Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسلم مجدمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس درباره دلایل فسخ قراردادش با باشگاه المعیذر قطر و عقد قرارداد با باشگاه پیکان اظهار داشت: شرایط خوبی در تیم المعیذر داشتم اما به دلیل اینکه تنها 6 بازی تا پایان لیگ دسته اول قطر باقی مانده و در صورت بازنگشتن به ایران با اتمام این مسابقات باید مدت‌ها بیرون می‌ماندم، از بندی در قراردادم که اجازه می‌داد هر زمان دوست دارم آن را فسخ کنم استفاده کرده و با فسخ قراردادم از المعیذر جدا شدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هرچند از 3-2 تیم دیگر لیگ برتری هم پیشنهاد داشتم اما پس از صحبت با مهدی تارتار تصمیم گرفتم به پیکان بیایم. یکی دیگر از دلایلی که سبب شد این تیم را انتخاب کنم، این بود که در لیگ ایران بیشتر دیده می‌شوم.

هافبک جدید پیکان درباره ارزیابی خود از شرایط فعلی تیم پیکان توضیح داد: تمرینات ما در قطر بیشتر مواقع با دیدارهای لیگ‌ برتر ایران همزمان بود و به همین دلیل فرصت چندانی برای تماشای بازی های لیگ کشورمان نداشتم اما پیکان تیم خوبی است که مربی فنی مثل مهدی تارتار را روی نیمکتش دارد.

مجدمی اضافه کرد: پیکان تیم جوانی است که در نیم‌فصل اول لیگ هم عملکرد خوبی داشت. یقین دارم وضعیتش در دور برگشت بهتر می‌شود زیرا به جز من قرار است چند بازیکن دیگر به پیکان اضافه شوند تا تیم در نیم فصل دوم تقویت شود.

وی درباره جوان بودن پیکان گفت: این تیم در نقل و انتقالات بسیاری از نفرات فصل گذشته خود را از دست داد و کاملاً جوان شد. نفرات جدیدی به این تیم آمدند که نتیجه‌ گرفتن با آنها نیاز به زمان داشت. به همین دلیل تصور می‌کنم وضعیت پیکان در نیم‌فصل دوم خیلی بهتر خواهد شد.

هافبک اسبق صنعت نفت آبادان درباره هم‌تیمی شدن مجدد با محمد دریس و رضا جبیره خاطرنشان کرد:‌ آنها از رفقای قدیمی من هستند و از تیم‌های پایه صنعت نفت با هم بالا آمدیم. خیلی خوشحالم این بار در پیکان با دریس و جبیره هم‌بازی می‌شوم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: پیکان مسلم مجدمی هافبک جدید پیکان نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال مهدی تارتار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۲۲۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسطوره در رئال مادرید می‌ماند؛ احتمال بالای تمدید قرارداد لوکا مودریچ برای یک فصل دیگر

آیا لوکیتا با پیراهن رئال مادرید از دنیای فوتبال خداحافظی می‌کند؟

طرفداری | عملکرد لوکا مودریچ در چند ماه گذشته به خوبی نشان داده که اسطوره کروات لوس بلانکوس، همچنان به عنوان یک فوتبالیست نخبه با توانایی‌های فراوان در بالاترین سطح شناخته می‌شود.

به گزارش خوزه فلیکس دیاز از مارکا، اگرچه به دلیل تمرکز کارلو آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی رئال مادرید، روی آینده‌نگری تیمش، این فصل فرصت کمتری به لوکا مودریچ رسیده اما هر بار که او پا به زمین گذاشته، عملکردی درخشان ارائه داده است. در چند هفته گذشته، این بازیکن 38 ساله با ارائه بازی‌های درخشان به عنوان بازیکن تعویضی در هر دو بازی مقابل منچسترسیتی، درخشش در ال‌کلاسیکو و عملکرد خوب شب گذشته مقابل رئال سوسیداد، ارزش خودش را دوباره به اثبات رسانده است.

لوکا مودریچ یک فصل دیگر در رئال مادرید می‌ماند

با توجه به اینکه قرارداد مودریچ در پایان فصل به پایان می‌رسد و او در این فصل جایگاه ثابتی در ترکیب تیم نداشته، گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر جدایی او در تابستان مطرح شده بود. با این حال، طبق آخرین به‌روزرسانی از خبرنگار نزدیک به باشگاه رئال مادرید، خوزه فلیکس دیاز، احتمال تمدید قرارداد مودریچ با رئال برای یک فصل دیگر "به طور فزاینده‌ای زیاد" شده است. به نظر می‌رسد که مودریچ در 38 سالگی در اواخر دوران حرفه‌ای خودش قرار دارد و ترجیح می‌دهد به جای انتقال به MLS یا حتی باشگاه سابق خود دینامو زاگرب، یک فصل دیگر در پایتخت اسپانیا بماند.

فرصتی عالی برای جوانان رئال مادرید

با توجه به تداوم حضور تونی کروس و احتمال ماندن مودریچ، این اتفاق می‌تواند خبر بسیار خوبی برای رئال مادرید باشد. در حالی که این زوج باتجربه ممکن است در فصل آینده بازی‌های زیادی انجام ندهند، اما صرف حضور آنها در رختکن و انتقال دانش و تجربه ارزشمندشان به نسل جوان، می‌تواند بسیار ارزشمند باشد. جوانانی مانند جود بلینگام، براهیم دیاز و آردا گولر می‌توانند به خوبی از حضور در کنار این اسطوره‌ها بهره کافی را ببرند و از آنها نکات فنی و اخلاقی فراوانی یاد بگیرند.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • توصیه بازیکن باتجربه پیکان به هم‌بازیان جوانش
  • سومین بسکتبال نوجوان آسیب دیده در حادثه تصاف درگذشت
  • میثم تیموری: محرم نویدکیا جنتلمن است
  • اسطوره در رئال مادرید می‌ماند؛ احتمال بالای تمدید قرارداد لوکا مودریچ برای یک فصل دیگر
  • نقش سازنده گلزن تراکتور در بازی با ذوب آهن!
  • تمرین ویژه جلالی برای ارسال‌ پاس‌گلهای بیشتر! (عکس)
  • جواب پوچتینو به انتقادات: من همه‌‎کاره چلسی نیستم!
  • زمانی: گلی که زدم تقدیم به کُردهای ایران
  • ستاره‌ی محبوب گواردیولا در راه لیگ عربستان
  • ادعای ستاره سابق بارسا: مسی کاپیتان خوبی نبود