Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا رزم‌حسینی وزیر صمت در جمع خبرنگاران گفت: در ۴ حوزه ارتباط خوبی با وزارت راه و شهرسازی داریم. حمل و نقل یکی از مهم‌ترین بخش‌های تولید است و مقرون به صرفه تر خواهد بود، اگر از شبکه ریلی برای حمل و نقل استفاده کنیم. وزارت صمت حدود ۱۰ هزار میلیارد تومان پروژه مشترک با وزارت راه برای اتصال شبکه راه آهن به کارخانجات و معادن دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
بار روس ریل باید افزایش پیدا کند. وزارت صمت به عنوان مدعی تولید بر عهده گرفت تا با وزارت راه و شهرسازی بخشی از نیاز کشور در حوزه لجستیک را از محل ساخت داخل تامین کنیم.

او با اشاره به مصوب ۲۰۰ میلیون دلاری وزارت صمت برای واردات لاستیک گفت: قطعاتی که امروز وزارت راه را با مشکل مواجه کرده در حوزه تنظیم بازار قرار نداشته اما بر این اساس مقرر شد برای بهبود وضعیت همراهی لازم را با وزارت راه و شهرسازی داشته باشیم.

کالاهای اساسی گران نمی شوند

رزم حسینی در پاسخ به سوال باشگاه خبرنگاران جوان گفت: همواره اعلام کرده ایم که سیاست ما درباره خودرو افزایش تولید بوده و به خوبی در حال اجرا شدن است. مجلس و شورای رقابت قبول کردند که باید دلالی و قیمت واسطه کاهش پیدا کند تا استفاده نهایی به مصرف کننده واقعی برسد. شورای رقابت باید درباره این حوزه تصمیم بگیرد. شرکت‌های خصوصی هم وارد تولید شدند و کالاهای غیر انحصاری تولید می‌کنند و می‌توانند همراه با افزایش تولید در این حوزه باشند.

رزم حسینی تصریح کرد: در تامین کالاهای ضروری مردم و نهاده‌ها به خوبی پیشرفتیم و هیچ کمبود یا افزایش قیمتی در این موارد ایجاد نخواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت صمت وزارت راه و شهرسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۲۲۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت سکه ۱۱ اردیبهشت چقدر گران شد

به گزارش پارس نیوز ، قیمت هر قطعه سکه طرح جدید تا لحظه درج این خبر در معاملات امروز دوشنبه (۱۱ اردیبهشت) در بازار طلای تهران نسبت به قیمت پایانی روز گذشته، با رشد ۸۰۰ هزار تومانی به ۴۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسید.

سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز با افزایش ۱۰۰ هزار تومانی نسبت به قیمت پایانی روز کاری گذشته، ۳۸ میلیون تومان معامله شد.

امروز نیم سکه با افزایش ۳۰۰ هزار تومانی نسبت به روز کاری گذشته، ۲۴ میلیون تومان و ربع سکه با رشد ۲۰۰ هزار تومانی، ۱۵ میلیون تومان به فروش رسید.

قیمت سکه گرمی نیز بدون تغییر نسبت به روز گذشته، به نرخ ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان دادوستد شد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز در بازار طلای تهران سه میلیون و ۵۱۱ هزار تومان معامله شد.

بهای هر اونس طلا در بازارهای جهانی به ۲ هزار و ۳۱۵ دلار رسید.

دیگر خبرها

  • طرح فجرانه کالابرگ تمدید می‌شود؟
  • بنزین در امارات گران می‌شود
  • اشتغال فارغ التحصیلان، افزایش بهره‌وری و جهش تولید
  • تامین ارز برای واردات کالا‌های اساسی، صنایع و خدمات از ۴.۸ میلیارد دلار گذشت
  • قیمت سکه ۱۱ اردیبهشت چقدر گران شد
  • ۴۱۳ هزار تن کالاهای اساسی به مازندران وارد شد
  • افزایش ۱۷ درصدی درآمدگمرکات مازندران از تجارت خارجی
  • کاهش نقدینگی و تورم با تمرکز بانک مرکزی در حوزه ریال
  • ‌وزارت کشور بر افزایش مشارکت دور دوم انتخابات‌ تاکید دارد
  • تن ماهی و رب گوجه چند درصد گران می‌شود؟