Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@03:30:55 GMT

دیدار مسئولان قلعه‌رئیسی با استاندار

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۲۴۸۳۳

دیدار مسئولان قلعه‌رئیسی با استاندار

به گزارش خبرگزاری فارس از چاروسا، در ادامه بررسی مشکلات منطقه چاروسا و شهر قلعه رئیسی در هفته های اخیر که از سوی امام جمعه، شورای شهر و شهردار قلعه رئیسی در تهران در ادارات و سازمان های مختلف پیگیری شد امروز با حضور در استانداری استان با استاندار استان دیدار و مشکلات این بخش را پیگیری و بررسی نمودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نشست امام جمعه، شورای شهر و شهردار قلعه رئیسی با استاندار استان، معاون عمرانی و مدیرکل امور شهری استانداری استان هم حضور داشتند مشکلات این بخش بررسی و بیان شدند.

حجت الاسلام صلواتی امام جمعه قلعه رئیسی در این نشست با تبریک آغاز ماه رجب با تقدیر از خدمات و عملکرد استاندار استان در زمینه بیماری کرونا خواستار حضور استاندار استان و مجموعه مدیران کل به منطقه چاروسا شد و عنوان کرد: تلاش و دغدغه استاندار استان قابل تقدیر است و این حساسیت و همکاری و تلاش کادر درمان و همکاری مردم و همه مسئوولین سبب شد تا استان از استان های موفق در زمینه بیماری کرونا باشد.

خطیب جمعه قلعه رئیسی به مشکلات بخش چاروسا اشاره و گازرسانی را از شاهکارهای دولت تدبیر و امید دانست و گفت: با وجود این که این نعمت باید زودتر به مردم می رسید اما دولت تدبیر و امید توانست این نعمت و خدمت را که از خدمات نظام و انقلاب می باشد را زودتر به مردم برساند اما مشکلاتی هم وجود دارد که چاله و چول های بود که در سطح شهر و روستاهای بخش به وجود آورد که نیازمند توجه بیشتر در این زمینه است که با تامین قیر رایگان این مشکلات بهتر برطرف شوند.

صلواتی کمبود اعتبار برای مکان های فرهنگی را یکی دیگر از مشکلات منطقه دانست و تصریح کرد: با تامین اعتبار برای مصلی نماز جمعه قلعه رئیسی می شد این پروژه در دهه فجر امسال افتتاح و کمبود اعتبار سبب شد تا دارالقرآن شهر هم نیمه کاره رها شود که امیدواریم پیگیری و مشکلات آن برای جوانان و منطقه فرهنگی چاروسا برطرف شود.

امام جمعه قلعه رئیسی راه های ارتباطی را یکی از معضلات و بن بست های منطقه چاروسا دانست و یادآور شد: بازگشایی و زیر بار ترفیک رفتن مسیر پاتاوه به دهدشت می تواند برای مردم چاروسا کمک شایانی داشته باشد اما برای کمک و از بن بست درآوردن این منطقه می توان از ظرفیت مسیر قلعه رئیسی، دشت آزادی و دم عباس هم توجه کرد تا مردم نخواهند مسیر بیشتری را برای عبور و مرور خود برای رسیدن به مرکز داشته باشند.

صلواتی بازگشایی و تکمیل تنگ چویل را یکی دیگر از خواسته های مردم چاروسا و دیشموک برای خروج از بن بست منطقه دانست و تاکید کرد: با بازگشایی و تکمیل این مسیر مردم راحت تر می توان مسیر چندین کیلومتری تا خوزستان را برای خود داشته باشند که امیدواریم در این زمینه تلاش و همکاری شود.

امام جمعه قلعه رئیسی کمربندی شهر قلعه رئیسی و ساختمان شهرداری را دو خواسته مهم برای سطح شهر دانست و گفت: تعداد زیادی از کارکنان این شهرداری در چند اتاق نامناسب زندگی و کار می کنند که نیاز است ساختمان نیمه کاره این شهر و همچنین کمربندی سطح شهر که می تواند به بارترافیکی شهر کمک کند با شهرداری همکاری و نسبت به تکمیل آن اقدامات و همکاری لازم انجام بگیرد.

وی به ظرفیت بخش چاروسا هم اشاره و آبشار کمردوغ و ظرفیت گردشگری روستاها این بخش را یک ظرفیت بزرگ دانست و خواستار حمایت و توجه در زمینه جذب سرمایه گذار در این مناطق شد.

در ادامه شهردار و اعضای شورای شهر هر یک در زمینه های مختلفی بحث و تبادل نظر نمودند.

آبرود شهردار قلعه رئیسی در این نشست عدم پرداخت حقوق کارکنان شهرداری را یک معضل اساسی دانست و گفت: در چند ماه گذشته به دلیل عدم توانایی و درآمد لازم حقوق کارکنان پرداخت نشد و همین سبب شد تا از این وضعیت نگران که امیدواریم در ایام نزدیک به عید نوروز این همکاری صورت بگیرد تا اعتبار بیشتری به این شهرداری اختصاص داده شود تا مشکلات کارکنان برطرف شود، عدم پرداخت عوارض از سوی ادارات سطح بخش از دیگر معضلات این شهرداری است که متاسفانه ادارات نسبت به پرداخت عوارض سرباز می زنند که امیدواریم با تاکید به مدیران کل نسبت به پرداخت عوارض تاکید بیشتری صورت بگیرد.

وی عوارض مالیات به شهرداری را بسیار پایین و ناچیز دانست و خواستار توجه و کمک بیشتری به شهرداری شد.

فروغی رئیس شورای شهر قلعه رئیسی هم در این نشست نبود بنیاد علوی را یک معضل اساسی در بخش و در یک منطقه محروم دانست و یادآور شد: در بخشی که از محرومیات بسزایی رنج می برد نیاز است نسبت به راه اندازی این نهاد حمایتی توجه بیشتری شود.

وی همچنین وضعیت و مشکلات راه ارتباطی و مشکلات چاله و چول های شهر را سبب نگرانی مردم دانست و خواستار توجه بیشتر در این زمینه شد و از نگرانی جوانان نسبت به مشکلات ورزشی خود گفت.

کریمی مفرد عضو شورای شهر قلعه رئیسی هم در این نشست مشکلات خطوط تلفن و ورزشگاه قلعه رئیسی را معضلات برای جوانان دانست و عدم توجه مدیران استانی به این مشکلات را یک مشکل اساسی دانست.

سیدحسن آرمند عضو شورای شهر قلعه رئیسی هم در این نشست شهرستانی را یک حق چندین ساله دانست و تاکید کرد: بیش از 18سال از موضوع شهرستانی این بخش می گذرد که در تمامی این سالها با وعده و عیدهای مختلفی روبرو هستیم که در آخرین صحبت و تلاش های که صورت گرفت همکاری و توجه استاندار و مجموعه استان را وزارت کشور دانستند که امیدواریم در این زمینه ورود و حمایت کنید.

دکتر شهامت مدیرکل امورشهری استانداری استان هم در این نشست مجموعه شورا و شهرداری قلعه رئیسی را یکی از مجموعه موفق در زمینه پیشرفت های شهری دانست و از جذب اعتبار برای چهار ساختمان نیمه کاره شهرداری های استان به خصوص ساختمان شهرداری خبر داد و نسبت به تمدید دریافتی قیر رایگان به این شهرداری خبر داد.

حاجی زاده معاون عمرانی استاندار استان هم در این نشست عنوان کرد: در طرح جدیدی که با همکاری بنیاد برکت، برنامه و بودجه و راهداری و حمل و نقل در حال تهیه تفاهم نامه هستیم تا بتوان مسیری را از قلعه دختر، به قلعه رئیسی، دیشموک، تنگ چویل و مسیر باغملک خوزستان رساند که این طرح را به عنوان یک طرح ملی معرفی کردیم که می تواند کمک شایانی به برون رفت این مناطق داشته باشد.

وی از اختصاص اعتبار به شهرداری های کوچک به خصوص شهرداری قلعه رئیسی تا پایان ماه برای پرداخت حقوق کارکنان آنها خبر داد و در خصوص چاله و چول های سطح شهر در نشستی با حضور مدیرعامل و مدیرکل گاز و راهداری حمل و نقل استان برگزار خواهد شد تا مشکلات آنها بررسی شود.

کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد هم در این نشست با تبریک آغاز ماه رجب، بیماری کرونا را یکی از مشکلات اساسی دانست و عدم سفر به منطقه چاروسا و دیگر مناطق استان را بیماری کرونا دانست و گفت: سفر به مناطق را و بررسی مشکلات مردم را وظیفه خود می دانیم اما واقعا می ترسیم این سفرها سبب تجمعات مردم شود و سلامتی مردم را به خطر بیاندازد.

استاندار استان کهگیلویه و بویراحمد با تقدیر از عملکرد امام جمعه قلعه رئیسی در زمینه بیماری کرونا تصریح کرد: عملکرد استان در زمینه بیماری کرونا مثبت بود اما همچنان باید مردم را به رعایت کردن تشویق کنیم و انصافا از عملکرد امام جمعه قلعه رئیسی که در بسیاری عوامل این بیماری همکاری داشتند تشکر می کنم و واقعا قابل تقدیر است وقتی مشاهده کردم به میدان آمدی و ماسک بین مردم توزیع می کردید و مراسمات در آن بخش را به حداقل و آنچه که شنیدم فوتی در آن بخش در زمینه کرونا نداشتید که مطمئنن تلاش و همکاری بود.

وی مجموعه منسجم و وحدت آفرین را عامل موفقیت دانست و این منسجم بودن امام جمعه و شورای شهر شهردار برای حل مشکلات در تهران و استان قابل تقدیر و برای ما در استان هم تشویق کننده است و در ادامه از سفر معاون عمرانی استان و مدیران کل در روزهای آینده به بخش چاروسا خبر داد.

کلانتری از درخواست به سازمان مالیاتی برای کمک به شهرداری ها کوچک استان خبر داد و یادآور شد: تلاش خواهیم کرد تا در جهت کمک و پرداخت حقوق کارکنان شهرداری ها از کمک سازمان مالیاتی استفاده و بتوانیم در این زمینه مشکلات آنها را برطرف کنیم.

استاندار استان کهگیلویه و بویراحمد همچنین از اختصاص و تامین اعتبار برای دارالقرآن و مصلی نماز جمعه شهر قلعه رئیسی خبر داد و بیان کرد: امور شهری و معاون عمرانی استانداری در زمینه ساختمان شهرداری اهتمام ویژه داشته باشند تا مشکلات کارکنان شهرداری در این شهر برطرف شود.

وی همچنین از پیگیری معاون عمرانی استانداری برای ورزشگاه، موضوعات مسیرهای ارتباطی و خطوط تلفن در سفر به این بخش خبر داد و خواستار نتیجه به این دفتر استانداری شد.

همچنین در ادامه امام جمعه، اعضای شورای شهر و شهرداری قلعه رئیسی با معاون سیاسی استانداری هم دیدار کردند.

انتهای پیام/82021

منبع: فارس

کلیدواژه: رئیسی شورای شهر امام جمعه دولت تدبیر و امید زمینه بیماری کرونا امام جمعه قلعه رئیسی معاون عمرانی استان استاندار استان شهر قلعه رئیسی هم در این نشست قلعه رئیسی حقوق کارکنان منطقه چاروسا دانست و گفت شورای شهر استان هم سطح شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۲۴۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایتخت تقسیم می شود؟

به گزارش تابناک، علیرضا فخاری استاندار تهران عصر امروز در جمع خبرنگاران در رابطه با تشکیل استان‌های شرقی و غربی تهران اظهار کرد: موضوع تقسیمات استان تهران در حال کارهای مطالعاتی است و در حال حاضر این موضوع در کمیسیون‌های مرتبط دولت با همه مشخصات بررسی شده و باید در هیأت دولت و سپس مجلس شورای اسلامی تصویب و در نهایت پس از قبولی، ابلاغ خواهد شد.

وی با بیان اینکه برخی مخالف و برخی موافق این طرح هستند و هر یک استدلال‌هایی دارند، افزود: باید در فضایی منطقی و معقول به موضوع تقسیمات بپردازیم و به دور از احساسات و نگرش‌های سیاسی و منطبق با شرایط محیطی و منطقه‌ای تصمیم‌گیری شود که زمینه‌ساز رفع مشکلات مردم باشد.

استاندار تهران تاکید کرد: در تقسیمات کشوری باید به نقطه‌ای از اطمینان بخشی برسیم که مردم می‌توانند زندگی توأم با آرامش داشته باشند و در حوزه‌های زیرساختی مشکلاتی از قبیل تأمین آب و برق، حمل‌ونقل و ارتباطات وجود نداشته باشند.

فخاری تصریح کرد: اگر قرار است تقسیمی صورت بگیرد باید این مشکلات زیرساختی نیز مورد کندوکاو قرار بگیرد تا با تقسیمات، موقعیت برتری فراهم و خلق شود نه اینکه فرصت شرایط عادی از مردم سلب شود.

 منبع: فارس

دیگر خبرها

  • مسئولان زنجانی برای نجات پل تاریخی میربهاءالدین به خط شدند
  • شعار سال یک راهبرد اجرایی برای حل مشکلات است
  • اتفاق ناگوار در انتظار تماشاخانه قدیمی سنگلج/ مسئولان شهرداری کجا هستند؟
  • پایتخت تقسیم می شود؟
  • مسائل ثبت جهانی قلعه فلک الافلاک باید تا مردادماه نهایی شوند
  • دیدار رئیسی با بیماران اتباع
  •  نشست مشترک مسئولان قضایی گلستان با جامعه کارگری و کارفرمایی استان برگزار شد
  • مهم‌ترین چالش‌ و مشکلات تشکل‌ها عدم اطمینان مسئولان به قشر جوان است
  • نشست مسئولان قضایی گلستان با جامعه کارگری و کارفرمایی استان
  • استاندار مازندران؛ گره کور طرح توسعه نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی برقِ نیروگاه شهید سلیمی نکا را باز کرد