Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@11:13:18 GMT

حمد بن جاسم از مخالفان آشتی دوحه و ریاض انتقاد کرد

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۲۴۵۶۱

حمد بن جاسم از مخالفان آشتی دوحه و ریاض انتقاد کرد

نخست‌وزیر و وزیر خارجه سابق قطر از طرف‌هایی که سعی در تخریب منافع کشورهای حوزه شورای همکاری خلیج فارس و نابودی توافقات حاصل شده بین دوحه و ریاض دارند، انتقاد کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت شبکه روسیا الیوم، حمد بن جاسم نخست‌وزیر و وزیر خارجه پیشین قطر در سلسله توییت‌هایی از مقاصد طرف‌هایی گله کرد که برای طولانی کردن بحران کشورهای شورای همکاری خلیج فارس تلاش می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: به رغم بیانیه العلا و بشارت همه به آغاز دوره جدید بین کشورهای شورای همکاری خلیج فارس و مصر ما همچنان می‌بینیم و می‌شنویم برخی بر طبل‌های اقدامات تحریک‌آمیز و بیانیه‌های بی‌ارزش مملو از مسائل منفی و تحریک‌آمیز می‌کوبند.

او اضافه کرد: می‌دانیم کسانی که معروف به مگس‌های الکترونیکی هستند تنها کارمندانی‌اند که آنچه به آنها دیکته می‌شود چه بد و چه خوب آن را می‌نویسند. ما همچنین می‌دانیم نویسندگان و خبرنگاران اجیر شده‌ای که اصل و اساسی ندارند تنها براساس خواسته‌های کسانی که به آنها پول می‌دهند، تغییر موضع می‌دهند.

او خاطرنشان کرد: ما می‌دانیم خبرنگاران و نویسندگان دیگری وارد این فاجعه نمی‌شوند و می‌دانیم در بین آنها افراد شجاعی هستند که با شجاعت و متانت اظهار نظر می‌کنند و در بین آنها کسانی هستند که از دیدگاه کشورشان بدون سقوط در پرتگاه دفاع می‌کنند.

وزیر خارجه پیشین قطر نوشت: اما از آنچه امروز متعجبم وزوزهای بی‌ارزشی است که شنیده هم نمی‌شوند، گویی صاحبانشان از بازگشت روابط با عربستان خشمگین هستند. من علت و هدف را می‌دانم اما سوال این است آیا از گذشته درس نگرفتند که از کمپین‌هایشان جز ناامیدی عایدشان نشد؟!

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آشتی عربستان با قطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۲۴۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان لیگ ستارگان قطر با قهرمانی السد

لیگ ستارگان قطر با قهرمانی تیم لژیونر ایرانی به پایان رسید. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، امشب (یکشنبه) و در هفته پایانی فصل جاری لیگ فوتبال ستارگان قطر تیم السد دوحه که محمدامین حزباوی را روی نیمکت داشت 4 بر صفر از الریان شکست خورد.

راجر گودس (15)، رودریگو مورنو (50) ،گابریل پریرا (89) و احمد الراوی (3+90) زننده 4 گل الریان بودند.

در دیگر بازی امشب نیز الشمال در غیاب امید ابراهیمی برابر الغرافه با گل دقیقه 3+45 یونس بلهندا یک بر صفر پیروز شد.

برتری شباب الاهلی در خانه العین

در جدول رده‌بندی 12 تیمی لیگ ستارگان قطر تیم السد دوحه با 49 امتیاز صدرنشین شد و به جام قهرمانی رسید. تیم‌های الریان (47 امتیاز) و الغرافه (44 امتیاز) رتبه‌های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند. الشمال هم با 25 امتیاز در جایگاه نهم جدول جای گرفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دیدار نمایندگان فتح و حماس در چین/ پیشرفت مذاکرات مثبت بود
  • تجمع حامیان و مخالفان قانون ماموران خارجی در تفلیس
  • توافق سازش عربستان با اسرائیل در نقاط پایانی خود قرار دارد
  • رسانه صهیونیست هدف اصلی سفر بلینکن به ریاض را فاش کرد
  • «حماس» باید در تشکیل کشور فلسطین مشارکت داشته باشد
  • تاکید وزیر خارجه عربستان بر لزوم برقراری آتش‌بس در غزه
  • دیدار وزیران خارجه عربستان و آمریکا در ریاض
  • بلینکن در ریاض ادعای ضدایرانی کرد
  • دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس خواهان آتش‌بس فوری و پایدار در غزه شد
  • پایان لیگ ستارگان قطر با قهرمانی السد