Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، افزایش قیمت میوه در بازار امشب ۲۷ بهمن ماه در برنامه گفت و گوی ویژه خبری با حضور کارگر رئیس اتحادیه صنف فروشندگان میوه و سبزی و یاوری عضو هیات مدیره اتحادیه بارفروشان مورد بررسی قرار گرفت .

یاوری با اشاره به اینکه قیمت پرتقال در آبان ماه بر روی درخت کیلویی ۵ تا ۶ هزار تومان بود گفت: در آذرماه قیمت به ۷ هزار تومان رسید لذا باید دو هزار تومان که مربوط به هزینه‌های دیگر است به آن اضافه کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به اینکه امسال ما به ذخیره‌سازی  اعتقادی نداریم افزود: ما به عرضه و تقاضا اعتقاد داریم، شب عید ۴، ۵ روز است منتها ذخیره کردن میوه از آذر ماه شروع می شود و تا عید ادامه پیدا می‌کند .

عضو هیات مدیره اتحادیه بار فروشان با اشاره به اینکه امسال به دلیل کرونا مثل سال های گذشته دید و بازدید عید نداریم تصریح کرد: قیمت پرتقال در ورودی میادین تره بار ۸ هزار و ۵۰۰ تومان و قیمت خروجی آن ۱۰ تا ۱۲هزار تومان است.

یاوری با اشاره به اینکه  حدود ۷ روز است که عرضه پرتقال در میادین کل کشور کم شده است خاطرنشان کرد: پرتقال شمال به یکباره به قیمت ۱۶ هزار تومان رسیده است ، اگر پرتقال را صادر کنیم ارزآوری دارد و لذا هیچ اتفاقی بابت کمبود میوه نمی‌افتد بنابراین احتیاج به ذخیره سازی برای شب عید نیست .

در حال تکمیل...

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قیمت میوه قیمت پرتقال بازار شب عید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۲۵۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رصد بازار حبوبات در استان یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد، از ابتدای امسال حبوبات با افزایش قیمت مواجهه بوده است، اما این افزایش در عدس بیشتر بوده است.
این موضوع موجب عرضه برخی اقلام بی کیفیت شده و قدرت خرید خانواده‌ها را نیز کمتر کرده است.
اختلاف قیمت‌ها در بازار نیز زیاد است تنها در عدس در یک محدوده شاهد قیمتی بین ۷۵ هزار تومان تا ۹۹ هزار تومان بودیم.
این موضوعات موجب شده بازار حبوبات در اولویت گشت‌های تعزیرات حکومتی استان یزد باشد.
از آغاز امسال تاکنون، ۵۵ پرونده تخلف در این حوزه رسیدگی شده که منجر به صدور رای جرائمی به مبلغ ۳ میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • قیمت انواع میوه یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قرارگاه تولید مسکن ارزان‌قیمت در برنامه صندوق ذخیره فرهنگیان است
  • قیمت انواع میوه در میادین و بازارهای میوه و تره بار اعلام شد
  • قیمت انواع سبزیجات برگی و غیربرگی در میادین میوه و تره‌بار
  • افزایش قیمت میوه و صیفی‌جات مربوط به نرخ بارفروشان است
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • رصد بازار حبوبات در استان یزد
  • ذخیره‌سازی بیش از ۳ میلیون مترمکعب رواناب در سد‌های خراسان جنوبی
  • قیمت گوشت بوقلمون در میادین و بازارهای میوه و تره بار
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول