Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - با حمایت و مشارکت 88میلیارد ریالی بانک کشاورزی یکی از بزرگ ترین و مدرن ترین مزارع پرورش مرغ مادر و مرغداری گوشتی استان سیستان و بلوچستان راه اندازی شده است.
به گزارش خبرگزاری آریا ، در حاشیه کمربندی شهر زاهدان، روستای الله آباد، با حمایت و مشارکت 88میلیارد ریالی بانک کشاورزی یکی از بزرگ ترین و مدرن ترین مزارع پرورش مرغ مادر و مرغداری گوشتی استان سیستان و بلوچستان راه اندازی شده است و با ایجاد اشتغال برای 30 نفر به صورت مستقیم نقش به سزایی در توسعه و بهبود ساختار تولید پرورش مرغ مادر ،مرغ گوشتی و رونق اقتصادی منطقه داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پروژه عظیم مرغداری 44800قطعه ای مزرعه بزرگ پرورش مرغ مادر شرکت ماکاجوجه بامساحت بیش از 5 هکتار و سالن جوجه کشی به ظرفیت 9 میلیون و 856 تخم مرغ، با حمایت و مشارکت بانک کشاورزی و با هدف تکمیل زنجیره تولیدگوشت مرغ با کیفیت ،به بهره برداری رسیده است.
حسن قزوینی ، مدیر مزرعه پرورش مرغ مادر گوشتی ماکا جوجه، گفت: این مزرعه با حمایت بانک کشاورزی و با برخورداری از بهترین شرایط امنیت زیستی و به روزترین فن آوری ها، وتنها نمونه کاملا مکانیزه تک سنی در استان است و با این فن آوری، کیفیت تخم مرغ های تولیدی ،بهبود یافته و منجر به افزایش 20 درصدی تولید شده است.
این گزارش می افزاید: با آغاز بهره برداری از این طرح، نه تنها نیاز استان به طور کامل تأمین خواهد شد ،بلکه بخش اعظم نیاز منطقه جنوب شرق کشور نیز تأمین می شود.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: پرورش مرغ مادر بانک کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۲۱۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد بانک اطلاعات خلیج فارس در سازمان جغرافیایی وزارت دفاع (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: نمای زیبایی از خلیج فارس از ایستگاه فضایی (فیلم) نام خلیج فارس در نقشه های سنگی ۲۰۰۰ ساله رم (فیلم) پوتین هم از واژه خلیج فارس استفاده کرد

دیگر خبرها

  • نخستین واحد پرورش قارچ صنعتی در جوین خراسان رضوی افتتاح شد
  • ایجاد بانک اطلاعات خلیج فارس در سازمان جغرافیایی وزارت دفاع (فیلم)
  • نقش۳۰۶هزارمیلیاردریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی
  • فرآیند پرورش میلیون‌ها کبوتر گوشتی توسط چینی‌ها (فیلم)
  • احداث ۱۳ مجتمع دامپروری در چهارمحال و بختیاری
  • بازگشت ۴۴۹ طرح راکد و غیرفعال به چرخه تولید با حمایت بانک کشاورزی در سال ۱۴۰۲
  • نقش ۳۰۶ هزارمیلیارد ریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی خانوارها در سال ۱۴۰۲
  • ایجاد بانک اطلاعات خلیج فارس توسط سازمان جغرافیایی نیرو‌های مسلح
  • نقش ۳۰۶ هزارمیلیارد ریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی خانوار‌ها در سال ۱۴۰۲
  • تجهیز چاه‌های کشاورزی خراسان رضوی به پنل خورشیدی