Web Analytics Made Easy - Statcounter

آخرین آمار کرونا در ایران

سیما سادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت درباره تازه‌ترین آمار کرونا در کشور گفت: از دیروز تا امروز، ۷ هزار و ۷۶۰ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد که ۷۸۴ نفر از آنها بستری شدند. بر این اساس مجموع بیماران به یک میلیون و ۵۲۶ هزار و ۲۳ نفر رسید.

وی افزود: متأسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۸۳ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۵۹ هزار و ۲۸ نفر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی وزارت بهداشت اظهار کرد: بر اساس آخرین تحلیل‌ها، در حال حاضر ۹ شهرستان در وضعیت قرمز، ۳۹ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۲۲۸ شهرستان در وضعیت زرد و ۱۷۲ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

لاری تاکید کرد: در حال حاضر شهرهای آبادان، اهواز، بندر ماهشهر، دزفول، دشت آزادگان، شادگان، شوشتر، کارون و هویزه در وضعیت قرمز قرار دارند.

 سعید نمکی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اخبار شیوع کرونای متاسیون یافته انگلیس در برخی از شهرها را جزو سخت‌ترین و تلخ‌ترین روزهای دوران وزارت خود خواند و گفت: فرآیندی را که با ویروس قبلی دو هفته‌ای طی می‌کردیم، در این ویروس ظرف ۷۲ ساعت روبرو خواهید شد، لذا ضروری است این شعله‌ها را مهار کنید و نگذارید به پیک برسد و جنگل آتش بگیرد.

نمکی عنوان کرد: من به همه اعلام خطر می‌کنم که با این ویروس نباید با سهل‌انگاری مبارزه کرد، زیرا نوع شیوع این ویروس جهش یافته و خیلی خطرناک است، لذا بدانید امروز بیشتر از این تعداد ۷ مورد شناسایی شده گرفتار این ویروس شده‌اند.

علیرضا زالی، رئیس ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران گفت: تهران سطح بالایی از ترددهای درون شهری، برون شهری و برون مرزی را دارد که این موضوع باید مورد توجه قرار گیرد. در هفته گذشته 30 درصد خودروهای سطح کشور که تردد بین شهری داشتند با پلاک تهران بوده است. لذا مسئله چرخش ویروس در تهران بالقوه موضوع بسیار خطرناکی است.

وی ادامه داد: در مجموع 23 درصد رشد در بخش مراجعین سرپایی داشته‌ایم... اتفاق استان خوزستان می تواند سرآغازی برای سایر استان ها و تهران باشد. در اکثر استان‌ها از الگوی نسبتا همگنی در فراگیری برخوردار هستیم و تنها زمان آن متفاوت است.

بیشتر بخوانید:

قربانیان کرونا در ایران از مرز ۵۹ هزار نفر فراتر رفت

ویروس انگلیسی، هدیه یک سالگی کرونا/ چاره کرونای جهش یافته چیست؟

مینو محرز: واکسن ایرانی کرونا روی ویروس انگلیسی موثر بوده/ به زودی پیک بیماری در تهران آغاز می‌شود

ایران در آستانه ورود به موج چهارم کرونا

***

هرکشوری مدعی است در جریان کرونا به اندازه ایران به زندانیانش مرخصی داده است، اعلام کند

آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس قوه قضاییه در جلسه شورای عالی قوه قضاییه با اشاره به آمار بسیار بالای مرخصی زندانیان کشورمان در دوران شیوع کرونا گفت: هرکشوری مدعی است در جریان کرونا به اندازه جمهوری اسلامی ایران به زندانیانش مرخصی داده و به اندازه ما نسبت به زندانیان با رافت و مهربانی برخورد کرده است، اعلام کند.

رئیس دستگاه قضا تصریح کرد: ما آمادگی داریم درب‌های زندان هایمان را برای دیدن هر کشوری در عالم که بخواهد درون آن‌ها را ببیند باز کنیم مشروط بر اینکه اجازه دیدن هر زندانی در هر کشوری که ما هم اراده کردیم، داده شود؛ اگر این اتفاق بیفتد مشخص خواهد شد که کجا به حقوق بشر توجه شده و در کجا این حقوق نادیده گرفته می‌شود.

بیشتر بخوانید:

رئیس قوه قضاییه: آماده‌ایم در زندان‌ها را باز کنیم

***

تضعیف نهاد ریاست جمهوری منجر به کاهش مشارکت می‌شود

جمال عرف، معاون سیاسی وزارت کشور، تضعیف نهاد ریاست جمهوری را منجر به کاهش مشارکت در انتخابات عنوان کرد و گفت: شورای تامین استان اصفهان پیگیر شناسایی عوامل توهین کننده به رییس جمهوری در راهپیمایی ۲۲ بهمن است.

جمال عرف گفت: وقتی به رییس‌جمهوری قانونی و مستقر کشور توهین می‌کنیم در چشم مردم این موضوع در همین حد متوقف نمی‌شود بلکه آن نهاد یعنی ریاست جمهوری ضعیف می‌شود. تضعیف نهاد ریاست جمهوری، تضعیف مشارکت را به همراه خواهد داشت.

معاون وزارت کشور افزود: قبل از  انتخابات مجلس یازدهم، حملات گسترده‌ای به مجلس می‌شد و مردم گفتند وقتی مجلس این است که می‌گویند، چرا رای بدهیم؟ یکی از دلایل کاهش مشارکت مردم در انتخابات مجلس یازدهم، ضعیف کردن این نهاد بود و فردا درباره انتخابات ریاست جمهوری همین داستان تکرار خواهد شد.

عرف همچنین درباره تجمع در یکی از میدان‌های نارمک در روز ۲۲ بهمن گفت: رییس جمهوری سابق نامه‌ای نوشت که ظاهرا در آن نامه اطلاعات دقیقی به او داده نشده بود. او ادعا کرد ستادی در وزارت کشور تشکیل شده که با دوربین و دیگر اقدامات، مانع تجمع [هوادارن او در روز بیست و دوم بهمن] شده است. چنین چیزی وجود خارجی ندارد چون وظیفه وزارت کشور رفتن به فلان خیابان، محل و فلان تجمع نیست بلکه وزارت کشور وظیفه‌اش را از طریق استانداری‌ها و فرمانداری‌ها اعمال می‌کند.

عرف ادامه داد:‌ وزارت کشور در پاسخ به این نامه تاکید کرد که این امر صحت ندارد. از طرفی دیگر مردم در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در آن روز دنبال یک حرکت انسجامی و وحدت بودند؛ ‌ اینکه جمعی با هدف دیگری آمده بودند اساسا با هدف اصلی حرکت مردم همخوانی نداشت.

***

شکل گیری سازوکارهای حزبی اصولگرایان

سید کمال‌الدین سجادی، سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفتگو با ‏مهر با اشاره به اینکه هر کدام از احزاب داخل شورای وحدت، یک ‏نماینده برای حضور در شورا معرفی ‏کرده‌اند، گفت: از جبهه پیروان خط امام و ‏رهبری، «اسدالله بادامچیان» و «محمد رضا باهنر» ‏برای حضور در شورا انتخاب و مطرح ‏شدند.‏

وی همچنین از وجود دو هیئت اجرایی در خصوص انتخابات ریاست جهوری و ‏شوراهای ‏‏شهر خبر داد و افزود: رئیس هیئت اجرایی انتخابات ‏ریاست جمهوری ‏و ‏‏سخنگوی شورای وحدت، «منوچهر متکی» است و‏ حجت‌الاسلام  «موسی پور» نیز، ‏به عنوان رئیس هیئت ‏اجرایی انتخابات شورای شهر انتخاب شد.‏

دبیر کل جامعه اسلامی کارمندان اظهار داشت: در هیئت اجرایی انتخابات ریاست ‏جمهوری ۱۴۰۰ شورای وحدت، کمیته‌های مختلفی مانند اقشار، کارگران، ‏فرهنگیان، پزشکیان و .. تشکیل شده است که بنده، مسئول کمیته کارمندان این هیئت  هستیم.‏

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری با اشاره به اینکه اکثریت احزاب عضو جبهه پیروان خط امام، ذیل شورای ‏وحدت همکاری دارند، گفت: از بین حدود ۱۷ الی ۱۸ حزبی که در جبهه پیروان ‏خط امام هستند، اکثرا ذیل شورای وحدت فعالیت دارند؛ اما برخی هم هستند که ‏ذیل شورای ائتلاف همکاری دارند که اکنون به طور دقیق اطلاعی از آنها ندارم.‏

***

تناقض‌های مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام(ره)

فارس نوشت: این روزها فعالیت مؤسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام خمینی(ره) شدّت پیدا کرده است.

چند ساعتی از جشن باشکوه پیروزی انقلاب سپری نشده بود که مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام در بیانیه‌ای، آنچه حذف نام امام خمینی(ه) از بیانیه پایانی راهپیمایی ۲۲ بهمن نامیده بود را محکوم کرد.

واکنش سریع مؤسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام از آنجایی غیر منتظره بود که این مؤسسه در مقاطعی از جمله فتنه ۸۸ و اهانت‌های مدعیان اصلاحات به حضرت امام عمدتاً یا سکوت پیشه می‌کرد یا با فاصله قابل توجه موضع‌گیری می‌کرد. 

امّا ابهام ماجرا از آنجایی بیشتر شد که مخاطبان بیانیه مؤسسه تنظیم نشر آثار حضرت امام خمینی(ره) با مراجعه به بیانیه پایانی راهپیمایی ۲۲ بهمن، تصریح به عنوان «بنیانگذار نستوه انقلاب» را به وضوح می‌دیدند.

گذشته از اینکه معلوم نیست ادعای غیر واقعی حذف نام امام(ره) با اهداف انتخاباتی مطرح می‌شود یا دلیل دیگری دارد، مرور عملکرد مؤسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام خمینی(ره) در قبال حراست از نام و اندیشه بنیانگذار انقلاب نشان می‌دهد که نه ‌تنها این حساسیّت در مقاطع مختلفی دیده نشده، بلکه هزینه‌تراشی‌هایی نیز برای نام امام راحل صورت گرفته است.

ساخت مقبره و بارگاه اَشرافی برای امامی که به «امام کوخ‌نشینان» معروف است، نه‌تنها بهت و حیرت مردم و دلبستگان به معمار کبیر انقلاب را برانگیخت بلکه خوراک رسانه‌های معاند را نیز فراهم کرد.

خبرگزاری دویچه وله در واکنش به طرح توسعه حرم امام خمینی(ره) آن را گران قیمت‌ترین مقبره دنیا می‌نامد و با کنایه به سخنان بنیانگذار انقلاب، سعی می‌کند تا تناقض را به مخاطب خود القا کند...

رفتارهای متفاوت و متناقض مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) در مقاطع مختلف، باعث شده تا باورپذیریِ حساسیت شدید مسئولان این مؤسسه به عدم قید کلمه امام خمینی(ره) در یک بیانیه دشوار شود.

***

ظریف در نظرسنجی‌ها از حسن خمینی هم عقب افتاد

جهان نیوز نوشت: یک نظرسنجی صورت گرفته نشان می دهد که آرای حسن خمینی از محمد جواد ظریف نیز امکان پیشی گرفتن دارد! نتایج نظرسنجی ذیل بر اساس جواب های، پاسخ گویان بالقوه است. پاسخگویان بالقوه عبارتند از افرادی که احتمال دارد در انتخابات شرکت کنند ( شامل افرادی که گفته اند؛ حتما در انتخابات شرکت می کنم، احتمالا شرکت می کنم، احتمالا شرکت نمی کنم و هنوز تصمیم نگرفته ام) از میان پاسخگویان بالقوه شرکت کننده در انتخابات 25.2 درصد به «ابراهیم رئیسی 10.3 درصد به «محمدباقر قالیباف»، 5.4 درصد به «سیدحسن خمینی» و 5 درصد به «محمدجواد ظریف» رای خواهند داد. لازم به ذکر در تمامی نظرسنجی سابق ظریف بالاتر از سیدحسن خمینی بوده است.

بر اساس این نظرسنجی همچنین بقیه کاندیداهای احتمالی نیز رای آنها به شرح ذیل است:
سعید جلیلی( 2 درصد)، محسن هاشمی رفسنجانی( 1.9) محسن رضایی (1.5 درصد)، سعید نمکی (1.1) ، اسحاق جهانگیری( 1 درصد) ، محمدرضا عارف(0.9)، علی لاریجانی(0.9)، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی(0.9)، سعید محمد(0.8)، مسعود پزشکیان(0.8)، علی نیکزاد(0.6)، حسین دهقان(0.4)، عزت الله ضرغامی(0.3)، صادق خرازی(0.1)، هنوز تصمیم نگرفته ام(13.7)، سایر(0.9)، هیچکدام(4.7)

این سایت در خبری دیگر نوشت: برخی از هواداران محمود احمدی نژاد طی روزهای گذشته تلاش ویژه ای را آغاز کرده اند که با موج سازی تبلیغاتی حضور مجدد رئیس دولت نهم و دهم در انتخابات ریاست جمهوری را فرآهم کنند. یکی از راهبردهای اصلی این جریان نیز این بوده که زمینه سفر گروه هایی از جوانان شهرستان ها و استان ها به تهران و دیدار و گفت وگوی وی با آنان فراهم شود و بدین ترتیب وانمود کنند که کل کشور و شهرستان ها درخواست حضور محود احمدی نژاد را در انتخابات داشته و نهایتا شورای نگهبان ناچارا وی را تایید صلاحیت کند! در این میان در روز بیست دو بهمن حضور مردم در نزدیکی خانه احمدی نژاد و درخواست دعوت مردمی از او  با استقبال بسیار اندکی رو به رو شد. جمعیت اندک جمع شده در بیست دو بهمن سبب شده که فعالین سیاسی این روز را به عنوان شکست اولیه سناریو انتخاباتی محمود احمدی نژاد معرفی کنند.

***

نهاد انتخاباتی جدید اصلاح‌طلبان رسماً آغاز به کار کرد

تسنیم نوشت: نهاد انتخاباتی جدید اصلاح‌طلبان پس از کش‌و‌قوس‌های حدوداً دوماهه، روز گذشته با حضور 46 عضو حقیقی و حقوقی آن در حسینیه جماران آغاز به کار کرد. اولین دستور کار این نهاد تازه‌تأسیس  انتخاب هیئت رئیسه سنی شامل بهزاد نبوی، حسین کمالی، آذر منصوری و عابدی به‌عنوان هیئت رئیسه موقت بود، همچنین مقرر شد که کمیته‌ای 5نفره ظرف 72 ساعت آینده آیین‌نامه انتخاب هیئت رئیسه دائم  را تدوین کنند.

ایده تأسیس نهادی انتخاباتی از سوی اصلاح‌طلبان مدتی پس از انحلال شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان در پی شکست در انتخابات مجلس یازدهم شکل گرفت. حسین کمالی با اشاره به تفاوت‌هایی که این نهاد انتخاباتی جدید با شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان دارد، گفته بود: «ایرادی که به شورای سیاست‌گذاری گرفته می‌شد این بود که اشخاص حقیقی همانند اشخاص حقوقی که نمایندگان احزاب بودند، حق رأی داشتند در حالی که در نهاد انتخاباتی جدید  چهره‌های حقیقی در نقش مشاور هستند».

علاوه بر این شاید یکی دیگر از تفاوت‌های بارز تشکیلات جدید انتخاباتی اصلاح‌طلبان با نسخه قبلی حذف محمدرضا عارف باشد که در هر سه دوره فعالیت شورای سیاست‌گذاری ریاست این شورا را به‌عهده داشت.

 باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: چه کسی باور می‌کرد شخصیتی که یک روز معاون اول رئیس دولت اصلاحات بود، ریاست فراکسیون امید در مجلس دهم و ریاست مهم‌ترین نهاد تصمیم‌گیر اصلاح طلبان یعنی شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح طلبان را برعهده داشت حالا از حضور در مهم‌ترین نهاد تصمیم ساز اصلاح طلبان برای انتخابات سیزدهم ریاست جمهوری حذف شود؟

علی محمد نمازی، عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی گفت: ظاهرا عارف مصمم به نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری است و از سویی هم پیش بینی می‌کند که احتمالا مورد اجماع قرار نگرفته و نتواند نامزد نهایی این جریان باشد، از همین رو راه خود را جدا کرده تا ملزم به رعایت الزامات نهاد اجماع ساز نباشد. اگر محمدرضا عارف بخواهد به انتخابات بیاید نمی‌تواند ادعا کند که به نمایندگی جریان اصلاحات وارد شده و صرفا شاید برخی احزاب بتوانند از او حمایت کنند؛ اما روندی که الان در حال طی شدن است نشان می دهد که هیچ یک از احزاب اصلاح طلب از او حمایت نخواهند کرد.

***

شایسته نیست کار‌های مجلس اَنگ انتخاباتی بخورد

نامه نیوز نوشت: انتخابات ریاست جمهوری سال 1400 برای هر دو جناح اهمیت دارد و آنها برای توفیق در این رقابت می خواهند همه ظرفیت های خودشان را فعال کنند اما در این بین جمعی از نمایندگان می خواهند در نامه ای رسمی از یک چهره اصولگرا برای نامزدی در انتخابات دعوت کنند؛ این اقدام با واکنش تحلیلگران و فعالان سیاسی همراه شد و آنها معتقدند «نامه یادشده بُعد نظارتی مجلس را تضعیف می کند».

عباس سلیمی نمین درباره نامه حمایت جمعی از نمایندگان برای نامزدی برخی چهره ها در انتخابات ریاست جمهوری سال 1400 گفت: این مسئله یک علقه گروهی ایجاد می کند که بعدها دست نمایندگان را در حوزه نظارت می بندد چون هر نقدی کنند پاسخ می شنوند «خودتان این رئیس جمهور را آوردید، پس چه می گویید؟»

***

ترمز کشورداری تخیلی را نکشید به جهنم می‌رویم

سعید حجاریان، تئوریسین جریان اصلاحات در یادداشتی در روزنامه اعتماد نوشت: مواجهه پرشمار با این وعده‌های یوتوپیک و آزمون آن‌ها از سوی مردم، باعث شده است که یوتوپیاهراسی بر مردم عارض شود و آن‌ها از وعده‌ها هراسناک‌ شوند؛ به‌نحوی که هر خبر خوش عمومی یا هر وعده تلویزیونی آغازگر نگرانی و هراس جامعه می‌شود و مردم، مدینه ضاله را پیش چشم می‌بینند یا در ذهن تخیل می‌کنند.

می‌خواهم نتیجه بگیرم، فارغ از آنکه انتخابات سال ۱۴۰۰ معنادار/فاقد معنا باشد یا اساساً کاندیدایی از سوی اصلاح‌طلبان پیشرو معرفی شود یا خیر، باید شعارها و برنامه‌های تمامی کاندیداها را براساس دو شاخص امکان‌پذیری و عقلانی بودن به تیغ نقد سپرد و سریعاً از مدت تحقق وعده‌ها، امکانات، چگونگی تأمین مالی و همچنین رهیافت سیاسی داخلی و خارجی آن پرسش کرد... بنابراین باید در آینده نزدیک ترمز کشورداری تخیلی را کشید!

***

انتقاد آیت‌الله مکارم از بخش خبری ۲۰:۳۰ و صداوسیما

آیت الله ناصر مکارم شیرازی در دیدار رئیس سازمان صداوسیما گفت: احساس می‌شود امروز صدا و سیما دچار نوعی تناقض است، زیرا بودجه اش را از دولت می‌گیرد و به همین دلیل نمی‌تواند بسیاری از مسائل را مطرح کند این در حالی است که مردم دلشان می‌خواهد واقعیت ها را از صدا و سیما بشنوند، ‌ای کاش تدبیری اندیشیده شود که استقلال صدا و سیما حفظ شده تا مسائل را کاملا به صورت بی طرف بیان کند.

این مرجع تقلید به کاهش انتقادات از مسئولان در بخش خبری بیست و سی اشاره و تصریح کردند: احساس می‌کنم 20:30، بیست و سی سابق نیست و آنهم احتمالا به خاطر عکس العمل‌ها و فشارها است که نباید باشد، چون مردم حق دارند واقعیات و انتقادات به حق از مسئولان را در رسانه ملی ببینند و بشنوند.

بیشتر بخوانید:

انتقاد آیت‌الله مکارم شیرازی از فشارها به خبر ۲۰:۳۰

***

نمایندگان مستند ارائه کنند که هیئت رئیسه درگیر انتخابات ریاست جمهوری است

امیر حسین قاضی زاده هاشمی، نایب رئیس مجلس در گفت و گو با برنا در رابطه با انتقاد برخی از نمایندگان به عملکرد هیئت رئیسه مبنی بر اینکه اعضای هیئت رئیسه بیشتر درگیر انتخابات 1400 هستند، گفت: همانطور که ملت بزرگ ایران حق انتقاد دارند، نمایندگان مجلس هم دارای چنین حقی هستند. اینکه افراد درگیر  کارهای انتخاباتی هستند یا خیر باید برای چنین اظهارنظری مستندات ارائه کنند و شاهد بیاورند اگر شواهدی دارند که کسی چنین رفتاری داشته اند را ارئه دهند. 

***

اگر با مشارکت گسترده فردی مثل حسن روحانی رای آورد چه باید کرد؟

فارس نوشت: این روزها مساله کارآمدی به عنوان یکی از مطالبات جدی مردم مورد توجه قرار گرفته است. وضعیت نابسامان اقتصادی و مدیریتی در سیستمهای اجرایی کشور مورد نقد جدی است...

با این فرض محتمل که دشمن بیرونی، رسانه های ضدانقلاب و دنباله های داخلی آنها نیز وظیفه حداکثری خود در انحراف افکار عمومی را همچون همیشه انجام خواهند داد، آنچه که از مبانی انقلاب و منویات رهبر معظم انقلاب فهم می شود اینست که اگر جریان انقلابی همچون برخی دوره ها نتواند به هر دلیلی در مواجهه اخلاقی و مستدل با رقیبش مردم را همراه کند، بهتر است در دوگانه کاذب کارآمدی و مشارکت، سمت مشارکت بایستد. چرا که در این صورت ممکن است با رشد و تجربه عموم مردم حاصل از آزمون و خطا و شناخت مجهولات در آینده، پیشرفت کشور ولو با تاخیر چند ساله اتفاق بیفتد اما قطعا با حضور حداقلی مردم چنین هدفی محقق نخواهد شد یا چندان موثر واقع نمی شود.

شاید این تعبیر دقیق تر باشد که دوگانه کارآمدی - مشارکت اساسا گزاره غلطیست. راه کآرامدی از مسیر مشارکت (هوشمندانه) می‌گذرد اما اگر به هر دلیلی این هوشمندی در مقطعی انجام نشد همه نیروهای انقلاب باید سمت مشارکت بایستند ولو به قیمت انتخاب فرد و دولتی مثل دولت مستقر!

بیشتر بخوانید:

بیشتر بخوانید: کارآمدی یا مشارکت؛ کدامیک مهم تر است؟

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۲۴۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضبط مناظره‌های انتخاباتی در صدا و سیمای اصفهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛  مدیرکل صداوسیمای استان اصفهان با اشاره به اینکه مرحله دوم انتخابات درحوزه انتخابیه سمیرم ولنجان برگزار می‌شود گفت: دراین مرحله تدبیر سازمان صدا وسیما براین است که برای هرحوزه انتخابیه سه مناظره ۶۰ دقیقه‌ای ضبط شود.
یوسف افشار نیا افزود: سوالات مربوط به مناظره‌ها تلفیقی از حوزه انتخابیه، استان ومسائل کلان کشور است و به صورت یکسان ازهمه نامزد‌ها پرسیده می‌شود.
وی اضافه کرد: علاوه بر مناظره‌ها یک برنامه ۲۰ دقیقه‌ای تبلیغاتی نیز برای هرکدام ازنامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات ضبط می‌شود که در زمان قانونی تبلیغات از صداوسیما پخش خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


مدیر کل صداوسیمای استان اصفهان گفت:در دور دوم انتخابات شبکه تلویزیونی محلی وجود ندارد و برنامه‌های تبلیغاتی ومناظره‌ها ازشبکه استانی رادیو وتلویزیون پخش می‌شود.
علی معصوم زاده تهیه کننده برنامه مناظره‌ها هم با اشاره به اینکه ۱۰۰ نفر از نیرو‌های صداوسیما استان درامر تهیه مناظره‌ها فعالیت دارند گفت:در دور اول انتخابات ۶۰ برنامه تبلیغاتی برای نامزد‌ها ضبط شد وبه مدت ۶۲۰۰ دقیقه از شبکه محلی پخش شد.

دیگر خبرها

  • پرواز بودجه نهاد ریاست‌جمهوری در دولت رئیسی؛ افزایش ۸۶ درصدی کجا صرف می‌شود؟
  • ضبط مناظره‌های انتخاباتی در صدا و سیمای اصفهان
  • زمان اعلام لیست انتخاباتی شانا برای دور دوم انتخابات مجلس
  • ۵ رقیب قالیباف در کرسی ریاست مجلس /تندروها به صف شدند /وزیر احمدی نژاد هم هست
  • افشاگری روح الامینی درباره اشتباه انتخاباتی شانا در انتخابات ۱۱ اسفند /شهادت می دهم یزدی خواه به لیست ائتلاف تعهد داده بود
  • واکنش وزارت خارجه به اعمال تحریم برخی از کشورهای غربی علیه نیروهای مسلح ایران
  • احمدی نژاد می‌گفت مشکل ما خود رهبری است!
  • از «مصطفی سعیدی سیرائی» چه می‌دانیم؟مدیری اجرایی با سوابق شهرداری
  • پنج سناریوی عجیب انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا
  • رئیسی روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت