Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی پرتغالی پالمیراس علاقه باشگاهش به مهاجم پیشین تیم ملی اسپانیا را رد کرد. 

دیگو کوستا اصلا در اندیشه های کادر فنی پالمیراس جایی ندارد و تمامی خبرها در مورد انتقال او به این تیم کذب محض هستند؛ این را آبل فریرا، سرمربی پالمیراس گفته است. 

به گزارش طرفداری و به نقل از سایت گل، کوستا که پس از جدایی از اتلتیکو مادرید در ماه دسامبر بازیکن آزاد محسوب می شود، هنوز به تیم جدیدی نپیوسته است ولی در روزهای اخیر شایعاتی مبنی بر پیشنهاد دو ساله پالمیراس به کوستا مطرح شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فریرا تاکید می کند که هیچ تماسی با این بازیکن ۳۲ ساله در کار نبوده است.

متوجه شده ام بازیکنانی که از اروپا بر می گردند، سریعا به پالمیراس لینک می شوند. چیزی که می توانم به شما تضمین بدهم این است که هیچ مذاکره ای با این بازیکن در کار نیست. به هیچ وجه! دید من به مهاجمان مثل دید من به دروازه بانان است. این پست خاصی محسوب می شود و ما سه مهاجم مرکزی داریم، درست مثل پست دروازه بان که سه نفر را در اختیار داریم. در این مدت متوجه شدم که از نام پالمیراس برای تبلیغات استفاده می شود. مدیر برنامه ها و بازیکنان اغلب از نام پالمیراس به عنوان یک تله استفاده می کنند. به هر حال اگر هر کسی که قلاب به دریا بیاندازد، بالاخره یک ماهی می گیرد. برای شفاف سازی باید بگویم که تکلیف طرح و برنامه ما برای فصل آینده مدتی قبل مشخص شد و آن را در اختیار مدیران قرار دادیم. 

اخبار داغ 

سیدجلال حسینی: اشتباه بچه گانه عیسی آل کثیر باعث شد تیم و مهاجمان به مشکل بخورند تلاش یک عضو استقلال برای تصاحب جایگاه محمود فکری خودکشی دختر ورزشکار تهرانی به خاطر پسر عمه بد سرشت | او مدال آور بود! ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت تکذیب شایعات استعفای یورگن کلوپ از لیورپول سرخیو راموس در یک قدمی جدایی از رئال مادرید

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۲۵۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش مرسدس به مذاکره با فرستاپن

مقام ارشد تیم مرسدس بنز آلمان به خبر مذاکره پنهانی با مکس فرستاپن، راننده ردبول واکنش نشان داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از ایندپندنت؛ توتو وولف، رئیس تیم مرسدس بنز در مورد گزارش‌های منتشر شده مبنی بر مذاکرات ادعایی خود با نمایندگان مکس فرستاپن اظهارنظر کرد.

توتو وولف گفت: نه، این یکی از شایعات است. مردم درباره اتفاق‌هایی که در پشت صحنه با رانندگان می‌گذرد، داستان می‌سازند، اما این چیزها باید پشت درهای بسته بماند. هر چیزی که علنی شده، در واقع نادرست است.

فرستاپن: استون مارتین به دنبال قهرمانی با آلونسو است

پیش از این پورتال F1-Insider اطلاعاتی در مورد مذاکرات مکس فرستاپن راننده ردبول و تیم مرسدس منتشر کرده بود. علاوه بر این، گزارش شده است که پدر فرستاپن و مدیر برنامه‌اش  و از سوی تیم آلمانی توتو وولف و جیمز رتکلیف در این جلسه حضور داشتند.

لوئیس همیلتون راننده کنونی مرسدس در پایان فصل جاری فرمول یک به فراری ایتالیا خواهد پیوست. مکس فرستاپن، قهرمان سه فصل متوالی فرمول یک و صدرنشین رده‌بندی فصل جاری این مسابقات یکی از گزینه‌های بالقوه جایگزینی همیلتون در مرسدس محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واکنش مرسدس به مذاکره با فرستاپن
  • ربیعی سرمربی پایه‌های ذوب‌آهن شد!
  • نویدکیا: چه زمانی گفتم کار خارق‌العاده‌ای کردم؟ شما خودتان را ناراحت نکنید!
  • اوسمار: حضور هواداران در بازی با سپاهان به ما کمک می‌کند
  • سرمربی سابق پرسپولیس: اوسمار نباید به این بازیکن پنالتی می داد | نبردن سپاهان یعنی خداحافظی با جام
  • ادعای دقیقی: شهرداری قزوین سهام‌دار پرسپولیس شد!
  • عذرخواهی رسمی روبن آموریم به خاطر سفر به لندن و مذاکره با وست هم
  • حرف‌های مهم سرمربی استقلال با چپ‌پای آبی‌ها
  • ۱۸ بازیکن از فیلتر پائز رد شدند/ عبادی‌پور و سعادت غایبان مطرح سرمربی تیم ملی والیبال
  • ستاره جنجالی به ایران بازنگشت ؛ واکنش سرمربی