برو.»

گفتنی است که سپاهان با توجه به حذف استقلال و پرسپولیس از رقابت‌های جام حذفی مدعی جدی کسب قهرمانی در این رقابت به‌شمار می‌رود و شاگردان مورایس بسیار امیدوارم که پس از نزدیک به یک دهه فصل را با یک جام تمام کنند.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • زن پرسپولیسی قبل از شیمی درمانی در ورزشگاه آزادی؛ به دخترم قول داده بودم!
  • واکنش جدید سپاهان به حواشی بازی پرسپولیس
  • ریکاوری پرسپولیسی‌ها بعد از ال‌کلاسیکو
  • تمرین و ریکاوری پرسپولیسی‌ها در هوای بارانی
  • آخرین گام‌های خیبر برای فتح لیگ یک/ جنگ ۴ تیم بر سر بقا
  • جابه‌جایی بانوان پرسپولیسی پس از شعار سپاهانی‌ها+ عکس و فیلم
  • آتش‌بازی هواداران پرسپولیس در شروع نیمه‌دوم مصاف با سپاهان +فیلم
  • پیکان درخواستی برای میزبانی از استقلال در قزوین نداشته است
  • تقابل برترین خط دفاع و حمله لیگ در ورزشگاه آزادی
  • اوج حساسیت در دیدار‌های امروز لیگ برتر فوتبال