Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-02@10:44:08 GMT

حمله راکتی به فرودگاه بین المللی اربیل عراق

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۲۵۰۹۶

‍‍‍‍‍‍

منابع خبری از حمله راکتی به فرودگاه بین‌المللی اربیل و یک پایگاه آمریکا در این فرودگاه خبر دادند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

 منابع عراقی، شامگاه امروز (دوشنبه)، گزارش دادند که در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی اربیل (شمال عراق) صدای چند انفجار به گوش رسیده است.

پایگاه خبری شبکه «السومریه» به نقل از یک منبع امنیتی در این خصوص خبر داد که اخباری مبنی بر شنیده شدن صدای چند انفجار در اطراف فرودگاه اربیل و همچنین استقرار نیروهای امنیتی گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شبکه السومریه به نقل یک منبع امنیتی در این خصوص گزارش داد که سه خمپاره در نزدیکی فرودگاه اصابت کرده است. انفجارهای یادشده در نزدیکی کنسولگری آمریکا در اربیل و به طور مشخص در منطقه «وزیران» رخ داده است.

به گزارش وبگاه خبری «شفق نیوز»، بخش مبارزه با تروریسم منطقه کردستان عراق در ارتباط با انفجار‌های یادشده اعلام کرده است که فرودگاه اربیل با دو راکت هدف حمله قرار گرفته است.

طبق این اعلام، دو راکت به محوطه فرودگاه اربیل برخورد کرده و راکت سوم خارج از محوطه فرودگاه به زمین برخورد کرده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی برچسب ها: حمله راکتی ، فرودگاه ، اربیل

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: حمله راکتی فرودگاه اربیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۲۵۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

برنامه پروازهای امروز فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اطلاعات پروازهای داخلی و خارجی فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان امروز _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ به شرح زیر است:

جهت اطلاع از تأخیرها و تغییر برنامه پروازی با تلفن ۱۹۹ از اصفهان و شماره ۳۵۲۷۵۲۰۰ از شهرستان‌ها تماس بگیرید یا به تارنمای فرودگاه به نشانی https://isfahan.airport.ir مراجعه کنید.

کد خبر 748241

دیگر خبرها

  • بازخوانی یک جنایت
  • سپهران کم تاخیرترین ایرلاین فرودگاه نجف شد
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه در ۱۳ اردیبهشت
  • حمله پهپادی مقاومت عراق به یک هدف مهم در جولان اشغالی
  • بازگشت عمره گذاران دو استان از طریق فرودگاه بین‌المللی زاهدان
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • طرح فرودگاه عظیم ۳۵ میلیارد دلاری با ۴۰۰ گیت در دبی
  • دبی میزبان بزرگ‌ترین فرودگاه جهان می‌شود
  • حمله راکتی مقاومت فلسطین به شهرک‌های صهیونیست نشین اطراف غزه