Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، ظهر امروز رئیس و معاونین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور با نماینده، ولی فقیه در سیستان و بلوچستان دیدار کردند.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته در سیستان‌وبلوچستان توسط این مجموعه گفت: بازسازی حدود ۱۰ هزار مسکن در شهر زاهدان از جمله اهداف مد نظر بود که با اعطای وام‌های قرض‌الحسنه تا سقف ۵۰۰میلیون ریال به دنبال احیاء بافت‌های در معرض خطر هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تابش ضمن ابراز گلایه از عدم همکاری مناسب برخی دستگاه‌ها در استان گفت: با تلاش و پیگیری‌های صورت گرفته توجه مرکزنشینان به استان جلب شده که در صورت عدم همکاری برخی سازمان‌ها زمینه حمایت و سرمایه‌گذاری در استان از بین خواهد رفت، گفت: خدمات گسترده بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف در سیستان‌وبلوچستان، در اصل نوعی کار فرهنگی و به نوعی خرید آبروی نظام است.

نماینده، ولی فقیه در سیستان و بلوچستان نیز در این دیدار خدمات ارائه شده توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی باعث تثبیت موقعیت نظام، دلدادگی بیشتر مردم و جلوگیری از تبلیغات سوء دشمنان و اختلاف‌آفرینی‌های مذهبی خواهد شد.

امام جمعه زاهدان بیان کرد: کار گسترده نیازمند پشتیبانی جدی در مرکز و همکاری و هماهنگ‌سازی سایر دستگاه‌ها در استان است.

آیت‌الله مصطفی محامی ادامه داد: علت عدم همکاری برخی از دستگاه‌های استان، ضعف مدیریتی است که اعمال فشار از مرکز کشور می‌تواند تا حدودی موثر باشد.

عضو هیئت علمی جامعه المصطفی گفت: استفاده از ابزار رسانه و اطلاع‌رسانی طرح‌های در حال اجرا برای بیان خدمات نظام به مردم از دیگر مواردی است که باید در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مورد توجه قرار بگیرد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان با تاکید بر لزوم در نظر گرفتن پیوست فرهنگی در پروژه‌ها، ادامه داد: در این راستا ارائه خدمات، متناسب با فرهنگ منطقه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است به گونه‌ای که قدردانی مردم را در پی داشته باشد.

آیت‌الله محامی ارائه خدمات با مشارکت خود مردم را یکی دیگر از ضروریات عنوان کرد و افزود: نیاز است تا خدمات ارائه شده منوط به درخواست مردم و با مشارکت خودشان همراه باشد تا قدردانی بیشتری از خدمات ارائه شده داشته باشند.

نماینده، ولی فقیه در سیستان‌وبلوچستان با اشاره به عدم توجه برخی دستگاه‌ها به منویات مقام معظم رهبری اظهار کرد: متاسفانه برخی از دستگاه‌ها وظایف ذاتی خود را انجام ندادند که اگر این گونه بود معضل بزرگ حاشیه‌نشینی به وجود نمی‌آمد.

امام جمعه زاهدان ارائه خدمات به حاشیه شهر‌ها را عامل تشدید حاشیه‌نشینی دانست و عنوان کرد: رسیدگی به حاشیه شهر عامل افزایش مهاجرت مردم دیگر مناطق محروم به این نقاط خواهد شد و به جای اینکار باید به دنبال تقویت مبدا مهاجرت مردم یعنی روستا‌ها باشیم.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی وام های قرض الحسنه مسکن مهر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۲۲۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم همکاری تمامی نهادها با پلیس در اجرای طزح نور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، حجت الاسلام و المسلمین عادل پور در نماز عبادی سیاسی این هفته اجرای طرح نور عفاف و حجاب را باعث حمایت مردم دانست و از دیگر دستگاه‌ها خواست در اجرای این طرح کنار پلیس باشند .

 نقش وزارت ارشاد، وزارت صمت، وزارت کشور، شهرداری‌ها، سازمان تبلیغات، آموزش و پرورش و امور خارجه در طرح نور کجا است چرا فقط صداوسیما فعالیت لازم را انجام داده است از دستگاه قضایی می‌خواهیم  در این زمینه ورود کند .

خطیب جمعه خرمشهر در بخش دیگری از سخنانش فرارسیدن روز کار و کارگر را به قشر کارگری تبریک گفت و افزود: با وجود تحریم‌های سنگین اگر چرخ اقتصادی کشور می‌چرخد به  برکت وجود  این کارگران است که باید بصورت عملی از کارگران قدردانی کرد و امنیت شغلی آنها تامین شود.

 نهم اردیبهشت روز شورا‌ها نامگذاری شده است این روز را هم به مردم و هم به افرادیکه در این زمینه فعالیت می‌کنند، تبریک عرض می‌کنم .شورا‌ها به این دلیل راه اندازی شد که اراده مردم در امر مردم سالاری دینی انجام شود.
ما از همه کسانی که مخلصانه در این مسیر چه در این شورا و چه در شورا‌های قبلی فعالیت و زحمت کشیدند تشکر میکنیم. اما یک مورد را نباید فراموش کنیم  در شوراها بجای اینکه مردم سالاری دینی تشکیل شود شاهد گروه سالاری بودیم و از مجلس میخواهیم هم به قانون شورا‌ها و هم نسبت به احراز صلاحیت‌ها تجدید نظری داشته باشد .

حجت الاسلام و المسلمین همچنین دشمنی آمریکا با ملت ایران را تاریخی عنوان کرد و افزود: آنها تبعیت صد در صدی می‌خواهد می‌خواهد ایران اسلامی کاملا تابع زورگویی‌های آن‌ها باشد.

امام جمعه خرمشهر در پایان ضمن تشکر از فعالان  عرصه بهداشت و درمان شهرستان خرمشهر از دانشگاه علوم پزشگی آبادان انتقاد کرد و گفت: شاهد هستیم اعتبارات و امکانات عادلانه در بین شهر‌های تابعه دانشگاه علوم پزشکی آبادان توزیع نمی‌شود.

 

دیگر خبرها

  • ۱۰۰۰ واحد مسکن ویژه مددجویان کمیته امداد در بوشهر ساخته می‌شود
  • لزوم استفاده از ظرفیت بنیاد مسکن در اجرای طرح‌های مسکن روستایی
  • تعاملات مدیران دستگاه‌های اجرایی با اعضای شوراها افزایش یابد
  • بازدید سرزده استاندار از دستگاه‌های اجرایی لرستان
  • فعالیت بیش از ۷۰ مرکز خدمات مشاوره‌ای در استان اردبیل
  • مخبر: ایران به دنبال روابط برد - برد با دیگر کشورها است
  • جذب نخبگان در ۳۳ دستگاه اجرایی در دستور کار بنیاد ملی نخبگان
  • توسعه عمرانی در روستاهای بخش ریگ تسریع می‌شود
  • لزوم همکاری تمامی نهادها با پلیس در اجرای طزح نور
  • لزوم حمایت بیشتر مسئولان از کارگران در شرایط جنگ اقتصادی