Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-02@03:17:32 GMT

آزمایش پزشکی در خانه با بیمه تکمیلی رایگان شد!

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۲۲۰۲۷

آزمایش پزشکی در خانه با بیمه تکمیلی رایگان شد!

آفتاب‌‌نیوز :

برای همه ما تا حالا پیش آمده است که دچار درد یا عارضه‌ای شده باشیم، به پزشک مراجعه کنیم و پزشک برای تشخیص آزمایش تجویز کند. با طرح جدید درمانکده، می‌توانید آزمایش پزشکی را در خانه یا محل کار با پوشش بیمه تکمیلی رایگان انجام دهید.

پزشک به تنهایی نمی‌تواند بیماری‌ها را درمان کند و از ابزار‌ها و روش‌های مختلفی در این راه بهره می‌برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آزمایش‌های تشخیصی پزشکی یکی از مهم‌ترین ابزار‌های درمانی پزشکان است. بدون انجام آزمایش، پزشک نمی‌تواند به اطلاعات درستی از وضعیت سلامتی ما دست پیدا کند.

همه ما درگیر روزمرگی زندگی هستیم و تیم درمانکده به خوبی از این مشکل خبردار است. بعد از بحران ویروس کرونا، تجربه زیادی در اجرای سرویس آزمایش کرونا بدست آوردیم که باعث شده است شناخت بهتری از مشکلات بیماران داشته باشیم. ما معتقدیم که تنها راه حل بنیادین برای این مشکل، ساده و ارزان‌تر کردن روند درمانی مثل آزمایش پزشکی برای بیماران است.

به همین خاطر درمانکده با بیمه‌های تکمیلی وارد همکاری شد تا آزمایش در محل دلخواه بیماران را رایگان کند!

بله درست شنیدید، آزمایش رایگان! یعنی بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای برای آزمایش، فرانشیز بیمه، نمونه گیری و حتی ایاب و ذهاب.

اگر ساکن تهران یا کرج هستید و از یکی از بیمه‌های تکمیلی بانک مرکزی، بانک کشاورزی، بانک صادرات، بانک ملت، بانک تجارت، بانک سپه، بانک توسعه صادرات ایران، کمک رسان، البرز، دانا، رازی، معلم، ایران، سینا، ملت، تجارت نو و میهن هستید، می‌توانید درخواست انجام آزمایش در خانه یا محل کار بدهید، بدون پرداخت هیچ هزینه ای!

• درخواست آزمایش رایگان با بیمه تکمیلی

این اتفاق ۲ مشکل بزرگ بیماران را حل می‌کند:

۱. رفت و آمد به آزمایشگاه برای نمونه گیری و دریافت جواب آزمایش

۲. رفت و آمد به بیمه تکمیلی برای تشکیل پرونده و دریافت هزینه بیمه درمانی تکمیلی

دیگر لازم نیست برای انجام آزمایش به آزمایشگاه مراجعه کنید. کافیست به وبسایت درمانکده بروید، نسخه خودتان را بارگذاری کنید تا تیم پشتیبانی برای نمونه‌گیری با شما هماهنگی کند. ثبت درخواست و انجام آزمایش برای کاربران دارای بیمه تکمیلی رایگان است.

حالا دیگر این اتفاق نمی‌افتد که بخاطر وقت نداشتن یا سختی رفت و آمد، سلامت شما به خطر بیفتد. پس اگر بیمه تکمیلی دارید، همین حالا با سرویس آزمایش در محل درمانکده در هر جای تهران و کرج که هستید، رایگان آزمایش پزشکی بدهید.

لیست کامل بیمه‌های تکمیلی درمانی تحت پوشش:

بانک مرکزی، بانک کشاورزی، بانک صادرات، بانک ملت، بانک تجارت، بانک سپه، توسعه صادرات ایران، کمک رسان (SOS)، البرز، دانا، رازی، معلم، ایران، سینا، ملت، تجارت نو و میهن.

منبع: آفتاب

کلیدواژه: آزمایش پزشکی بیمه تکمیلی تبلیغات انجام آزمایش آزمایش پزشکی آزمایش پزشک بیمه تکمیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۲۲۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت نام ۲۴ هزار مادر دارای سه فرزند در طرح بیمه رایگان

مدیر کل بیمه اجتماعی کشاورزان روستائیان و عشایر فارس در گفتگوی اختصاصای با خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، گفت: تاکنون ۲۴ هزار مادر غیر شاغل داری سه فرزند در استان فارس، بیمه شده اند و نام نویسی بیمه رایگان بازنشستگی مادران روستایی و عشایری هم تا پایان اردیبهشت ادامه دارد.
حسن کمالی افزود: در این طرح مادران خانه‌دار ساکن در مناطق روستایی و عشایری دارای سه فرزند و بیشتر که تاریخ تولد فرزند سوم آنها فروردین ۱۳۹۶ به بعد باشد به صورت رایگان و کمک ۱۰۰ درصدی دولت بیمه می‌شوند و از مزایای بیمه و بازنشستگی آن برخوردار خواهند شد.
مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان همدان تأکید کرد: همه مادران واجد شرایط طرح می‌توانند با مراجعه به ۱۷۴ موسسه کارگزاری صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر استان فارس، در این طرح ثبت‌نام کنند.

دیگر خبرها

  • انجام مرحله نخست واکسیناسیون فلج اطفال اتباع خارجی در کردستان
  • رونمایی از بانک امانات تجهیزات پزشکی در دشتستان
  • رانندگان آژانس شهرداری قزوین بیمه‌ تکمیلی می‌شوند
  • سالانه ۲ میلیارد آزمایش پزشکی در کشور انجام می شود
  • انجام سالانه ۲ میلیارد آزمایش پزشکی با حداقل خطا در کشور
  • ویدیو/ درمان رایگان زیر ۷ ساله‌ها روی پیشخوان بیمارستان‌ها
  • بیمه سلامت متولی امر بیمه همگانی است
  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی استان سمنان
  • بهره مندی بیش از ۴۰۰ هزار نفر در شهر‌های زیر ۲۰ هزار نفر خراسان جنوبی از بیمه سلامت
  • ثبت نام ۲۴ هزار مادر دارای سه فرزند در طرح بیمه رایگان