Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@13:36:58 GMT

وزیر تعاون به سوال ۲۰ نفر از نمایندگان مجلس پاسخ داد

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۲۴۱۵۴

وزیر تعاون به سوال ۲۰ نفر از نمایندگان مجلس پاسخ داد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خانه ملت، علی بابایی کارنامی در بیان دستورکار نشست امروز (دوشنبه ۲۷ بهمن ماه) کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، گفت: در این نشست وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به سوال ۲۰ نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی پاسخ داد.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: این نمایندگان اعلام رضایت خود از پاسخ وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی را منوط به انجام اقداماتی که متعهد شد یا ارائه مستندات از آنچه بیان کرده بود، کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، تصریح کرد: سوال این نمایندگان پیرامون موضوعاتی از جمله همسان‌سازی حقوق بازنشستگان، نحوه واگذاری سهام شرکت شستا به مجموعه بورس، بخش تعاون، بیمه درمانی کارگران، نحوه سرمایه‌گذاری صندوق‌های بازنشستگی، اتخاذ تصمیمات در شورای عالی کار در خصوص تعیین دستمزد کارگران، شیوه تعیین حداقل حقوق برای کارگران، معضل بیکاری در کشور، برنامه‌های این وزارتخانه برای اشتغالزایی، حمایت از مشاغل آسیب‌دیده از کرونا، عدم پرداخت معوقات حقوق کارگران هپکو، توسعه زیرساخت خدمات رفاهی در درمان‌های مستقیم توسط سازمان تامین اجتماعی و نحوه پرداخت حقوق بازنشستگان بود.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به مهمانان حاضر در این نشست، یادآور شد: در این نشست وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و معاونانش و جمعی از مدیران زیرمجموعه این وزارتخانه اعم از تامین اجتماعی، صندوق بازنشستگی، شستا، مدیرعامل دخانیات، مدیرعامل صندوق فولاد و مدیرعامل بانک رفاه حضور داشتند.

کد خبر 5147944 جواد بخشی الموتی

منبع: مهر

کلیدواژه: مجلس یازدهم سازمان تامین اجتماعی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی شورای عالی کار دخانیات علی بابایی کارنامی مجلس شورای اسلامی صحن مجلس حجت الاسلام حسن روحانی برجام مجمع تشخیص مصلحت نظام ایالات متحده امریکا عبدالرضا رحمانی فضلی هیئت دولت ستاد انتخابات کشور روسیه محمد باقر قالیباف محسن رضایی مقام معظم رهبری مجلس شورای اسلامی وزیر تعاون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۲۴۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعاونی‌های صید و صیادی در سیستان و بلوچستان احیا می‌شوند

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سیستان و بلوچستان گفت: تعاونی‌های صید و صیادی در سیستان و بلوچستان احیا می‌شوند - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، خلیل احمد سلامی صبح امروز در نشست با مدیرکل شیلات استان تعاونی‌ها را یکی از ارکان اصلی مشارکت مردم در تولید و اقتصاد بیان کرد و اظهار داشت: با توجه به مزیت‌های سیستان و بلوچستان در بخش شیلات، احیای تعاونی های صید و صیادی می تواند باعث اشتغال‌زایی و رونق کسب و کار در منطقه شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: برای تحقق شعار سال باید از توانمندی اقشار مختلف مردم به‌ ویژه بخش تعاون استفاده کرد، چرا که دستیابی به توسعه بدون مشارکت عمومی مردم امکان پذیر نخواهد بود.

وی افزود: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به علت وظایفی که عهده دار است و خدمات گسترده ای که به مردم می‌دهد، نقش مهم و محوری در تحقق شعار "جهش تولید با مشارکت مردم" دارد .

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان به اهمیت "اقتصاد دریا محور" اشاره کرد و گفت: ظرفیت‌های خدادادی بکر در سواحل مکران و موقعیت جغرافیایی ارزشمند این منطقه، شرایط را برای رشد اقتصادی، بهبود وضعیت معیشت و ایجاد اشتغال تسهیل کرده است. 

سلامی ادامه داد: مجموعه دستگاه‌های وابسته به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان برای کمک به فعالان اقتصادی و کارآفرینانی که در نقاط مختلف سیستان و بلوچستان بدنبال توسعه و اشتغال‌زایی باشند، پای کار هستند و از آنها حمایت می‌کنند. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خبر مهم از قانون کار و قرارداد کارگران/ وزیر کار: اصلاح قانون کار و دائمی شدن قرارداد کارگران در نوبت رسیدگی هیات دولت است
  • برای حل مشکلات تعاونی های مسکن چابهار عزم جدی وجود دارد
  • تعاونی‌های صید و صیادی در سیستان و بلوچستان احیا می‌شوند
  • عضویت ۹۶ هزار نفر در جامعه کارگری و کارفرمایی آذربایجان غربی
  • چه خدماتی به کارگران نخبه ارائه خواهد شد؟
  • پایان دوره آموزشی نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم پس از 21 نشست تخصصی
  • پایان نشست‌های آموزشی منتخبان مجلس دوازدهم
  • پیشنهاد اصلاح موادی از قانون کار برای حمایت از کارگران
  • امیرعبداللهیان: عملیات وعده صادق موجب همبستگی ایرانیان داخل و خارج شد
  • کاهش ۹ درصدی حوادث ناشی از کار در کشور