Web Analytics Made Easy - Statcounter

همشهری آنلاین- شیخ دیاباته دیدار هفته آخر نیم‌فصل اول لیگ بیستم را هم از دست داد و نتوانست در مسابقه با سپاهان آبی‌پوشان را همراهی کند. به این ترتیب او از مجموع ۱۵مسابقه دور رفت، تنها موفق به حضور در ۷بازی شد که از این بین هم در ۵مسابقه به‌عنوان بازیکن جانشین به میدان رفت و تنها ۲بار فیکس بود.

شیخ از مجموع ۱۳۵۰دقیقه مسابقات استقلال در نیم‌فصل اول تنها کمتر از ۳۰۰دقیقه برای تیمش به میدان رفت که آمار ناامیدکننده‌ای است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیکن تنها برابر رقیب محبوبش یعنی تراکتور ۲ گل زد و در هیچ مسابقه دیگری برای آبی‌پوشان مؤثر واقع نشد.

این آمار عجیب بهترین گلزن مسابقات فصل گذشته لیگ برتر است که حفظ او از نظر هواداران یک دستاورد بزرگ تلقی شد، اما حالا در عمل چندان به‌کار تیم نیامده و مصدومیت‌های پیاپی و دنباله‌دارش دست کادر فنی را بسته است. او حالا عملا بازیکن پاره‌وقت استقلال شده و حضور نسیه و نصفه‌ونیمه‌اش تنها معادلات کادر فنی را به هم ریخته است. شاید اگر شیخ نبود، محمود فکری کلا طرح دیگری برای خط حمله‌اش می‌ریخت، اما حالا مهاجم مالیایی هم هست و هم نیست؛ قبل از همه بازی‌ها تردیدهایی در مورد حضورش در مسابقه به‌وجود می‌آید و او معمولا به بازی نمی‌رسد! فراموش نکنید دیاباته قطعا یکی از گران‌ترین بازیکنان حاضر در لیگ بیستم است، اما عملکرد امسالش با دریافتی او تناسبی نداشته است.

نقش کادر پزشکی چقدر است؟

شمار مصدومیت‌ها در استقلال آنقدر زیاد بوده که حالا کم‌کم بتوان فرضیه تأثیر کادر پزشکی روی این اتفاقات را مطرح کرد. حتما در جریان هستید که دکتر نوروزی و کادرش در ابتدای لیگ بیستم در پی برخی اختلافات به‌وجود آمده در داخل باشگاه از جمع آبی‌پوشان جدا شدند. نقش پزشکان تیم‌ها در آمادگی جسمانی بازیکنان بسیار مهم است و حالا مصدومیت‌های پرشمار در اردوگاه آبی‌ها باعث شده برخی ناظران به جای خالی پزشکان قبلی اشاره کنند. دکتر نوروزی این فصل بعد از ۲۵سال همکاری با استقلال به کارش در این باشگاه پایان داد. هم‌اکنون شیخ دیاباته تنها مصدوم آبی‌ها نیست و داریوش شجاعیان هم به‌دلیل آسیب‌دیدگی سفر به اصفهان را از دست داد. فرشید اسماعیلی هم در نیم‌فصل اول مصدومیت طولانی‌مدت داشت و البته نفراتی مثل مهدی قائدی، وریا غفوری و محمدحسین مرادمند هم با آسیب‌دیدگی‌های سبک‌تر مواجه شدند. البته فراموش نکنیم تأثیر کادر پزشکی روی مصدومیت‌ها تنها یک فرضیه است و متخصصان باید در موردش نظر بدهند.

کد خبر 585153

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: مصدومیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۲۳۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین استقلال با حضور تماشاگران برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از رسانه رسمی باشگاه استقلال، به پیشنهاد جواد نکونام سرمربی استقلال و موافقت باشگاه، تمرین فردا با حضور تماشاگران برگزار می‌شود.

آبی پوشان از ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه در کمپ زنده یاد ناصر حجازی تمرین خود را آغاز می‌کنند و هواداران با حضور در کمپ می‌توانند از تیم محبوب خود حمایت کنند.

استقلال روز دوشنبه هفته آینده در هفته بیست و ششم در ورزشگاه آزادی به مصاف ذوب آهن می‌رود.

کد خبر 6095333

دیگر خبرها

  • تمرین استقلال با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • رباط صلیبی لوکاس هرناندز پاره شد؟
  • ضربه بزرگ به فرانسه! مصدومیت احتمالی لوکاس هرناندز برای یورو
  • ترس در پاریس؛ رباط صلیبی لوکاس هرناندز پاره شد؟
  • از وضعیت اورژانسی تا مهاجرت‌های اجباری
  • مصدومیت شجاع خلیل زاده پس از برخورد با بازیکن استقلال؛ هشت بخیه و دندانی که شکست!
  • مرد سال آسیا شاید به دوئل با رونالدو برسد
  • دستیار سرشناس قلعه‌نویی از تیم ملی جدا شد
  • در تبریز استقلال نشان می‌دهد کت تن کیست | هر وقت کم آوردیم به سمت چپ سینه‌مان نگاه می‌کنیم
  • یک مربی زن، رییس یک رشته پر مدال المپیکی شد!