Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@18:35:33 GMT

رییس شورای عالی استان‌ها به هرمزگان سفر می‌کند

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۲۱۶۱۳

رییس شورای عالی استان‌ها به هرمزگان سفر می‌کند

کیانوش جهانبخش بعد از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار کرد: دکتر علی رضا احمدی رییس شورای عالی استان‌ها فردا 28 و پس فردا 29 بهمن‌ماه میهمان مردم هرمزگان خواهد بود.

وی افزود: در این سفر پیش بینی شده تا علاوه بر دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، استاندار هرمزگان و رییس کل دادگستری هرمزگان، نشستی با اعضای شورای استان و شورای شهر بندرعباس نیز برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته عضو شورای شهر بندرعباس، دیدار با شهردار بندرعباس، دیدار با نخبگان سیاسی و اجتماعی و فرهنگی در سالن شهرداری بندرعباس و دیدار با مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی نیز از دیگر برنامه‌ای سفر رییس شورای عالی استان‌ها به هرمزگان خواهد بود.

جهانبخش همچنین اضافه کرد: دیدار با روسای شورای شهرهای هرمزگان و حضور در برنامه زنده تلویزیونی از شبکه استانی خلیج فارس از دیگر برنامه‌های این سفر است.

انتهای پیام/ 88055

منبع: فارس

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی هرمزگان استان ها بندرعباس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۲۱۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس کشف شد

به گزارش «تابناک» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس هرمزگان، سردار علی اکبر جاویدان شامگاه شنبه در تشریح جزییات این طرح افزود: در راستای مقابله جدی و بی امان با قاچاقچیان سوخت و به منظور جلوگیری از هدر رفت سرمایه ملی، روز گذشته طرح ضربتی پاکسازی مناطق آلوده به قاچاق سوخت به صورت همزمان در مناطق «خانسرخ، سورو، نخل ناخدا و روستای دهنو» بندرعباس اجرا شد.

وی بیان کرد: دراین طرح که با اقدامات اطلاعاتی و گشت زنی های هدفمند اجرا شد، در مجموع ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف شد.

این مقام انتظامی هرمزگان اظهار کرد: همچنین مقادیری مشروبات الکلی، ۴۲۳ جفت کفش و یک دستگاه موتورسیکلت سنگین و پنج دستگاه خودرو شوتی در امر قاچاق نیز از قاچاقچیان به دست آمد.

وی با بیان اینکه در این طرح ضربتی ۱۰ فروند «تشتک فایبرگلاس قایق موتوری» نیز توقیف شد، اظهار کرد: در این رابطه تعداد ۱۳۷ نفر که از تبعه بیگانه غیرمجاز و بدون مجوز اقامت بوده و در تهیه و قاچاق سوخت فعالیت داشتند، دستگیر شدند و هماهنگی های لازم جهت بازگشت آنان به کشورشان انجام شده است.

سردار جاودان با تاکید بر استمرار طرح های عملیاتی پاکسازی مناطق آلوده به قاچاق و قاطعیت پلیس در اجرای این طرح ها از مردم استان خواست در صورت مشاهده و اطلاع از هرگونه دپو (انباشت) و یا قاچاق کالا، سوخت و موادمخدر مراتب را از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  •  استخدام سه هزار معلم جدید در آموزش و پرورش هرمزگان
  • تجمع مردم بندرعباس در حمایت از طرح نور نیروی انتظامی
  • دانشگاه‌ها در اجرای برنامه‌ها سند دانشگاه اسلامی را ملاک قرار دهند
  • دانشگاهها در اجرای برنامه‌ها سند دانشگاه اسلامی را ملاک قرار دهند
  • ایجاد اتاق وضعیت علم و آموزش عالی کشور
  • ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان کشف شد
  • ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس کشف شد
  • ۱۲۷ هزار نفر عضو شورا در کشور وجود دارد
  • اعلام برنامه های روز ملی خلیج فارس در هرمزگان
  • رییس اورژانس کشور وارد یاسوج شد