Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-27@22:05:04 GMT

#کرونا

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۲۵۵۷۰

#کرونا

موج چهارم کرونا و شیوع کرونای انگلیسی باعث شده شاهد بحث‌های بیشتری درباره این بیماری در شبکه‌های اجتماعی باشیم. خیلی‌ها سعی می‌کنند دیگران را به رعایت پروتکل‌ها تشویق کنند و خطرات کرونا را گوشزد می‌کنند.

درگذشت مهشید گودرز پرستار باردار بیمارستان لقمان تهران هم باعث شده درباره کادر درمان و خطراتی که آنها را تهدید می‌کند بیشتر بخوانیم: «‏امروز برای چکاپ یک ماهگی بچه‌ها رو بردیم دکتر.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بشدت هشدار داد در مورد ‎کرونا و نوع جهش یافته اون. توصیه اکید داشت از خونه خارج نشین و کسی هم مطلقاً نیاد. تو یکی از بیمارستان‌ها هم هستن که گفت تعداد بستری نوزادان کرونایی خیلی بالا رفته. نوزاد به دنیا اومده با کرونا و نارسایی‌های ‏کلیه و کبد. می‌گفت آمارها هم رو به افزایشه. خیلی هم ناراحت بود برای بحران اجتماعی بعد از کرونا بخصوص مشکلات کادر درمان.»، «‌‎هفته قبل تهران بودم. مردم پر به پر هم توی رستوران‌های تهران نشسته بودند. پاساژها شلوغ، خیابون‌ها شلوغ، واقعاً انتظار بهتری نمیشه داشت»، «‏چرا باید اینگونه باشد که بعد از مرگ مهشید گودرز، پرستار هفت ماه حامله مشغول به کار در بخش کرونا، صدای دیگران دربیاید؟ چرا کسی زمانی که مهشید -پرستار باردار‌- را در بخش کرونا مشغول به کار کردند، حرفی نزد؟ مگر به زنان دارای فرزند خردسال یا حامله دورکاری تعلق نمی‌گیرد؟»، «‏امسال عید برنامه اینه، آدم‌های باشعور میشینن تو خونه تا موج چهارم ‎کرونا شروع نشه، آدم‌های بیشعور هم با تور میرن ترکیه و قشم و کیش و ارمنستان، برای آدم‌های باشعوری که کل عید تو خونه پوسیدن، انواع جهش یافته کرونا رو سوغاتی میارن»، «فیلم و عکس همسر این پرستاری که فوت شده رو دیدم دلم خون شد. به‌خاطر این عزیزان، به‌خاطر خانواده‌هاشون یه کم رعایت کنیم»، «‏با وجود وضعیت قرمز گیلان و با وجود هشدار پی‌درپی مسئولان به مردم درباره پرهیز از سفر به استان‌های قرمز، حضور مسافران در استان‌های شمالی بدون رعایت کامل موارد بهداشتی و فاصله‌گذاری فیزیکی باعث تشدید نگرانی در مورد افزایش آمار مبتلایان به کرونا شده است. به گیلان سفر نکنید»، «‏یادمه پارسال این موقع‌ها زمزمه کرونا تو چین بود وکم کم رسید به ایران، همه می‌ترسیدن شهر خالی شده بود از هیاهو و شلوغی!الانم توی روز‌های آخر بهمن ماه هستیم و یک سال هست که داریم با این ویروس دست و پنجه نرم می‌کنیم انگار مردم ترسشون ریخته ولی این ویروس همونه و حتی قوی‌تر شده»، «‏حال گیلان خوب نیست لطفاً به گیلان سفر نکنید بذارید برای بعد کرونا»، «‌‎نرجس خانعلی‌زاده رو یادتونه در تاریخ ۶ اسفند ۹۸ درگذشت. اولین پرستار و نخستین قربانی ثبت شده همه‌گیری ویروس کرونا در ایران (بیمارستان میلاد لاهیجان) است؛ یک هفته دیگه یکسال میشه»، «‏چرا جلوی ویروس جهش یافته و چرخشش رو نگرفتین؟ چرا شهرها رو آبی اعلام کردین؟چرا تالارها بازن و عروسیا برگزار میشن؟ چرا ماسک رو اجباری نمی‌کنین؟»، «‏یک مورد کرونای انگلیسی در یک ایالت استرالیا پیدا شد نتیجه: کل ایالت قرنطینه شد! دو مورد مرگ با کرونای انگلیسی در آبیک و کرج، نتیجه: ادامه شُل وضعی پروتکل‌ها، تردد بی‌ماسک و بدون فاصله اجتماعی، شغل‌ها همه برقرار!»، «‏همه دارن میگن وای کرونای انگلیسی اومد وای پیک چهارم. خب جای حرف تالارها و مکان‌های پرازدحام رو باید ببندید.»‌

 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: کرونای انگلیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۲۵۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری قضایی ضاربان پرستار در بیمارستان چالوس

رئیس بیمارستان تامین اجتماعی رازی چالوس با بیان این که، ضرب و شتم کادر درمان شوکه آور است، گفت: پیگیری قضایی ضاربان پرستار در بیمارستان چالوس در دست اقدام است.

به گزارش مشرق، دکتر فریبرز درویش افزود : این اتفاق ۲ روز گذشته در این بیمارستان رخ داد که متاسفانه همراهان و خود بیمار در اقداماتی کاملا غیر قانونی پرستار را مورد ضرب و شتم قرار دادند که از ناحیه سر و صورت به شدت آسیب دیده است.

وی اظهار کرد : این افراد به علت مراجعه زیاد بیماران آستانه تحمل آنان در ارائه خدمات پایین آمده بود که شروع به فحاشی و ضرب و شتم این پرستار که در نهایت او را زخمی کردند.

این مسوول اظهار داشت : در زمان حاضر این پرستار یک شب در این بیمارستان بستری بوده و برای ادامه درمان هم اکنون در منزل بستری است.

رئیس بیمارستان تامین اجتماعی رازی چالوس گفت : هم اکنون شکایتی علیه ضاربان که دست کم چهار نفر بوده از سوی واحد حقوقی این مرکز درمانی انجام گرفته و امیدوارم هر چه زودتر به پرونده این افراد خاطی رسیدگی شود.

بیمارستان تامین اجتماعی رازی چالوس با داشتن حدود ۷۰تخت مصوب شامل بخش هایی از جمله داخلی، جراحی، زنان و زایمان، گوش، حلق و بینی، چشم پزشکی، اطفال، رادیولوژی، آزمایشگاه، داروخانه و ...به طور شبانه روزی به بیماران غرب مازندران خدمات ارائه می دهد.

نور، نوشهر، چالوس، عباس آباد، تنکابن و رامسر از شهرستان های غربی مازندران به شمارمی آیند

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • پیگیری قضایی ضرب و شتم یک پرستار در حال انجام است
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • ضرب و شتم شدید یک پرستار در بیمارستان چالوس
  • چالوس / ضرب و شتم پرستار در بیمارستان
  • ضرب و شتم پرستار در بیمارستان این شهر
  • پیگیری قضایی ضاربان پرستار در بیمارستان چالوس
  • راز دلیل قتل زن 80 ساله ثروتمند توسط پرستار شخصی‌اش!
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا