Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس بهزیستی شهرستان پاکدشت در این نشست گفت: ۲ گروه همیار در زمینه اشتغال زنان سرپرست خانوار تحت پوشش فعالیت می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ محمود برزگر اظهار داشت:  طرح گروه های همیار، یکی از برنامه های سازمان بهزیستی در جهت توانمند سازی زنان سرپرست خانوار است، گفت: این طرح به منظور حمایت از زنان سرپرست خانواری است که امکان دریافت سرمایه کار و وام خوداشتغالی را ندارند و با عضویت در این گروه‌ها می توانند زمینه اشتغال خود را فراهم کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برزگر اضافه کرد: گروه های همیار زنان سرپرست خانوار، مشتمل بر تعدادی از زنان سرپرست خانوار نیازمند تحت پوشش سازمان بهزیستی هستند که با دریافت خدمات و حمایت های توانمندسازانه، در جهت دستیابی به استقلال اقتصادی و اجتماعی خود تلاش می‌کنند و براساس آن، ضمن کاهش وابستگی طولانی مدت افراد به خدمات دولتی، حس اعتماد به نفس، خودباوری و ارزشمندی را در آنها تقویت می‌نمایند.

برزگر با اشاره به فعالیت گروه های همیار زنان سرپرست خانوار در پاکدشت گفت: گروه همیار زنان سرپرست خانوار پاکدشت با عنوان موسسه حقوقی عدالت جویان پارسا مهر در زمینه حقوقی فعالیت  می کنند  و گروه  همیار دیگر در زمینه خیاطی که زمینه اشتغال بیش از 15 زن سرپرست خانوار فراهم شده است .

وی با اشاره به مشکلات کسب و کار با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور اظهار داشت: متاسفانه گروه‌های همیار زنان سرپرست خانوار نیز در این زمینه با مشکلاتی رو به رو شده اند که سازمان بهزیستی برای حمایت از آنها امسال مبلغ 160 میلیون ریال برای آموزش، آماده سازی شغلی و تقویت گروه های همیار هزینه کرده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: همیار زنان سرپرست خانوار گروه های همیار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۲۳۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر ارتباطات دولت رئیسی: دوستان همراهی کنند گوگل‌پلی را رفع فیلتر می‌کنیم!

عیسی زارع پور در حاشیه جلسه این هفته هیئت دولت درباره آخرین وضعیت رفع فیلتر گوگل پلی با بیان اینکه برای بار سوم این موضوع را در گروه تعیین مصادیق مجرمانه مطرح کردیم، گفت: امیدوارم در جلسه آتی، دوستان همراهی کنند و بررسی کنند تا از گوگل پلی رفع فیلتر شود.

وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات از رفع فیلتر گوگل پلی به عنوان یکی از دستور کار‌های گروه تعیین مصادیق مجرمانه نام برد.

به گزارش ایسنا، وی همچنین ادامه داد: ۷ میلیون خانوار راحت پوشش فیبرنوری قرار گرفته اند و هدف گذاری ما ۱۴ میلیون خانوار است.

دیگر خبرها

  • چالش‌های موجود در ارائه خدمات به زنان سرپرست خانوار
  • پنج هزار و ۷۸۰ خانوار تحت پوشش بهزیستی
  • ۵ هزار و ۷۸۰ زن سرپرست خانوار در کرمانشاه تحت پوشش بهزیستی است
  • چتر حمایت بهزیستی آذربایجان غربی بر سر بیش از ۹۰۰۰ زن سرپرست خانوار
  • خبر خوش به بانوان بهزیستی | فرزندان این گروه از خدمت سربازی معاف می‌شوند
  • خزعلی: در زمینه حجاب، دنبال فرهنگ‌سازی هستیم
  • پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی
  • گوگل‌پلی رفع فیلتر می شود؟
  • وحید مرادی سرپرست تیم ملی والیبال شد
  • وزیر ارتباطات دولت رئیسی: دوستان همراهی کنند گوگل‌پلی را رفع فیلتر می‌کنیم!