Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، مهدی زاده معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با بیان اینکه در شبانه روز گذشته ۱۳۲ آزمایش کرونا در استان انجام شده است، گفت: از این تعداد ۲۸ آزمایش، مثبت قطعی اعلام شد که ۳ نفر در بیمارستان‌ها بستری اند و ۲۵ نفر نیز نمونه گیری سرپایی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: تعداد فوتی‌های کرونا در استان نیز با ثبت یک فوت جدید در شبانه روز گذشته به ۷۵۲ مورد رسید.

بیشتر بخوانید

موردی از کرونای انگلیسی در خراسان جنوبی مشاهده نشده است

مهدی زاده با بیان اینکه هم اکنون ۱۲۶ بیمار با علائم حاد تنفسی در بیمارستان‌های استان بستری اند، تصریح کرد: از این تعداد ۳۲ نفر مبتلای قطعی بیماری کرونا هستند که ۸ نفرشان در بخش مراقبت‌های ویژه بستری اند و ۲ نفر از آن‌ها حالشان وخیم است.

انتهای پیام/ ر ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آزمایش کرونا بیمارستان بیمار کرونایی علائم تنفسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۲۴۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح های بهداشت ودرمان خراسان شمالی افتتاح و کلنگ زنی می شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ این طرح‌ها شامل مرکز دیالیز فاروج، بخش ویژه بیمارستان امام خمینی شیروان و مرکز درمانی، خوابگاه دانشجویی و مرکز آموزشی ودر مانی بیمارستان خاتم الانبیای این شهرستان با ۴۵۰۰ متر مربع مساحت است.
سپس در بجنورد، طرح‌های ام آر آی، دستگاه سی تی اسکن و آنژیوگرافی بیمارستان امام حسن، بیمارستان مادر و کودک، چهار همراه سرای بیمارستان امام علی و همچنین رادیولوژی دیجیتال بیمارستان امام علی با حضور معاونان وزیر بهداشت، افتتاح خواهد شد.

دیگر خبرها

  • وال استریت ژورنال: شمار کشته‌ها در غزه از دست مقامات در رفته است
  • بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی ارائه شد
  • قطعی: بارسلونا پایان فصل در کره جنوبی
  • استطاعت جسمی ۸۳ هزار زائر حج تمتع ۱۴۰۳ نهایی شد
  • ادامه ناپایداری‌های جوی تا فردا در خراسان جنوبی
  • افزایش مسمومیت با قارچ‌ های سمی؛ ۱۴ نفر بستری شدند
  • اهدای خون در خراسان رضوی هفت درصد رشد کرد
  • بازیگر کلیدی سریال نون خ از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد
  • رشد هفت درصدی اهدای خون در خراسان رضوی
  • طرح های بهداشت ودرمان خراسان شمالی افتتاح و کلنگ زنی می شود