Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، اخیراً سارقان موتورسیکلت برای سرقت و لو نرفتن خود به شیوه جدیدی روی آورده‌اند.

یکی از شهروندان که موتورسیکلت وی روز یکشنبه هفته جاری به این شیوه توسط سارقان به سرقت رفته است، در تشریح جزئیات سرقت گفت: حدود ساعت ۱۴ روز گذشته (۲۶ بهمن) با موتورسیکلت برای انجام کاری به یک پاساژ در خیابان حافظ، تقاطع خیابان حافظ و جمهوری مراجعه کردم، موتورسیکلت را در خیابان پارک کردم و موتورسیکلت را نیز قفل کردم و داخل پاساژ رفتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بعد از حدود یک ساعت، به خیابان آمدم تا سَری به موتورم بزنم که موتور سرجایش بود، مجدداً به داخل پاساژ رفتم و یک ساعت بعد پس از اتمام کار از پاساژ خارج و متوجه شدم موتورسیکلتم سر جایش نیست! بعد از کمی پرس‌وجو از مغازه‌داران فهمیدم مردی که کلاه‌کاسکت بر سر داشته، موتورسیکلت را به‌روش عجیب و جدید سرقت کرده است.

این مالباخته ادامه داد: مغازه‌داران گفتند که سارق همراه با یک بچه کنار موتورسیکلت من، شروع به کتک زدن آن کودک کرده است و زمانی که از وی خواستند بچه را کتک نزند، گفته است که "سوئیچ موتورسیکلت و قفل آن در دست کودک بوده است و اکنون آن بچه سوئیچ‌ها را گم کرده است" و به همین دلیل او را کتک می‌زند.

وی افزود: در نهایت تعدادی از مردم و کسبه، گول حرف‌های سارق را خورده و موتورسیکلت را از جا بلند کرده و به پشت یک وانت که داخل کوچه پارک بود، انتقال داده بودند! سرانجام سارق نیز با آن وانت از محل متواری شده بود البته پس از پرس‌وجو و تحقیق بیشتر متوجه شدم که جدیداً سارقان به این ترفند روی آورده و سرقت‌های دیگری را نیز به همین شیوه و شگرد انجام داده‌اند!

گفتنی است که پرونده این سرقت، کشف موتورسیکلت مسروقه، شناسایی و بازداشت سارقان توسط مأموران کلانتری ۱۲۹ جامی در حال رسیدگی و اقدامات انتظامی در حال انجام است.

منبع:تسنیم

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سرقت موتور سیکلت سرقت اخبار حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۲۴۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند پنجه طلا در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، سرهنگ علی اسدبگی گفت: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت منزل در نقاط مختلف شهر همدان رسیدگی به این موضوع در دستور کار دایره مبارزه با سرقت قرار گرفت.

او گفت: بررسی‌های اولیه گویای این بود که سارقان به تخریب توپی قفل در و دیگر شیوه‌ها وارد منزل مالباختگان شده و وجه نقد، زیورآلات، تلویزیون و دیگر اموال با ارزش را سرقت کردند.

رئیس پلیس آگاهی همدان افزود: متهمان هنگام ورود به یکی از منازل با صاحبخانه مواجه شده که درگیری بین آنها رخ می‌دهد.

سرهنگ اسدبگی افزود: صاحبخانه در این درگیری مجروح شد و سارقان پول و دیگر اموال باارزش او را به سرقت بردند.

او گفت: همکاری اطلاعاتی عوامل پلیس آگاهی و ماموران کلانتری ۱۳ منجر به شناسایی مخفیگاه سارقان شد.

اسدبگی گفت: سه نفر از سارقان در مخفیگاه و هنگام تردد در خیابان دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی همدان گفت: متهمان در بازجویی‌ها به سرقت از ۱۶ منزل مسکونی در نقاط مختلف شهر همدان اعتراف کردند.

سرهنگ اسدبگی برای پیشگیری از سرقت به شهروندان توصیه کرد: منزل خود را به دوربین، دزدگیر، در ضد سرقت مجهز کرده تا زمینه ورود سارقان به منزل سلب شود.

دیگر خبرها

  • کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندر عباس
  • بازداشت پنج سارق حرفه ای در خرمشهر
  • دستگیری ۵ سارق در خرمشهر
  • دستگیری سارق احشام و کشف ۴۸ رأس دام سرقتی در اسدآباد
  • نصب پابند الکترونیک برپای ۳۰۰ سارق در غرب تهران
  • سارقان اماکن در دام پلیس لنگرود
  • دستگیری باند سارقان سیم و کابل‌های برق در اسلامیه
  • رصد لحظه‌ای سارقان سابقه دار در اتاق پایش
  • انهدام باند پنجه طلا در همدان
  • سارقان مسلح احشام در دام پلیس آبادان