Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: طرح سلام همسایه در قرارگاه عملیاتی شهید سلیمانی در 53 محله قزوین با همکاری و مشارکت نیروهای مردمی و جهادگر با موفقیت عملیاتی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ حجت الاسلام زهرایی در جلسه ستاد کرونای استان قزوین که روز دوشنبه با حضور وزیر بهداشت در استانداری برگزار شد اظهارداشت: طرح سلام همسایه با هدف کمک به نظام سلامت کشور و حمایت از مردم آسیب دیده از کرونا عملیاتی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این طرح با محور محلات و مساجد اجرا شد و با وحدت رویه در کارها، برای شناسایی افراد آسیب دیده، پیشگیری و درمان، آموزش همگانی، معیشت مومنانه دعا و توسل اقدامات لازم را انجام دادیم.

مدیرکل تبلیغات اسلاامی استان قزوین یادآورشد: شناسایی خانواده های آسیب دیده، بیماران با تست مثبت، خانواده های دادغدیده، گروههای پرخطر در اولویت قرار گرفت و برای کمک رسانی برنامهد ریزی کردیم.

وی بیان کرد: رسیدگی در منزل به بیماران، تعیین همیار برای خانواده های ناتوان، ارائه خدمات پشتیبانی، ضد عفونی اتاق بیماران، قرنطینه، خدمات مشاوره، روان شناسی، خدمات معیشتی، خدمات عمومی، بهبودی و اتمام رسیدگی به کارها در برنامه لحاظ شده است.

زهرایی اضافه کرد: با شناسایی 53 محله در شهر قزوین، هر ارگانی که شبکه مردمی داشت تحت پوشش قرار گرفت و موازی کار حذف شد و با تعامل و همدلی توانستیم به دستاوردهای خوبی برسیم.

وی اظهارداشت: به طور میانگین روزانه 30 طلبه و جهادگر با حضور در بیمارستانها به بیماران کرونایی خدمت رسانی می کردند.

زهرایی تصریح کرد: راه اندازی مراکز سیار و ثابت غربالگری، کمیته مواسات، کمیته هنر، رسانه و فضای مجازی از دیگر اقداماتی بود که در طرح شهید سلمیانی مورد توجه قرار گرفت.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: زهرایی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۲۳۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترمیم قبور آسیب‌دیده خلدبرین

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد،  صلواتی با اشاره به نشست و فرورفتگی برخی قبور خلدبرین یزد در اثر بارندگی، گفت: معمولا بعد از هر بارندگی شدید قبور واقع در بلوک‌های قدیمی (معراج‌ها) به علت پائین‌تر بودن از سطح معابر و عدم امکان دفع آب‌های سطحی و ساخت و ساز قبور قدیم با مصالح (خشت و.) دچار تخریب و فرورفتگی می‌شوند که معمولاً یک یا دو روز بعد از بارندگی این فرورفتگی‌ها مشخص می‌شود.   وی افزود: با شناسایی تخریب و فرورفتگی قبور و پس از اینکه این محدوده قابل تردد باشد، ظرف یک یا دو روز با ماسه بادی قبور آسیب‌دیده پر می‌شود و سنگ‌های قبور روی ماسه بادی‌های هم سطح شده قرار می‌گیرد.   رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری یزد با بیان اینکه موارد مربوط به بارندگی اخیر ان‌شاءالله تا یکشنبه رفع می‌شود، یادآور شد: در این موارد حق با مردم هست و ما وظیفه داریم در حداقل زمان ممکن این نقص را برطرف کنیم.

دیگر خبرها

  • ایستگاه فضایی چین آسیب دیده است
  • قبور آسیب‌دیده خلدبرین ترمیم می‌شود
  • فیلم/ تلاش برای بازسازی جاده‌های آسیب‌دیده از سیل
  • ترمیم قبور آسیب‌دیده خلدبرین
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • برگزاری نشست هم اندیشی استاندار با فعالان محلات استان قزوین
  • پیشرفت جامعه اسلامی در گرو سلامت و نشاط خانواده‌ها
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • تصویر دیده نشده از محمدرضا شجریان
  • تصاویر دیده نشده از محمدرضا شجریان/ عکس