Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-09@02:15:58 GMT

گرگ گرسنه ۵ مرد را راهی بیمارستان کرد

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۲۱۴۸۶

گرگ گرسنه ۵ مرد را راهی بیمارستان کرد

بجنورد- فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین از حمله یک قلاده گرگ گرسنه به یک روستا در حاشیه این شهرستان، ۵ نفر مجروح و راهی بیمارستان شدند.

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ مجید یگانه پور با اعلام جزئیات این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر حمله یک قلاده گرگ گرسنه به اهالی روستای گورپان از توابع شهرستان اسفراین، بلافاصله مأموران انتظامی و عوامل امدادی به محل موردنظر اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه با بررسی به‌عمل‌آمده مشخص شد که در پی حمله این گرگ گرسنه متأسفانه ۵ نفر از اهالی این روستا به‌شدت مجروح که توسط عوامل امدادی به مراکز درمانی منتقل شدند، افزود: یکی از مجروحان به علت شدت جراحات وارده هم‌اکنون در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان اسفراین تحت درمان است.

یگانه پور در پایان با اشاره به اینکه حمله حیوانات وحشی در مناطق کوهستانی همواره دور از انتظار نیست از شهروندان عزیزی که در این مناطق زندگی می‌کنند انتظار می‌رود تا قبل از تاریکی هوا به منزل بازگشته و مراقبت‌های لازم را داشته باشند تا دچار این‌گونه مشکلات نشوند.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: حمله گرگ اسفراین گرگ گرسنه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۲۱۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح بخش تالاسمی بیمارستان امید شهرستان مهرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان،رئیس بیمارستان امید مهرستان گفت: در حال حاضر حدود ۱۰۰ بیمار تالاسمی در این شهرستان داریم که به آنها خدمات ارئه می‌شود. 

 دکتر عبدالرئوف بختیاری افزود: این بخش به همت خیرین نیک اندیش و با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر و سازمان انتقال خون استان راه اندازی شده است.
وی افزود: در حال حاضر هزار و ۶۱۱ بیمار مبتلا به تالاسمی نوع شدید در شهر‌های زاهدان، خاش، سراوان، میرجاوه و سیب و سوران زندگی می‌کنند که علت شمار بالای مبتلایان، افزایش طول عمر این بیماران است .

دیگر خبرها

  • آخرین حرف‌های ناصر حجازی: به بنگلادش رفتم تا خانواده‌ام گرسنه نمانند
  • عاقبت شکار جوجه تیغی توسط پلنگ گرسنه (فیلم)
  • گزارش سازمان حقوق بشری از جنایت‌های رژیم صهیونیستی در رفح
  • برنامه دولت برای واگذاری های سال ۱۴۰۳ اعلام شد/ کیش ایر در اولویت
  • هشدار پزشکان بدون مرز درباره «پیامدهای فاجعه‌بار» حمله به رفح
  • بیانیه پزشکان بدون مرز درباره پیامدهای فاجعه‌بار حمله به رفح
  • افتتاح بخش تالاسمی بیمارستان امید شهرستان مهرستان
  • اتهامات مالی، شهردار مرند را راهی زندان کرد
  • واکنش دولت غزه به حمله زمینی رژیم صهیونیستی به رفح
  • انفجار بنزین در حمام صاحب خانه را راهی بیمارستان کرد