Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت: سیدجلال حسینی با بازی‌هایی که انجام می‌دهد، نشان داد سن تنها یک عدد است.

مرتضی کرمانی‌مقدم در گفت‌وگو با میزان درباره برتری یک بر صفر تیم‌ پرسپولیس مقابل پیکان در هفته پانزدهم لیگ برتر اظهار داشت: پرسپولیس بعد از فینال لیگ قهرمانان آسیا دچار افت روحی شده بود و چند بازی تحت تاثیر فینال کذایی آسیا بود که واقعا حقمان هم شکست نبود اما به مرور زمان پرسپولیس بهتر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: جایگاه پرسپولیس همیشه باید بالای جدول باشد، چرا که هر هفته تیم بهتر شده است و در خط هافبک و دفاع خوب عمل می‌کنند، فقط مشکل ما عدم استفاده از موقعیت‌های گلزنی است که کمی خطرناک است که فکر می‌کنم نیم فصل دوم با تقویت تیم و اضافه شدن مهدی ترابی اوضاع بهتر می‌شود.

پیشکسوت تیم پرسپولیس تصریح کرد: برد یک گله مقابل تیم پیکان که فوتبال بسته‌ای انجام می‌دهد خوب است اما باید در دیدارهای آینده قدر موقعیت‌های خود را بیشتر بدانیم چون یک گل نمی‌تواند پشتوانه خوبی برای تیمی مانند پرسپولیس باشد.

کرمانی‌مقدم در خصوص درخشش سید جلال حسینی هم افزود: واقعا حسینی نشان داد سن یک عدد است و به نظرم او می‌تواند همچنان در پرسپولیس بازی کند و الگوی خوبی برای جوانان باشد، البته از بازی‌های خوب احمد نوراللهی هم نباید ساده گذشت.

بیشتر بخوانید:   عیادت مدیرعامل پرسپولیس از مدیرعامل استقلال

انتهای پیام/

برچسب ها: پرسپولیس کرمانی مقدم سید جلال حسینی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس کرمانی مقدم سید جلال حسینی کرمانی مقدم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۲۱۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در رئال باور داریم تیمی بهتر از ما وجود ندارد

به گزارش "ورزش سه"، اورلین شوامنی دیشب برابر بایرن در پست اصلی خود یعنی هافبک دفاعی بازی کرد، ولی در اواخر بازی با بیرون رفتن ناچو و آمدن ادواردو کاماوینگا، به دفاع میانی رفت. در مجموع شوامنی از خوب‌های رئال در تساوی 2-2 بود.

او در مورد نتیجه پایانی گفت: «ما می‌خواستیم برنده شویم و حالا مهم بازی برگشت است که در خانه و مقابل هواداران خواهیم داشت. اول باید کادیز را در لالیگا ببریم و سپس به بایرن فکر خواهیم کرد. نیمه دوم را خوب شروع نکردیم و دو گل به ما زدند ولی رفته رفته بهتر شدیم و تا پایان جنگیدیم. خوشحالم مساوی گرفتیم و حالا در موقعیت خوبی برای بازی برگشت هستیم.»

شوامنی در مورد پست بازی خودش گفت: «مهم کمک به تیم است. من هافبکم ولی اگر مربی بخواهد، هر جای دیگری بازی می‌کنم.»

اهمیت پاس تونی کروس به وینیسیوس روی گل اول: «می‌دانیم که تونی و وینی مهره‌های کلیدی ما هستند ولی ما مجموعه‌ای باورنکردنی داریم. مهم نیست کدام یازده بازیکن بازی را شروع می‌کنند. ما می‌دانیم و باور داریم که بهترین تیم دنیا هستیم. این تفاوت رئال با سایر تیم‌هاست.»

دیگر خبرها

  • پیام تند چهره پرسپولیسی‌ به هوادار جنجالی سپاهان در حمایت از دختران
  • حسینی مثل پرسپولیس: نیمه مربیان برای من(عکس)
  • اوسمار نمی‌تواند بازیکنان را کنترل کند چون...
  • کرمانی‌مقدم: بازی پرسپولیس و سپاهان خسته‌کننده و بی‌روح بود
  • یک استقلالی و نمایش مطمئن در چپ تراکتور
  • اصلانیان: بازی پرسپولیس و سپاهان فقط حاشیه داشت/ اوسمار نمی‌تواند بازیکنان را کنترل کند
  • در رئال باور داریم تیمی بهتر از ما وجود ندارد
  • از تراکتور غول نسازید؛ یک نفر پشت پرده بازی امروز است | پرسپولیس نبازد بهتر است
  • در تبریز استقلال نشان می‌دهد کت تن کیست | هر وقت کم آوردیم به سمت چپ سینه‌مان نگاه می‌کنیم
  • اوسمار: ضمانتی برای بازی کردن بیرانوند نیست؛ نورافکن؟ باید خودش را در زمین نشان دهد