Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- سرکنسول انگلیس در قدس اشغالی گفت، شهرک سازی رژیم صهیونیستی در مناطق فلسطینیان، نقض قوانین بین المللی است.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از خبرگزاری سانا، سرکنسول انگلیس در قدس اشغالی با تاکید بر اینکه شهرک سازی رژیم صهیونیستی در مناطق فلسطینیان، نقض قوانین بین المللی است، افزود: تجاوزگری‌های شهرک نشینان طی پنج سال گذشته خطرناک شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فیلیپ هول گفت: شهرک‌های اسرائیلی در مناطق اشغالی فلسطین، نقض قوانین بین المللی و مانعی در برابر تشکیل کشور مستقل فلسطین در مرز‌های چهارم ژوئن 1967 به پایتختی قدس است.
هول افزود: ما درباره اهمیت توقف همه فعالیت‌های شهرک سازی در مناطق اشغالی فلسطین، به صراحت با اسرائیلی‌ها سخن می‌گوییم.
سرکنسول انگلیس ضمن ابراز نگرانی از افزایش تجاوزگری‌های شهرک نشینان علیه فلسطینیان، افزود اوضاع طی پنج سال گذشته بسیار وخیم شده است؛ به ویژه که دولت سابق آمریکا قدس را به عنوان پایتخت اسرائیل اعلام کرد و این در حالی است که انگلیس با این موضوع مخالفت کرد و همچنان نیز مخالف آن است.
هول همچنین گفت: انگلیس به حمایت مالی از آژانس امدادرسانی و کاریابی سازمان ملل برای آوارگان فلسطینی (آنروا) ادامه می‌دهد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شهرک سازی فلسطین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۲۲۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشدید تحریم‌های انگلیس علیه شهرک‌نشینان افراطی اسرائیلی

به گزارش قدس آنلاین ، در بیانیه وزارت امور خارجه انگلیس که یک نسخه آن روز جاری در تارنمای دولت این کشور منتشر شد، آمده است که تحریم‌های جدید، دو گروه اسرائیلی حامی خشونت و چهار متهم به نقض حقوق بشر در کرانه باختری را شامل می‌شود.

این بیانیه می‌افزاید که خشونت شهرک نشینان اسرائیلی در کرانه باختری در حد بی‌سابقه‌ای افزایش یافته است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • اسرائیل قوانین آمریکا را در غزه نقض می‌کند
  • سیستم مکان‌یابی در فلسطین اشغالی دچار اختلال شد
  • سیستم مکان یابی در فلسطین اشغالی دچار اختلال شد
  • انگلیس ۲ گروه از شهرک‌ نشینان صهیونیست را تحریم کرد
  • انگلیس ۲ گروه از شهرک‌نشینان صهیونیست را تحریم کرد
  • حملات موشکی قسام از جنوب لبنان به شمال فلسطین اشغالی+ فیلم
  • تحریم‌های جدید انگلیس علیه شهرک‌نشینان صهیونیست
  • تشدید تحریم‌های انگلیس علیه شهرک‌نشینان افراطی اسرائیلی
  • مقاومت اسلامی عراق بحر المیت در فلسطین اشغالی را هدف قرار داد
  • محاصره کارخانه اسلحه‌سازی حامی رژیم صهیونیستی در انگلیس