Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- پیکر الهیار ملکشاهی نماینده سابق مردم شهرستان‌های کوهدشت و رومشکان و رئیس سابق کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس عصر امروز در رومشکان خاکسپاری شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  خرم‌آباد،  پیکر الهیار ملکشاهی نماینده سابق مردم شهرستان‌های کوهدشت و رومشکان و رئیس سابق کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس که بیست و پنجم بهمن ماه بر اثر ابتلا به عارضه کلیوی درگذشت، عصر امروز با حضور جمع مردم و مسئولان در زادگاهش رومشکان خاکسپاری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الهیار ملکشاهی که سابقه ریاست کل دادگستری کرمانشاه را داشت در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان‌های کوهدشت و رومشکان شرکت کرد و توانست در این دوره با کسب 47 هزار و 88 رأی از مجموع 113 هزار و 831 رأی به‌عنوان نماینده منتخب مرم این شهرستان‌ها وارد مجلس شود. این نماینده از سال 91 تا خرداد ماه 99 رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس را برعهده داشت.

رئیس مجمع نمایندگان لرستان، نائب‌رئیس هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس، معاون قضائی دیوان عدالت اداری ایران، رئیس کمیسیون تحقیق مجلس و رئیس کل دادگستری لرستان از دیگر سوابق الهیار ملکشاهی بوده‌است.

انتهای پیام/642/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس الهیار ملکشاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۲۲۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،به نقل از خانه ملت، جعفر قادری با اشاره به سفر رئیس جمهور به پاکستان و تاثیرات این سفر بر توسعه اقتصادی و سیاسی ایران و پاکستان گفت: پاکستان یکی از کشورهای پرجمعیت در همسایگی ایران است. همچنین این کشور علاقمندان زیادی به انقلاب اسلامی و مردم ایران دارد.
این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کشور پاکستان موقعیت ژئوپلتیکی مهمی دارد، ادامه داد: جمعیت پاکستان می تواند یک ظرفیت مناسب برای صادرات کالاهای غیر نفتی، محصولات نفتی و گازی ما باشد.
این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: همچنین این کشور در مسیر ترانزیت کالا از چین به سمت ایران و عراق و اروپاست و از این منظر هم می تواند به عنوان بخشی از کریدور ترانزیتی مورد توجه قرار گیرد.
وی با بیان اینکه مردم ایران و پاکستان فرهنگ و اعتقادات مشترکی دارند، بیان کرد: همه این موارد ایجاب می کند که ما به دنبال توسعه روابط با پاکستان باشیم و نمی توانیم ظرفیت این کشور را نادیده بگیریم.

دیگر خبرها

  • انتقاد یک نماینده مجلس از سیاست های نادرست ارزی دولت/ کالاهای اساسی با قیمت ۲ تا ۳ برابری به دست مردم می‌رسد
  • ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور
  • ۲ دادگاه علنی برخط در مهدیشهر و دامغان برگزار می‌شود
  • بیگی نماینده مجلس : پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود / تا زمانی که شایعات وجود دارد نباید اصرار بر حضورش در نماز جمعه داشت
  • علیرضا بیگی : پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود / تا زمانی که شایعات در این باره وجود دارد نباید اصرار بر حضورش در نماز جمعه داشت
  • مجلس بخش دوم لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ را بررسی می‌کند
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهید حسن محمدی در جعفریه
  • دلخوش : عملیات "وعده صادق" به اسراییل فهماند سمبه ایران چقدر پر زور است +فیلم
  • قانون مهریه 2 الی 3 سال است که معطل مانده/ نماینده مجلس: منتظر هستیم؛ فعلا دست هیئت رئیسه است
  • بررسی جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ در مجلس