Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا آیت‌الله مصطفی محامی روز دوشنبه در دیدار رییس و معاونان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور اظهارداشت: خدمات گسترده بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف در سیستان ‌و بلوچستان در اصل نوعی کار فرهنگی و به نوعی خرید آبروی نظام است.
نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان افزود: خدمات ارائه شده توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی باعث تثبیت موقعیت نظام، دلدادگی بیشتر مردم و جلوگیری از تبلیغات سو دشمنان و اختلاف‌آفرینی‌های مذهبی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امام جمعه زاهدان بیان کرد: کار گسترده نیازمند پشتیبانی جدی در مرکز، همکاری و هماهنگ‌سازی سایر دستگاه‌ها در سیستان و بلوچستان است.
آیت‌الله محامی ادامه داد: علت عدم همکاری برخی از دستگاه‌های سیستان و بلوچستان ضعف مدیریتی است که اعمال فشار از مرکز کشور می‌تواند تا حدودی موثر باشد.
عضو هیات علمی جامعه المصطفی گفت: استفاده از ابزار رسانه و اطلاع‌رسانی طرح‌های در حال اجرا برای بیان خدمات نظام به مردم از دیگر مواردی است که باید در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مورد توجه قرار گیرد.
رییس شورای فرهنگ‌ عمومی سیستان و بلوچستان با تاکید بر لزوم در نظر گرفتن پیوست فرهنگی در پروژه‌ها، ادامه داد: در این راستا ارائه خدمات متناسب با فرهنگ منطقه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است به گونه‌ای که قدردانی مردم را در پی داشته باشد.
آیت‌الله محامی با اشاره به عدم توجه برخی دستگاه‌ها به منویات مقام معظم رهبری اظهارداشت: متاسفانه برخی از دستگاه‌ها وظایف ذاتی خود را انجام ندادند که اگر این گونه بود معضل بزرگ حاشیه‌نشینی به وجود نمی‌آمد.
امام جمعه زاهدان ارائه خدمات به حاشیه شهرها را عامل تشدید حاشیه‌نشینی دانست و عنوان کرد: رسیدگی به حاشیه شهر عامل افزایش مهاجرت مردم دیگر مناطق محروم به این نقاط خواهد شد و به جای اینکار باید به دنبال تقویت مبدا مهاجرت مردم یعنی روستاها باشیم.
مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته در سیستان‌وبلوچستان توسط این مجموعه گفت: بازسازی حدود ۱۰ هزار مسکن در شهر زاهدان از جمله اهداف مدنظر بود که با اعطای وام‌های قرض‌الحسنه تا سقف ۵۰۰میلیون ریال به دنبال احیای بافت‌های در معرض خطر هستیم.
علیرضا تابش ضمن ابراز گلایه از عدم همکاری مناسب برخی دستگاه‌ها در سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش و پیگیری های صورت گرفته توجه مرکزنشینان به استان جلب شده که در صورت عدم همکاری برخی سازمان ها زمینه حمایت و سرمایه‌گذاری در منطقه از بین خواهد رفت.

فضای مجازی برچسب‌ها سیستان و بلوچستان بنياد مسكن انقلاب اسلامی مصطفی محامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان بنياد مسكن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان بنياد مسكن انقلاب اسلامی اخبار کنکور بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۲۲۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حل مشکلات مردمی، پیشتاز باشد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حجت الاسلام والمسلمین «سیدمهدی قریشی» نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی در دیدار با «غلامرضا صالحی» رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور گفت: کار جهادی و خدمت به مستضعفان چراغ راه عملکردی در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی باشد و لازم است.

وی با بیان اینکه در این راه نباید از مشارکت مردم نیز غافل شد، اضافه کرد: تشویق مردم جهت مشارکت در حساب ۱۰۰ امام راحل یکی از مهمترین نکاتی است که باید با اطلاع رسانی صحیح و بهبود بستر‌های لازم، فرهنگ‌سازی کرد. 

امام جمعه ارومیه با تاکید بر لزوم اشاعه دین در مسیر خدمت به جامعه گفت: در دین اسلام، خداوند همه انسان‌ها را به انتخاب مسیر درست تشویق می‌کند و شاه کلید موفقیت در امور را تقوا معرفی کرده است. 

وی ادامه داد: تقوا را سرلوحه زندگی خویش قرار دهید تا در مجموعه مدیریتی نیز این نگرش با بعد معنوی پایدار باشد بنابراین ضروروی است افرادی برای مدیریت‌های داخلی ادارات انتخاب شوند که خدا ترس باشند.

امام جمعه ارومیه افزود: بنیاد مسکن مزین به نام حضرت امام خمینی (ره) است بنابراین از شما عزیزان انتظار می‌رود تا حساسیت بیشتری در امورات داشته و در حل مشکلات مردمی، پیشتاز باشید. 

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی ادامه داد: بنیاد مسکن در راستای اهداف انقلابی حرکت می‌کند و باید همگان به این نهاد کمک کنند.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی ضمن تشکر از عملکرد بنیاد در زلزله خوی، گفت: الحمدالله بنیادمسکن انقلاب اسلامی از اولین ساعات زلزله در مناطق زلزله زده حضور فعال داشته و تا به امروز بسیاری از منازلی را که تخریب شده بودند، بازسازی کرده است ولی متاسفانه نتوانسته فعالیت‌های خود را بیان کند.

امام جمعه ارومیه در پایان، حل مشکلات باقی مانده در مناطق زلزله زده خوی را خواستار و تصریح کرد: امیدواریم با فعالیت جهادی شما عزیزان، بزودی شاهد جشن اتمام بازسازی مناطق زلزله زده خوی باشیم.

دیگر خبرها

  • ارائه تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی برای نوسازی مسکن روستایی
  • ساخت مسکن برای بیش از ۱۴ هزار خانواده دارای ۲ معلول به بالا در کشور
  • پای کار آمدن مردم شرط موفقیت در عرصه‌های مختلف
  • دیدار مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران با فرزند شهید مبارزی
  • مشکلات باقیمانده مناطق زلزله‌زده خوی حل شوند
  • بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حل مشکلات مردمی، پیشتاز باشد
  • سرعت، دقت و اتقان در رسیدگی به پرونده هشت مهر زاهدان را از قوه‌ قضائیه انتظار داریم
  • زاهدان میزبان گردهمایی کشوری مدیران مراکز مشاوره و سبک زندگی
  • همه دستگاه ها در کنار یکدیگر باید مجری عدالت باشند
  • زاهدان میزبان گردهمایی مدیران مراکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌ها