Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-05@20:38:48 GMT

بهتاش فریبا: حتی یک درصد هم باور نمی کنم!

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۲۲۹۶۴

بهتاش فریبا: حتی یک درصد هم باور نمی کنم!

سرویس ورزشی فردا: بهتاش فریبا درباره انتخابات فدراسیون فوتبال به سایت فردا می گوید: موضوعی که من به عنوان یکی از اهالی فوتبال در مورد آن حساسیت دارم این است که اعضای مجمع فدراسیون فوتبال باید یک بار برای همیشه فردی را به عنوان رییس فدراسیون فوتبال انتخاب کنند که جدا از پاکدستی و دیگر ویژگی هایی که همه ما به خوبی می دانیم فردی باشد که اتفاقا رویه معمول در مدیریت فدراسیون فوتبال را تغییر دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یعنی یک تحول اساسی در فوتبال ایجاد کند. این کار هم میسر نیست مگر اینکه رییس فدراسیون فوتبال ابزارهای لازم را در اختیار داشته باشد که مهم ترین ابزار ممکن هماهنگی دولت با رییس فوتبال است.

وی ادامه می دهد: اگر فردی رییس فدراسیون فوتبال شود و اتفاقا اندیشه های تازه ای برای تحول فوتبال ایران داشته باشد اما این فرد مورد حمایت دولت قرار نگیرد فوتبال ما به جایی نخواهد رسید.

این مربی فوتبال یادآور می شود: اعضای مجمع فدراسیون فوتبال باید فرد مناسبی را برای فوتبال انتخاب کنند. من به عنوان یک فوتبالی از آنها که در واقع نمایندگان ما در مجمع هستند خواهش می کنم بر خلاف روال 40 سال گذشته فوتبال را در 4 سال آینده با انتخابی درست در مسیر پیشرفت و توسعه قرار بدهند. مطمئن باشید اگر دولت در انتخابات دخالت نکند نتیجه خوبی حاصل خواهد شد.

از بهتاش فریبا می پرسیم آیا وزارت ورزش طبق ادعای خود این بار قصد دخالت در انتخابات فدراسیون فوتبال را ندارد؟ که وی اینگونه به این سئوال پاسخ می دهد: نه. من ابدا باور می کنم که وزارت ورزش در انتخابات فدراسیون فوتبال دخالت نمی کند. ای کاش دخالت نکند. ای کاش دولت در فوتبال دخالت یا اعمال نفوذ نکند اما من یک درصد هم این شعار را باور نمی کنم. مطمئن باشید وزارت ورزش گزینه خاص خودش را دارد و همه تلاش ها انجام خواهد گرفت که فرد مورد دلخواه وزارت ورزش به کرسی ریاست فدراسیون فوتبال برسد. مگر نه اینکه وزارت ورزش در چیدمان مدیریت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس انتصاب هایی انجام داده که حالا نتیجه اش را می بینیم. حالا شما تصور می کنید که وزارت ورزش از اعمال نفوذ در جایی مثل فدراسیون فوتبال غافل خواهد شد.

پیشکسوت باشگاه استقلال همچنین با اشاره به برخی نفراتی که تایید صلاحیت شده اند سئوالی را مطرح می کند: برای من سوال است که چرا بعضی آقایان تایی صلاحیت شدند. من از کسانی حرف می زنم که آن قرارداد یا بهتر بگوییم افتضاح ویلموتس را به بار آوردند. حتی گفته شد مورد پیگرد قانونی هم قرار گرفته اند اما متاسفانه برخی از همین نفرات حالا خود را به انتخابات فدراسیون فوتبال رسانده اند تا در معادلات قدرت در فوتبال 4 سال آینده نیز صندلی خود را حفظ کنند. نمی دانم چرا این اتفاق رخ داده اما خوشحال می شوم که جوابی در این مورد دریافت کنم.

وی در پایان می گوید: امیدوارم فردی رییس فدراسیون فوتبال شود که بتواند نگرش تازه ای را در فوتبال کشورمان ایجاد کند و تحولاتی را رقم بزند.اما اگر قرار است فوتبال به شیوه سال های اخیر مدیریت و اداره شود بهتر است اصلا درباره انتخابات فدراسیون فوتبال خودمان را خسته نکنیم و بحثی هم نداشته باشیم. چون هر انتخابی که صورت بگیرد قطعا بدتر از گذشته عمل نخواهد کرد اما این موضوع مهمی است که فردی واجد شرایط و پاکدست و کاربلد از سوی اعضای مجمع فدراسیون فوتبال انتخاب شود.

 

 

منبع: فردا

کلیدواژه: انتخابات فدراسیون فوتبال بهتاش فریبا انتخابات فدراسیون فوتبال رییس فدراسیون فوتبال وزارت ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۲۲۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه معاون وزیر با تاج درباره اتفاقات اخیر

معاون توسعه‌ی ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: پیرو دستور وزیر ورزش و جوانان درباره برخی اتفاقات رخ داده در رقابتهای لیگ برتر، با قید فوریت در جلسه‌ای با حضور رئیس فدراسیون فوتبال و ارکان انضباطی و اخلاقی فدراسیون، اتفاقات مورد بررسی و آسیب‌شناسی قرار خواهد گرفت.

به گزارش ایسنا و به نقل از وزارت ورزش و جوانان، سید محمدشروین اسبقیان با اشاره به دستور وزیر ورزش خطاب به رییس فدراسیون فوتبال برای بررسی اتفاقات رخ داده در ورزشگاه‌ها، تصریح کرد: وزیر ورزش و جوانان بنده را برای پیگیری تا اخذ نتایج ملموس مکلف کرده است که در همین راستا، طی تماس تلفنی که با رئیس فدراسیون فوتبال داشتم، ایشان هم از این موضوع استقبال کرد و مقرر شد با قید فوریت جلسه‌ای با حضور اینجانب، رئیس فدراسیون فوتبال و ارکان انضباطی و اخلاقی به منظور ورود جدی به این مساله برگزار شود و بررسی و آسیب شناسی عمیق صورت گیرد.

معاون توسعه‌ ورزش قهرمانی و حرفه‌ای تاکید کرد: انتظار ما از مدیران باشگاه‌های ورزشی در سراسر کشور ‌در تمامی سطوح، این است که موضوعات فرهنگی دغدغه‌ی اصلی آنها باشد تا ورزش در مسیر ارزش‌ها در جامعه تسری باید.

اسبقیان در پایان گفت: نتایج جلسات و فرآیندهای بررسی این موضوع به مردم عزیز اعلام خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برگزاری مجمع انتخابات هیات کشتی کهگیلویه و بویراحمد
  • وزارت ورزش و مهدی تاج به اتفاقات ورزشگاه آزادی ورود کردند
  • برکناری رییس هیات ژیمناستیک اصفهان در آستانه انتخابات/ نکویی: وزارت ورزش شفاف‌سازی کند
  • جلسه معاون وزیر با تاج درباره اتفاقات اخیر
  • واکنش فدراسیون فوتبال به درخواست وزیر ورزش
  • واکنش وزیر ورزش و رییس فدراسیون به اتفاقات آزادی
  • برگزاری آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی وزارت آموزش و پرورش
  • حضور معاون وزیر ورزش و جوانان در اردوی تیم ملی هاکی سالنی بانوان
  • برگزاری آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی وزارت آموزش و پرورش توسط جهاددانشگاهی
  • ۷۹ درصد افراد جامعه ما کم تحرک هستند