Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مریم کوشکی امروز سه شنبه در گفت و گو با رسانه‌ها با اشاره به برگزاری نشست آمادگی بهداشت استان برای مقابله با بحران احتمالی شروع موج چهارم بیماری کرونا، اظهار داشت: در این خصوص تمهیدات لازم برای آمادگی پیشگیرانه شیوع گسترده بیماری برای سری چهارم بررسی و مصوب شد.

وی با اشاره به بررسی آخرین وضعیت آزمایشگاه‌های کرونا در استان، کیت‌های نمونه برداری کرونا، وضعیت اکسیژن سازهای استان و همچنین دستگاه‌های «سی تی اسکن» مستقر در مراکز درمانی شهرستان‌های مختلف استان، گفت: شناسایی، تفکیک و غربالگری افراد دارای بیماری‌های زمینه‌ای در استان، افزایش تعداد موارد ارجاع افراد مشکوک ویزیت شده در کلینیک‌ها و مطب‌های خصوصی به مراکز غربالگری جهت انجام تست «پی سی آر» و دپوی داروهای مورد نیاز برای بیماران کرونایی نیز مهم‌ترین اقداماتی است که برای آمادگی مقابله با بحران احتمالی انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 5147904

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا مریم کوشکی دانشگاه علوم پزشکی لرستان ویروس کرونا بوشهر شیوع کرونا خطبه های نماز جمعه کرمانشاه آمار کرونا شهرکرد شیراز مجلس شورای اسلامی اردبیل لیگ برتر فوتبال ایران واکسن کرونا مشهد شهرستان کرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۲۳۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی مشترک پلیس راه، هلال احمر، اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و اورژانس شهرستان تکاب برای مقابله با حوادث غیر مترقبه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،جمعی از پرسنل راهنمایی و رانندگی، اورژانس، هلال احمر و اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تکاب در مانوری بمناسبت دهم اردیبهشت روز بدون حادثه، آمادگی خود را برای امداد رسانی در حوادث غیر مترقبه و خدمت به شهروندان اعلام نمودند.   در این مانور نیرو‌های پلیس راه و یگان‌های امدادی هلال احمر، اورژانس و اداره راهداری تکاب با تجهیزات امدادی و خودرو‌های اداری در محل مانور حضور یافته و آمادگی خود را برای مقابله با حوادث احتمالی اعلام نمودند.

دیگر خبرها

  • آمادگی تمامی دستگاه ها برای کمک به  کشاورزان  در بارندگی پیش رو
  • لهستان: برای طرح اشتراک‌گذاری هسته‌ای ناتو آماده‌ایم
  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • حل بحران سالمندی جمعیت، عزم ملی را می‌طلبد
  • ترکیب احتمالی بایرن: آماده انتقام در جهنم مونیخ
  • آمریکا با هواپیمای آخرالزمانی آماده جنگ احتمالی هسته‌ای می‌شود
  • مراحل آماده‌سازی موشک‌های ایران قبل از شروع عملیات انتقامی ایران علیه اسرائیل و نوشته‌های روی موشک‌ها + فیلم
  • آمادگی مشترک پلیس راه، هلال احمر، اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و اورژانس شهرستان تکاب برای مقابله با حوادث غیر مترقبه
  • دستگاه آزمایش غربالگری بیماری‌های ویروسی در قم به بهره‌برداری رسید
  • آمادگی پلیس قم برای ساماندهی زباله‌ گرد‌ها