Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، در ادامه قصد داریم شما را با طرز تهیه  چلوکباب برگر آشنا کنیم.


مواد لازم:

برنج ۲ فنجان
آب ۳ لیوان
خیارشور ۳ عدد
گوجه فرنگی ۱ الی ۲ عدد
کاهو ۲ برگ
پنیر ورقه‌ای ۲ ورقه
گوشت چرخ کرده ۴۰۰ گرم
تخم مرغ ۱ عدد
آرد یک قاشق غذاخوری
روغن به میزان کافی
نمک کمی
سس مایونز اختیاری
سس کچاپ اختیاری

بیشتر بخوانید:

آموزش آشپزی؛ از خورش ماهی تند جنوبی و سه مدل گمنه بوشهری خوشمزه تا چند نوع شیرینی مخصوص عید نوروز و یک ژله خاص و متفاوت + تصاویر

مرحله اول تهیه چلوکباب برگر:

در قابلمه دو فنجان آب می‌ریزیم و روی گاز می‌گذاریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کمی نمک می‌زنیم و برنج را داخل قابلمه می‌ریزیم. با حرارت کم صبر می‌کنیم تا آب برنج کم شود و بپزد. برنج باید خمیری باشد و قابلیت شکل پذیری داشته باشد. (از اون برنج خمیرا که بعضی وقتا از دستمون در می‌ره و کسی نمی‌خوره)

برنج کته را با دست ورز می‌دهیم. به دستمان کمی آب می‌زنیم و برنج را به چهار قسمت تقسیم می‌کنیم و یک قسمت را بر می‌داریم و با دست گلوله کرده و پهن می‌کنیم. بقیه برنج را هم به همین شکل پهن می‌کنیم.

در تابه‌ای روغن می‌ریزیم و بعد از گرم شدن روغن آن‌ها را سرخ می‌کنیم.

گوشت چرخ کرده را در ظرفی می‌ریزیم و یک تخم مرغ داخل آن می‌شکنیم. یک قاشق آرد اضافه کرده و ورز می‌دهیم. از گوشت گلوله‌های اندازه برنج سرخ شده درست می‌کنیم و سرخ می‌کنیم.

برنج‌های سرخ شده را بجای نان یکی از زیر مواد قرار می‌دهیم و روی آن کباب تابه ایمون و خیارشو و کاهو و گوجه فرنگی و پنیر ورقه‌ای می‌چینیم (همه این مواد باید ورقه‌ای خرد شده باشد.) و کمی از سس کچاپ می‌زنیم و یکی دیگر از برنج‌های سرخ شده را از روی مواد می‌گذاریم. به این ترتیب یه غذای عجیب و خوشمزه داریم که برای امتحان طعمش هم که شده توجه خیلی از افراد را به خود جلب خواهد کرد.

منبع:مامی فود

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش آشپزی طرز تهیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۲۵۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد نجومی به وحید شمسایی برای تبلیغ برنج / رقم آنقدر بالا بود قلقلکم داد (فیلم)

 

منبع: صداوسیما

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: روایت جالب وحید شمسایی از روز پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی (فیلم) ببینید| پیروزی پر گل تیم ملی فوتسال مقابل ویتنام ببینید | شمسایی: ژاپن در حد فوتسال ایران نیست، ولی از نظر ساختار ۱۰۰۰ سال از ما جلوتر است

دیگر خبرها

  • طرز تهیه کرپ سیب زمینی سوخاری؛ یک غذای متفاوت و ساده (فیلم)
  • طرز تهیه سالاد پروتئینی خوشمزه با سس پستو
  • پیشنهاد نجومی به وحید شمسایی برای تبلیغ برنج / رقم آنقدر بالا بود قلقلکم داد (فیلم)
  • ببینید | ماجرای پیشنهاد نجومی به وحید شمسایی برای تبلیغ برنج!
  • پیشنهاد‌های مالی وسوسه کننده به شمسایی برای مصرف برنج + فیلم
  • پیشنهاد اغواکننده به اسطوره فوتسال ایران برای تبلیغ برنج!
  • پیشنهاد اغواکننده به سرمربی تیم ملی ایران برای تبلیغ برنج!
  • پیشنهاد اغواکننده به شمسایی برای تبلیغ برنج!
  • طرز تهیه پاستای اسفناج و خامه ساده و خوشمزه
  • پخش «در مرز غبار آلود» از سیما/ روایتی متفاوت از نادر طالب‌زاده