Web Analytics Made Easy - Statcounter

پوستر نخستین مسابقه حروف نگاری (تایپوگرافی) تحت عنوان «عطر بهاران» با حضور مسئولان فرهنگی هنری شهرستان آبادان رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، طی آئینی عصر امروز (دوشنبه 27 بهمن) پوستر نخستین مسابقه حروف نگاری (تایپو گرافی) تحت عنوان «عطر بهاران» با حضور مسئولین فرهنگی هنری شهرستان آبادان رونمایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این رویداد توسط آموزشگاه و مرکز مهارت آموزی نقطه با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبادان به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، با هدف پرداخت هنری به آرمان های انقلاب اسلامی و امام راحل در جهت اعتلای فرهنگ و هنر اسلامی، بهره‌ مندی از ظرفیت بصری و ویژگی‌های حروف‌ نگاری (تایپوگرافی) فارسی برگزار می شود.

 

«جمشید عبودزاده» در این آئین اظهار کرد: روش ارسال آثار و اطلاعات مربوط به این مسابقه طی فراخوانی در رسانه های معتبر و درگاه اداره کل فرهنگ و اراد اسلامی منطقه آزاد اروند منتشر شده است.

 

مدیر آموزشگاه و مرکز مهارت آموزی نقطه افزود: علاقه مندان می توانند آثار خود را به صورت فایل با پسوند JPG  و مد رنگ  RGB به نشانی آبادان اول پل کابلی امام رضا (ع) بسمت بلوارطیب آموزشگاه و مرکزمهارت آموزی نقطه به دبیرخانه ارسال کنند و یا جهت هماهنگی بیشتر با شماره 09306285701 تماس حاصل فرمایند.

 

وی تصریح کرد: همچنین انتخاب و داوری آثارمتعاقبا در سایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند به نشانی https://arvand.farhang.gov.ir اعلام خواهد شد.

 

پایان پیام/660

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان خوزستان منطقه آزاد اروند تایپوگرافی آبادان پوستر رونمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۲۴۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب رتبه برتر در حوزه های عمران، حقوقی و فرهنگی توسط منطقه آزاد اروند

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، در همایش ملی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور که با حضور «سید احسان خاندوزی» وزیر امور اقتصادی و دارایی، مدیران عامل، معاونین و مدیران این مناطق در مشهد برگزار شد، «اروند» توانست در حوزه های حقوقی، عمران و زیربنایی و فرهنگی عنوان برتر را کسب نماید.

دیگر خبرها

  • نوای موسیقی مقامی خراسان در سواحل خلیج فارس
  • سرمایه‌گذار برتر منطقه آزاد اروند تجلیل شد
  • ۵۰۰ اثر به جشنواره مد و لباس اروند راه یافتند
  • سفر به ۲ کشور منطقه در روزهای آینده / درباره «اقبال لاهوری» فیلم با کیفیت می‌سازیم
  • سفر به ۲ کشور منطقه در روزهای آینده / فیلم با کیفیت درباره «اقبال لاهوری» می‌سازیم
  • منطقه آزاد اروند و ارس بعنوان مناطق برتر انتخاب شدند
  • کسب رتبه برتر در حوزه های عمران، حقوقی و فرهنگی توسط منطقه آزاد اروند
  • راه اندازی بخش «آنژیوگرافی» برای نخستین بار در منطقه آزاد اروند
  • آغاز به کار ستاد برگزاری نخستین المپیاد هنر در مشهد
  • نخستین جشنواره فیلم دینی رضوان برگزار می‌شود