Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیدار‌های هفته بیست و‌یکم بوندس‌لیگای آلمان با تساوی خانگی تیم فوتبال بایرن مونیخ مقابل آرمینیا بیلفلد در یک بازی پرگل خاتمه یافت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در آخرین بازی از هفته بیست‌و‌‌یکم بوندس‌لیگای آلمان، شب گذشته (دوشنبه) تیم فوتبال بایرن مونیخ که به تازگی پس از قهرمانی‌اش در جام جهانی باشگاه‌ها در قطر به آلمان برگشته است، در یک بازی خانگی میزبان تیم آرمینیا بیلفلد بود که این بازی با تساوی 3-3 خاتمه یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بایرن مونیخ در حالی به یک امتیاز این بازی بسنده کرد که در نیمه اول زیر بارش شدید برف در مونیخ که زمین ورزشگاه آلیانتس آره‌نا را یکدست سفید کرده بود، 2 بر صفر به میهمان رده شانزدهمی خود باخت. میشل ولاپ در دقیقه 9 و آموس پیپر در دقیقه 37 دو گل نخست بازی را برای بیلفلد به ثمر رساندند.

در نیمه دوم با برف‌روبی از سطح چمن ورزشگاه آلیانتس آره‌نا، کیفیت بازی باواریایی‌ها بالا رفت و آنها تنها سه دقیقه پس از آغاز دوباره مسابقه در دقیقه 48، یکی از گل‌های خورده را به وسیله روبرت لواندوفسکی جبران کردند. با این حال تنها یک دقیقه بعد بیلفلد دوباره توسط کریستین گبائور گل سومش را زد و دوباره با دو گل پیش افتاد.

این گل اما منجر به شکست خانگی بایرن مونیخ نشد، چرا که کورنتین تولیسو در دقیقه 57 و آلفونسو دیویس در دقیقه 69 دو گل دیگر برای میزبان مونیخی به ثمر رساندند تا این تیم بازی را به تساوی بکشاند.

با وجود این تساوی بایرن مونیخ همچنان با 49 امتیاز صدرنشین جدول رده‌بندی بوندس‌لیگاست. آرمنیا بیلفلد هم با 18 امتیاز همچنان در رده شانزدهم جدول قرار دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بوندسلیگا فوتبال بایرن مونیخ بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۲۵۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی بایرن مونیخ 2 - رئال مادرید 2

بازدید 14 تیم‌های فوتبال بایرن مونیخ و آرسنال در چارچوب دور رفت رقابت‌های مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا ‎2023/24 به مصاف هم رفتند و به تساوی 2 بر 2 رضایت دادند تا بازی برگشت تعیین کننده فینالیست باشد. وینیسیوس جونیور در دقایق 24 و 83 (پنالتی) دو گل رئال را زد و لروی سانه در دقیقه 53 و هری کین در دقیقه 57 (پنالتی) دو گل بایرن را به نام خود ثبت کردند. خلاصه این بازی را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • استقلال خوزستان و ملوان امتیازات را تقسیم کردند
  • تقسیم امتیازات شمالی‌ها و جنوبی‌ها در غدیر
  • پرسپولیس ۰ - ۰ سپاهان / تقسیم امتیاز در جدال سنتی / استقلال صدرنشین ماند
  • صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 2-2 مقابل بایرن مونیخ (2018/5/1) / فیلم
  • واکنش موسیالا به تساوی تلخ در آلیانتس‌ آره‌نا
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ 2 - رئال مادرید 2
  • کنایه کین به بلینگام: اصلا نفهمیدم چه گفت!
  • بایرن مونیخ ۲ - ۲ رئال مادرید/ راند نخست ال کلاسیکوی اروپا برنده نداشت + فیلم
  • نبردی تماشایی در آلیانس آرنا؛ بایرن و رئال در نیمه نهایی به تساوی 2-2 رضایت دادند
  • بایرن مونیخ ۲ - ۲ رئال مادرید/ تساوی در تکراری‌ترین جدال لیگ قهرمانان اروپا