Web Analytics Made Easy - Statcounter

با اعلام فدراسیون جهانی ووشو،‌ چهارمین ملی‌پوش ووشوی ایران هم دوپینگش مثبت شد.

فدراسیون جهانی ورزش‌های دانشگاهی امیر کریمی ووشوکار تیم ملی ایران در مسابقات قهرمانی دانشجویان جهان 2018 ماکائو را به عنوان یکی از ورزشکاران دوپینگی معرفی کرده است.

به موجب این حکم و بعد از گذشت دو سال حکم انضباطی ورزشکار خاطی اعلام شد و کریمی به مدت ٤ سال از زمان برگزاری مسابقات قهرمانی جهان دانشجویان، از حضور در کلیه فعالیت‌های ورزشی محروم گردیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کریمی در وزن ۸۰ کیلوگرم این مسابقات به طلای جهان رسیده بود که حالا این مدال از ایران پس گرفته می شود و به ورزشکار ترکیه تعلق می‌گیرد.

این خبر در سایت کمیته آنتی دوپینگ فدراسیون جهانی ووشو نیز منتشر شده است که تصویر آن را در زیر مشاهده می‌کنید:

این موضوع در حالی است که طی ماه‌های گذشته نیز شاهد مثبت اعلام شدن تست دوپینگ سه ملی‌پوش صاحب نام دیگر ایران (حمیدرضا قلی‌پور،‌ معین تقوی و مریم هاشمی)‌ در سکوت خبری فدراسیون ووشوی ایران بودیم. این در حالی است که حدود یک ماه قبل دوپینگ کریمی‌نیز از سوی مراجع جهانی اعلام شده است.

تمامی ۴ مورد دوپینگ در زمان مدیریت قبلی فدراسیون رخ داده و هنوز شایعاتی مربوط به مثبت شدن تست یکی دیگر از ملی‌پوشان نیز به گوش می رسد که البته هنوز خبری‌ به صورت رسمی از طریق فدراسیون جهانی ووشو (IWUF) منتشر نشده است./ ایسنا

 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: فدراسیون جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۲۲۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استوری احمدرضا عابدزاده برای قهرمانش

 به گزارش تابناک، احمدرضا عابدزاده حتی اگر سال‌ها در فوتبال نباشد باز هم چهره‌ای فراموش نشدنی برای فوتبالدوستان ایرانی است. سنگربان اسبق استقلال پرسپولیس و تیم ملی البته یک مزیت ویژه هم در فوتبال ایران دارد و تنها ملی پوش ما در تمام تاریخ ادوار تیم‌های ملی به حساب می‌آید که علاوه بر خودش، پسرش نیز به جام جهانی رفته است و امیر عابدزاده فرزند برومند احمدرضا  را در ۲ جام جهانی روسیه و قطر دیده‌ایم. 
 

احمدرضا عابدزاده روز پنجشنبه با انتشار عکسی از خودش و پسرش در کنار یکدیگر، تولد امیر را به او تبریک گفت و در توصیف پسر فوتبالیستش نوشت: امیرم، تولدت مبارک قهرمان من.

 

دیگر خبرها

  • یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد | تنبیه فوری فدراسیون جهانی
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • استوری احمدرضا عابدزاده برای قهرمانش
  • احتمال محرومیت نمایندگان لالیگا از حضور در رقابت‌های اروپایی
  • جام جهانی پاراتیراندازی | تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
  • باشگاه‌های لالیگایی در خطر محرومیت از حضور در رقابت‌های اروپایی
  • یوفا تهدید کرد: احتمال محرومیت اسپانیا از یورو
  • تیم دانشجویان ایران در راه مسابقات جهانی
  • تمجید فیفا از تیم ملی فوتسال ایران؛ عملکرد حسن زاده و کریمی خیره‌کننده است
  • 6 طلا برای ووشوی ایران در انتخابی جام جهانی